کرم ضد آفتاب لانسون، یکی از برترین ضد آفتاب ها!

کرم ضد آفتاب لانسون، یکی از برترین ضد آفتاب ها!

در این مقاله سعی داریم با کرم ضد آفتاب لانسون، یکی از ضدآفتاب های مرغوب آشنا شویم.
کرم های ضد آفتاب، محصولاتی هستند که ترکیبی از چندین ماده بوده و به منظور جلوگیری از اثرات مخرب اشعه ماورا بنفش خورشید استفاده می شوند.
همان طور که در مقالات قبلی تهران اسکین آورده شده، دو نوع اشعه UV وجود دارد. UVA و UVB، این دو اشعه به شدت باعث آسیب به پوست شده، پیری قبل موعد پوست را افزایش و خطر ابتلا به سرطان پوست را بیشتر می کنند.
UVB، عامل اصلی در برابر آفتاب سوختگی است و این در حالی است که اشعه های UVA، به لایه های عمیق تر پوست نفوذ می کنند و باعث چروک پوست، تضعیف و اثرات پیری در آن می شوند.
UVA ها هم چنین اثرات سرطان زایی اشعه ی UVB  را افزایش می دهد و به طور فزاینده ای به عنوان یک علت اصلی سرطان پوست دیده می شوند، کرم های ضد آفتاب در توانایی خود برای محافظت در برابر UVA و UVB متفاوت اند.

چه کسی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کند؟

هر فرد بالای 6 ماه، باید به طور روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کند حتی کسانی که داخل منزل کار می کنند هم ممکن است در طول مدت کوتاهی در روز، در معرض اشعه فرابنفش قرار بگیرند، به ویژه اگر در نزدیکی پنجره ها کار می کنند، بعضی از پنجره  ها اشعه ی UVB را فیلتر می کنند اما قادر به فیلتر اشعه ی UVA نیستند.
کودکان زیر 6 ماه نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرند، زیرا پوست ان ها به مواد شیمیایی موجود در کرم های ضد آفتاب و هم چنین اشعه های خورشیدی بسیار حساس است. لباس و سایه بان بهترین راه محافظت از پوست نوزادان زیر 6 ماه در برابر نور خورشید است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از چه کرم ضد آفتابی استفاده کنیم؟

البته، پاسخ به این سوال بستگی به میزان تابش آفتاب روی سطح پوست شما دارد. اما در همه ی موارد توصیه می کنیم از کرم ضد افتابی که طیف وسیعی از اشعه های UVA  و UVB  را مسدود می کند استفاده کنید.
کرم ضد آفتاب لانسون، یکی از کرم های موثر است که توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست تجویز می شود.
کرم ضد آفتاب لانسون با محافطت بالا و SPF 50 با ترکیبات چندگانه مناسب برای پوست های روغنی عموما در 3 رنگ قابل دسترس است.

1_ بژ لایت
2_ بژ تیره
3_ رنگ کاراملی

کارهای دیگری که این کرم انجام می دهد: ضد پیری، اصلاح کننده، محافظت کننده، تنظیم کننده ی sebo این محصول در تویوپ 40 میلی لیتری قابل عرضه است.
کرم ضد آفتاب لانسون با محافظت بالا و SPF 50، با ترکیبات چند گانه مناسب برای پوست های روغنی _ بدون رنگ

اثرات کرم: 
_ ضد پیری
_ نرم و صاف کننده ی پوست
_ تنظیم کننده ی Sebo

این کرم، بدون روغن است، بدون عطر و طعم دهنده ی بوده و درخشندگی و برق به همراه ندارد. ویتامین E موجود در آن، نقش ضد پیری دارد. این محصول در تویوپ 40 میلی لیتری موجود است.
هر روز صبح روی پوست خود بمالید.
این محصول از نظر متخصصان پوست هم مورد تایید است.

منبع: http://lanson-labs.com/en/shop/high-sun-protection-oily-skin-spf-50/colorless-high-protection-fluid-women-oily-skins/

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید