کدام یک را انتخاب کنم ، بند یا لیزر؟؟؟

[su_animate type=”shake” duration=”2″]

کدام یک را انتخاب کنم ، بند یا لیزر؟؟؟

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بند انداختن یکی از جدیدترین روشهایی است که به تازگی در غرب برای رفع موهای زائد صورت شان استفاده می کنند ، اما این روش سال هاست که در فرهنگ خاورمیانه طرفداران زیادی دارد . در این روش با استفاده از نخ های پنبه ای  موهای زائد صورت برداشته می شود . اما آیا اثر بخشی و یا طول مدت بندانداختن بیش از لیزر درمانی می باشد ؟

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روشی تبدیل شده است که برای رفع موهای زائد بدن و صورت استفاده می شود ، همچنین لیزر درمانی این قابلیت را دارد که برای رفع موهای زائد تمامی نواحی بدن و یا نواحی وسیعی از بدن استفاده می شود  ، به علاوه نتایج حاصل از لیزر درمانی کاملا رضایت می باشد  .

بنابراین این دو تکنیک چه تفاوتی با هم دارند ، کدامیک بهتر است و  کدام یک را باید برای رفع موهای زائد صورت یا بدن انتخاب کرد  ؟

[su_box title=”بند انداختن برای رفع موهای زائد ” style=”glass” box_color=”#fb00d2″ title_color=”#110e0e”]

متد بند انداختن برای رفع موهای زائد مناسب برای پوست های خیلی حساس است و به علاه موثر برای تمامی انواع موها می باشد ، همچنین گفته می شود این روش در مقایسه با اپیلاسیون و یا برداشتن موهای زائد توسط موچین از درد کمتری برخوردار است .

در واقع بند برای رفع موهای زائد صورت استفاده می شود نه جای دیگری از بدن . انجام اینکار در خانه بسیار سخت است و باید توسط فردی دیگری انجام شود .

برای بند انداختن بهتر است از یک نخ پنبه ای و نازک استفاده شود . ابتدا نخ را بین دو انگشت انداخته و سپس با حرکت جلو و عقب بر روی صورت بگذارید و سپس موها را برخلاف جهت صورت بردارید .

در هنگام بند انداختن در جهت حرکت عقربه‌های ساعت و یا خلاف آن حرکت می‌کنیم . جهت کندن و حرکت نخ بند باید در جهت خواب مو باشد . برای قسمتهای گونه و چانه و پیشانی نخ بند و دست را بر روی صورت می‌خوابانیم .

[su_animate type=”flash” duration=”2″]

[/su_animate]

توجه : برای بند زدن دور چشم یا دور لب و ابرو ، حرکت نخ و دست نزدیک به نزدیک و با احتیاط کامل و بطور سطحی و مماس با پوست انجام می‌شود . از مزایای بند انداختن می توان به هزینه پائین ، ریسک کمتر ، درد ناچیز و سرعت انجام آن اشاره کرد .

بندانداختن نیز معایبی هم دارد از جمله : سبب خارش و التهاب می گردد، دارای عواض جانـبی مانند سرخی و التهاب پوست، عفونت فولیکول مو و تغییر در رنگدانه های پوست میباشد. [/su_box]

[su_box title=” لیزردرمانی برای رفع موهای زائد ” style=”glass” box_color=”#fb00d2″ title_color=”#110e0e”]

 

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی محبوب در میان همه ی مردم است . با استفاده از این روش می توان موهای زائد تمامی نواحی بدن از جمله صورت و بدن را به طور کامل از بین برد . لیزر موهای زائد روشی است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند برای رفع موهای زائد بدن شان از آن بهرمند شوند .

امروزه با بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته در امر لیز درمانی می توان فولیکول های فعال موهای زائد را از طریق انرژی گرمایی و نوری از بین برد . لیزر موهای زائد زیر پوستی را مورد هدف قرار می دهد و انرژی را بر روی رنگدانه های مو می تابند و در نهایت ساقه مو را از بین می برد .

جلسات لیزر موهای زائد به طور متوسط 3 تا 6 جلسه می باشد اما بسته به جنس مو و رنگ پوست مراجعه کنندگان ، ممکن است برای دست یابی به نتایج بهتر نیاز به جلسات متعددی باشد .

[su_animate type=”swing” duration=”2″]

[/su_animate]

از اصلی ترین مزایای لیزر درمانی در مقایسه با سایر گزینه های درمانی همچون بندانداختن ، کندن موها با موچین ، اپیلاسیون و تراشیدن موهای زائد ، دریافت نتایج رضایت بخش پس از صرف زمان طولانی مدت می باشد .

تنها روشی که دارای نتایج طولانی تر از لیزر درمانی می باشد ، الکترولیز است. اما حتی الکترولیز هم دارای معایب و عوارض جانبی متعددی می باشد . در برخی مراجعه کنندگان از اصلی ترین جنبه های منفی استفاده از لیزر درمانی هزینه و تناقضات بین رنگ پوست و جنس مو می باشد .

اما امروزه طیف وسیعی از دستگاه های لیزری ف مجهز به تکنولوژی های جدیدی شده است که متناسب با هر رنگ مو و هر جنس مویی می تواند عمل کند . فقط قبل از انجام لیزر باید با فردی که مسئول انجام لیزر درمانی است در مورد دستگاه سازگار با پوست و جنس مو و اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر درمانی هستید یا خیر صحبت شود . [/su_box]

[toggle title=”کدام یک را انتخاب کنیم ، بند یا لیزر؟؟؟” state=”close” ]

تصمیم برای انتخاب بند انداختن و یا لیزر موهای زائد با توجه به هزینه، نتایج حاصل از درمان ، نواحی تحت درمان ، نوع و جنس پوست و مو صورت می گیرد .

هزینه :

قطعا هزینه لیزر مو های زائد در هر جلسه خیلی بیشتر از بند انداختن است . گرچه تعداد دفعات مورد نیاز سالانه برای بند انداختن در مقایسه با لیزر بیشتر خواهد بود.

نتایج حاصل از لیزر درمانی :

اگر نتایج حاصله یکی از اولویت های شما می باشد ، نتایج حاصل از لیزر درمانی به مراتب بهتر از بند انداختن می باشد . حتی برخی از کلینیک های لیزر درمانی این نتایج را تا دو سال برای بیماران تضمین می کنند .

نواحی تحت درمان :

افرادی که می خواهند به دنبال فرم دادن به ابروهایشان هستند و می خواهند به سرعت این کار را انجام دهند ، به طور قطع بنداختن را انتخاب می کنند ، اما افرادی که به دنبال رفع بلند مدت موهای زائد در سایر بخش‌های بدن خود هستند ، لیزر بهترین گزینه است .

نوع پوست و مو :

افرادی که موهایی روشن و پوستی تیره دارند ،کاندید مناسبی برای بند انداختن محسوب می شوند ولی از لیزر در افرادی با موهای تیره و پوستی روشن استفاده می شود . افرادی که موهای روشن و پوست تیره ای دارند به نسبت افرادی با موهای تیره و پوست روشن به جلسات لیزر درمانی بیشتری نیاز دارند . [/toggle]

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!
لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.
در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.
 سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

[divider]

[su_button url=” http://www.hairremovalforum.com/laser-hair-removal-research/threading/51/” target=”blank” style=”3d” background=”#fa45da” color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع[/su_button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
پروانه بادافراس
پروانه بادافراس
6 years ago

خوب بود