کدام لیزر گزینه مناسبی برای جوانسازی شما می باشد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

لیزر جوان سازی درمانی برای کاهش چین و چروک و ناهنجاری‌های پوست مانند لک یا اسکارمی باشد . این روش  پرتو‌های کوتاه و نوسان‌دار لیزر را روی بی‌نظمی‌های پوستی هدایت می‌کند و با دقت پوست را لایه به لایه بر می‌دارد. این روش محبوب لیزر پیلینگ یا لیزر تبخیری- laser vaporization نیز نامیده می‌شود.

 

لیزر جوانسازی برای چه افرادی مناسب می باشد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر خطوط ریز یا چین و چروک‌هایی در اطراف چشم‌ها، دهان یا روی پیشانی دارید، یا اگر اسکار‌هایی کم عمق ناشی از آکنه یا جراحی کشیدن پوست، دارید، لیزر جوانسازی گزینه خوبی برای شما می تواند باشد.

از طرفی اگر در حال حاضر آکنه دارید یا پوست‌تان تیره است، گزینه مناسبی برای استفاده از این لیزر نیستید. این تکنیک همچنین برای درمان خطوط ناشی از کشیدگی پوست مؤثر واقع نمی‌شود. شما قبل از انجام لیزر درمانی باید با پزشک‌تان مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید این تکنیک برای شرایطی که دارید مناسب است.

 

لیزر جوان‌سازی چگونه عمل می‌کند؟

دو نوع لیزر که به طور رایج برای لیزر جوان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از: لیزر فرکشنال (CO2) و اربیوم. هر کدام از این لیزر‌ها سلول‌های آسیب دیده را در سطح پوست تبخیر می‌کنند.

جوانسازی با لیزر فراکشنال CO2

سالهاست که از این روش برای درمان مشکلات پوستی مختلف از جمله چین و چروک، جای زخم‌ ها، زگیل، غدد چربی بزرگ در بینی و مشکلات دیگر استفاده می‌کنند.

جدید‌ترین نسخه از این لیزر از انرژی نور با پالس بسیار کوتاه استفاده می‌کند (به نام اولتراپالس شناخته می‌شود)، تا به شیوه‌ای غربالگری با کمترین آسیب ناشی از دما، لایه‌های نازک پوست را بردارد. زمان بهبودی و التیام‌یابی پوست پس از این لیزر، 2 هفته طول می‌کشد.

جوان‌سازی با لیزر اربیوم

لیزر اربیوم برای برداشتن لایه سطحی پوست و همچنین خطوط و چروک‌های عمیق صورت، دست‌ها و گردن و قفسه سینه طراحی شده است. یکی از مزایای جوان‌سازی با لیزر اربیوم، حداقل اسیب و سوختگی  به بافت اطراف وارد می کند . این لیزر عوارض جانبی مانند تورم، قرمزی و کبودی کمتری دارد. این نوع لیزر در مقایسه با لیزر CO2 زمان بهبودی سریعتری دارد، در برخی موارد  بهبود پوست پس از انجام این لیزر، یک هفته طول می‌کشد. البته می‌توانید زمان بهبودی را به‌طور دقیق از پزشک‌تان سؤال کنید.

اگر پوست تیره‌تری دارید، لیزر جوان‌سازی با اربیوم برای شما مؤثر‌تر خواهد بود.

منبع:

webmd

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments