کدامیک برای شما بهتر است ؟لیزر یا اصلاح ؟

چگونگی برخورداری از پوستی صاف و درخشان بدون نیاز به اصلاح ( شیو کردن)
اصلاح موهای زائد

اصلاح و لیزر از روش های معمول رفع موهای زائد میباشند ولی لیزر روشی نوین است که در ان فولیکول مو با جذب پرتوهای لیزر از بین میرود.

انتخاب یکی از این روش ها با توجه به نیازهای شما صورت میگیرد .در این پست به مقایسه این دو روش می پردازیم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض جانبی لیزر و اصلاح

بهتر است که با عوارض جانبی لیزر و شیو اشنا شوید .ننایج حاصل از لیزر ماندگاری خیلی زیادی دارند و این در حالی است که اصلاح با عوارض خیلی کمی همراه است .عوارض جانبی لیزر عبارتند از :

  • قرمزی موقتی
  • تورم
  • درد و ناراحتی خفیف
  • خارش

ممکن است مراجعینی که از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده میکنند ،به عفونت ،خونریزی ،سوزش  و زخم هم دچار شوند ولی این موارد فقط در صورتی بروز میکنند که لیزر توسط فردی غیر حرفه ای و غیر متخصص صورت گیرد .

عوارض ناشی از اصلاح خیلی نادر میباشند ولی احتمال بروز سوختگی ناشی از مصرف ژیلت  و یا برامدگی های قرمز رنگ بروی پوست وجود دارد که به دلیل عدم استفاده صحیح از ژیلت میباشد .امکان بریدگی هم همیشه وجود دارد و حتما باید فرد در استفاده از ژیلت احتیاط کند .

نتایج حاصل از لیزر و اصلاح

مدت زمان ماندگاری نتایج حاصل از لیزر و اصلاح تفاوت زیادی یا هم دارد که به دلیل مکانیزم متفاوت این دو روش در رفع موهای زائد است .بیشتر افراد میدانند که اصلاح موهای زائد را به صورت سطحی رفع میکند و به همین دلیل موها در مدتی کوتاهدوباره رشد میکنند ولی ماندگاری نتایج حاصل از لیزر خیلی بیشتر است زیرا موها از محل رشد خود رفع میشوند .

معمولا موها در چندین مرحله رشد میکنند و از انجایی که در اصلاح موها به حالتی سطحی رفع میشوند ،موهای رفع شده در مراحل بعدی مجددا رشد میکنند .ولی عملکرد لیزر به گونه ای است که در ان رشد مجدد موها با دشواری زیادی انجام میگیرد و در واقع مدت خیلی زیادی طول میکشد تا رشد موها به حدی برسد که به سطح پوست برسند .

ماندگاری نتایج حاصل از اصلاح  با توجه به نرخ رشد موهای فرد  و جرم این موها ،بین 1 تا 3 روز است ولی نتایج لیزر بین 6 ماه تا یک سال ثابت خواهند بود  و این در صورتی است که فرد تعداد کافی از جلسات لیزر درمانی را گذرانده باشد.بهتر است فرد حداقل شش جلسه لیزر درمانی را بگذراند تا ماندگاری نتایج نهایی تا یک سال ادامه یابد.

کدام یک برای شما بهتر است ؟

شاید فقط زمانی بتوانید به این سوال پاسخ گویید که هر دو روش را امتحان کرده باشید .شما میتوانید با توجه به هزینه لازم ،تکنیک درمانی ،ماندگاری نتایج و موارد مشابه  و مشورت با یک متخصص متد مناسب خود را انتخاب کنید .

معمولا مراجعینی که لیزر را برای رفع موهای زائد خود انتخاب میکنند ،میتوانند پیش از اغاز جلسات درمانی با یک متخصص مشورت کنند .این جلسه به فرد کمک میکند تا اطلاعات بیشتری در خصوص روش درمانی  و لیزر کاربردی  و احتمال دست یابی به نتایج مطلوب داشته باشد .لیزر موهای زائد افرادی با موهای روشن و یا پوست تیره با لیزر های ویژه ای صورت میگیرد .

 

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments