کاهش سایز در یک جلسه

گن لاغری

اگر به دنبال کاهش سایز در یک جلسه هستید چند گزینه محدود پیش روی شماست:

لیپوساکشن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کرایولیپولیز

کویتیشن

رادیوفرکوئنسی و وکیوم

هرکدام از گزینه های فوق خوبی ها و بدی هایی دارد.

لیپوساکشن

بین روش های فوق بیشترین درصد موفقیت را داراست و با این روش کاهش سایز از سایر روش ها بیشتر است اما به همان نسبت عوارض و خطرات این روش بسیار زیادتر است. این روش معمولا نیاز به بیهوشی یا بیحسی وسیع دارد و همواره خطراتی مانند آمبولی چربی (ایجاد سکته به دنبال لخته چربی) و… دارد.لذا این روش جز در موارد خاص و در افرادی که به سایر روش ها مقاوم اند توصیه نمی گردد. لیپوساکشن در واقع کشیدن چربیهای نامطلوب توسط دستگاه مکنده از طریق سوراخهای کوچک و بدون برش جراحی است. در این روش چربی از محلهای ناخواسته مثل شکم،ران،باسن ، بغل پا،زانو،بازو،چانه،گونه و گردن برداشته میشود. طی سالهای اخیر روشهای جدیدی طی دهه اخیر ابداع شده اند که نتایج این عمل را به طور چشمگیری بهبود بخشیده است. البته لیپوساکشن هرگز جایگزین ورزش و رژیم نمیشود اما در داخل بدن ما نقاطی وجود دارند که چربی آن با ورزش و رژیم از بین نمیروند مانند پهلو ها ، کناره خارجی رانها،بازو و … . در این موارد یکی از راهها لیپوساکشن است.

کویتیشن چیست؟

به برخورد امواج اولتراسوند( نوعی امواج صوتی ) با فرکانس بسیار زیاد با مولکول های آب و تشکیل و فوران حباب های ریز در آب کویتیشن گویند.
انجام کویتیشن در بافت چربی، سبب تشکیل حبابهای ریز در اطراف سلول های چربی می شود که به شدت تحت تاثیر امواج اولتراسوند، در حال لرزش و فوران می باشند، برخورد این حبابها با دیوارۀ سلول های چربی و ترکیدن آنها سبب پارگی دیوارۀ سلول و بیرون ریختن چربی درون سلولی ( تری گلیسرید) و خروج آب درون سلولی می گردد.  آب درون سلولی بوسیله سیستم  لنفاوی تخلیه و بوسیله  کلیه ها به شکل ادرار دفع می شود. از این رو یکی دو روز بعد از انجام کویتیشن دفعات ادرار افزایش می یابد. تغییر رنگ و بوی ادرار هم در بعضی بیماران چاق دیده شده است. بنابراین همیشه نوشیدن آب فراوان در همان جلسه و روز بعد از جلسه توصیه می شود.
و اما چربی درون سلولی (تری گلیسرید) که با کویتیشن آزاد شده، بوسیلۀ آنزیم ها به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تجزیه می شود. گلیسرول نوعی چربی محلول در آب است که پس از کویتیشن وارد گردش خون می شود و هر سلولی که نیاز به انرژی دارد آنرا از خون دریافت کرده به مصرف سوخت و ساز (متابولیسم) می رساند. اسیدهای چرب (غیرمحلول در آب) بوسیلۀ سیستم گردش لنفاوی به کبد برده می شوند و در انجا به مولکول های دیگری تبدیل می شوند و مثل گلیسرول در سلولها به سوخت و ساز می رسند.
در هر جلسه کویتیشن، تعدادی از سلولهای چربی از بین میروند و چون تکثیر انها غیر ممکن است، پس درمان با کویتیشن ماندگار و همیشگی است.
درواقع بدون جراحی و کاملاً ایمن توانسته ایم با کمک کویتیشن سلول های چربی را از بین ببریم. به دلیل قدرت بالای این تکنیک، در هر جلسه کاهش سایز قابل ملاحظه، چشمگیر و ماندگار است. اثر کویتیشن تا ۳ ماه در بافت چربی ادامه دارد و همینطور بهتر می شود.

کرایولیپولیز

یک روش غیر تهاجمی با استفاده از سرما برای ازبین بردن سلولهای چربی بدون آسیب به سایر بافتهای بدن می باشد. در این روش آن دسته از سلولهای چربی که سطحی تر هستند در اثر سرما دچار پدیده ای به نام آپپتوزیس شده و بعد از مرگ سلولی، چربیها به آهستگی در طی یک تا چهار ماه از بدن دفع می شوند لذا اثر سوئی روی کبد و آنزیمهای کبدی ندارد. نام اصلی این روش کرایو ژنیک لیپولیزیس می باشد که اولین بار توسط کمپانی زلتیک آمریکا با نام کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ پس از اخذ تاییدیه های لازم از FDA آمریکا به بازار معرفی گردید.

در روش لاغری با کرایولیپولیز چربی و سلولهای چربی به طور موثر  را در منطقه تحت درمان حذف شده و نتایج برجسته و قابل توجهی از کاهش بافت چربی و سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان نشان می دهد . آنچه کرایولیپولیز را از روش های درمان دیگر متمایز می سازد استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا و فشار منفی ، وکیوم چربی جهت کاهش سایز منطقه مورد نظر ,حذف سلولهای چربی , تعداد جلسه کم (یک جلسه) , برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است.

درمان ترکیبی با رادیوفرکوئنسی و وکیوم

دستگاه لاغری ترکیبی موضعی: این دستگاه همزمان از مکانیسم کاویتاسیون یا کویتیشن (cavitation) , ماساژ LPG و وکیوم , رادیوفرکوئنسی RF و لیزر دیود استفاده می کند.در نتیجه علاوه بر لاغری موضعی چشمگیر در محل مورد نظر ، درمان افتادگی پوست (Tightening) و درمان چروک های پوستی را برای بیماران به ارمغان می آورد. این روش نیز جزو روش های موثر در درمان چاقی موضعی است.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments