لیزر موهای زائد دست ها

کاملترین مقاله در مورد لیزر موهای زائد دست + فیلم

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد بدن

از درخشیدن پوست تان بدون هیچ مویی برای مدت طولانی لذت ببرید

این امر بر هیچکس پوشیده نیست که زمانیکه که شما پوستی زیبا و بدون مو دارید از هر نظر اعتماد به نفس بیشتری داشته و بهتر از گذشته در عموم ظاهر می شوید. موهای زائد موجود بر روی بدن خانم ها و آقایان در نواحی بازوها، شانه ها و حتی روی دست ها باعث پایین آمدن اعتماد به نفس افراد می شود. این موضوع سبب می شود که فرد با شرایط خود کنار نیاید و نتواند انتخاب های زیادی در پوشیدن لباس داشته باشد. به دنبال پزشکی مورد اعتماد در زمینه لیزر موهای زائد دست هایتان باشید تا به دستانی زیبا و صاف برسید.

لیزر موهای زائد دست ها

آیا شما از داشتن دستانی پر مو خسته شده اید؟ وجود چنین موهایی بر سطح بازو ها و دست هایتان واقعا نگران کننده است و حتی گاهی افراد به دلیل این موها در اجتماع حضور نمی یابند. هر پزشکی قبل از اینکه به انجام لیزر موهای زائد بپردازد ساعت ها و روز ها تعلیم دیده است و همچنین تجربه ی کافی در این زمینه را دارد. روش لیزر موهای زائد دست ها توسط سازمان دارو و غذای آمریکا به عنوان روشی طولانی مدت برای خلاصی از موهای زائد تایید شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد دست ها معمولا بی درد و سریع بوده است.

به یاد داشته باشید که قبل از لیزر موهای زائد دست ها و دیگر نواحی بدن خود حتما برای مشاوره و تست لیزر به کلینیک مورد نظر خود مراجعه نمایید. معمولا جلسات مشاوره برای این کار کاملا مجانی و آزاد است.

آلبوم عکس از قبل و بعد از لیزر موهای زائد دست ها ??????
[masterslider id=”10″]

لیزر موهای زائد دست ها و سایر نواحی بدن چگونه است؟

تنها در چند دقیقه تمام موهای موجود در پوست شما نابود می شوند. انرژی متمرکز موجود در لیزر به قسمت مورد نظر تابانده می شود و [tooltip text=”فولیکول” gravity=”e”]ریشه و پیاز مو[/tooltip] های مور را هدف می گیرد و از بین می برد. انرژی موجود در لیزر توسط [tooltip text=”پیگمنت” gravity=”e”]رنگدانه های موجود در پوست [/tooltip] های موجود در مو جذب می شوند و سبب تبخیر ریشه و ملانین موجود در ریشه و پیاز مو می شوند. بنابراین لیزر بهترین روش برای لیزر موهای زائد دست ها و سایر نواحی بدن است، چرا که در انواع مختلف برای تمام رنگ پوست ها در بازار یافت می شود. پوست های تیره لیزر ان دی یگ ( لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی (الکساندرایت + ان دی یگ) ) ، برای پوست های گندمی و میانه لیزر دایود و در پایان برای پوست های روشن تر از لیزر الکساندرایت آپوجی استفاده می شود.

معمولا پس از لیزر موهای زائد دست ها و سایر نواحی بدن از شما خواسته می شود که پس از 4 تا 6 هفته بعد برای جلسه ی بعدی حاضر شوید.

دیگر نگران نباشید از بدن زیبا و سیقلی خود لذت ببرید.

برای مقایسه ی لیزر با سیستم های IPL روی دکمه کلیک کنید.[su_button url=”https://www.tehranskin.com/9867-2/” target=”blank” style=”3d” icon=”icon: hand-o-left”]مقایسه ی لیزر و آی پی ال[/su_button]

[toggle title=”مواردی که باید در مورد لیزر موهای زائد دست ها بدانیم?” state=”close” ]

لیزر موهای زائد دست ها

لیزر موهای دست ها به طور کامل

لیزر موهای زائد برای کل دست در حدود 10 تا 15 دقیقه به طول می انجامد و فاصله ی بین جلسات معمولا بین هر 8 تا 10 هفته است و تعداد جلسات پیشنهادی برای لیزر موهای دست ها 8 تا 12 جلسه است. مدت زمان برای لیزر موهای زائد در تمام دست و یا تنها ساق دست متفاوت است.

لیزر موهای ساق دست ها

لیزر موهای زائد ساق دست ها در حدود 5 تا 10 دقیقه انجام می شود و فاصله ی زمانی بین جلسات معمولا در حدود 8 تا 10 جلسه و تعداد جلساتی که برای انجام لیزر توصیه می شود 8 تا 12 جلسه است.

بهترین روش در رفع موهای زائد دست ها

معمولا روش های سنتی مانند [tooltip text=”شیو کردن” gravity=”nw”]تراشیدن موها[/tooltip] و [tooltip text=”وکس کردن” gravity=”nw”]موم انداختن بدن[/tooltip] موقتی هستند و پس از مدتی دوباره موها می رویند و از تعداد آن ها کاسته نشده، یا ضخامتشان تغییر نمی کند. همچنین این روش ها بسیار طولانی مدت و خسته کننده هستند، اما این روز ها مردم به دنبال روش هایی ساده تر و سریعتر هستند تا به نتایجی عالی تر این در این زمینه دست یابند. در گذشته از الکترولیز به عنوان روشی ایمن و دائمی برای رفع موهای زائد استفاده می شود، ولی با پیشرفت علم و روی کار آمدن لیز، به دلیل سرعت، امنیت و دائمی بودن، این روش نسبت به سایر روش ها پیشی گرفت.

به طور کلی کلینیک ها برای لیزر موهای زائد دست ها به علت وسیع بودن سطح و رشد کندتر موها در این مناطق، 8 تا 12 جلسه لیزر را در نظر می گیرند. فواصل این جلسات 8 تا 10 هفته است که هر جلسه در حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد.

لیزر موهای زائد دست ها
لیزر موهای زائد دست ها

احساسی که در طی لیزر موهای زائد تجربه خواهید کرد شبیه به اصابت کش به پوست شماست. این حالت کاملا طبیعی است که البته با استفاده بی حسی های موضعی، ژل های خنک کننده و سیستم های خنک کننده (کولر) این مشکل رفع می گردد.[/toggle]

[toggle title=”مزایا و معایب لیزر موهای زائد دست ها? ” state=”close” ]

لیزر موهای زائد دست ها و سایر نواحی بدن زمانیکه موها در مرحله ی رشد خود هستند کاملا موثر واقع می شود. 85 در صد از بدنمان را مو فرا گرفته است که رویش دارند.

یکی از دلایلی که افراد از لیزر موهای زائد دست های خود نتیجه ای مثبت می گیرند، می توان گفت به دلیل داشتن پزشکی متخصص و ماهر در انجام لیزر موهای زائد دست ها و دیگر مناطق بدن و دیگر اینکه داشتن مشاوره قبل از لیزر با پزشک است.

مزایا لیزر موهای زائد دست ها

همانطور که در قسمت قبلی به این موضوع اشاره شد، لیزر موهای زائد به این دلیل که نسبت به سایر روش ها از درد کمتری برخوردار است (دردی مانند اصابت یک کش به پوست)، بیشتر از سایر روش ها مورد توجه قرار گرفته است.

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد دست ها و سایر مناطق بدن، دائمی بودن آن است.

در ابتدا شاید هزینه ی لیزر موهای زائد در هر جلسه برای شما سنگین به نظر برسد، اما اگر عمیقتر به این موضوع نگاه کنیم خواهیم دید که لیزر دائمی است و شما پس از 8 تا 12 جلسه برای همیشه از موهای زائد خود خلاص شده اید.

لیزر موهای زائد همچنین بسیار سریع عمل می کند، به طوری که افراد با سرعت بیشتری در هر جلسه کار خود را انجام می دهند و به محل کار و یا زندگی شان باز می گردند. هر چه مکان و محل لیزر کوچک تر باشد، بنابراین لیزر سریعتر انجام می شود.

لیزر موهای زائد برای تمام بدن مناسب است، مانند:

  • صورت به طور کامل
  • بالای لب
  • چانه
  • خط ریش
  • ریش و سبیل
  • گردن
  • دست ها (بازوها، ساق دست ها و شانه ها)
  • زیربغل
  • پاها (ساق پاها، ران ها و کفل ها)
  • اندام تناسلی
  • پشت
  • قفسه ی سینه
  • انگشتان پا و دست

معایب لیزر موهای زائد دست ها

متاسفانه مو تنها در یک جلسهبه طور دائم نابود نمی شود، بلکه به جلسات پی در پی و متمادی نیاز است.

از دیگر معایب این روش، ایجاد لکه های تیره و یا روشن بر سطح پوست است. که البته لکه های سفید مدت بیشتری برای درمان نیاز دارند تا دوباره به حالت گذشته ی خود باز گردند. معمولا این لکه ها به دلیل تنظیمات نادرست دستگاه لیزر و جذب انرژی لیزر توسط رنگدانه های پوست بوجود می آیند.

در برخی موارد دیده شده است که افراد به لیزر موهای زائد بی پاسخ هستند و موهای زائد این افراد پس از چندین جلسه لیزر هیچ تغییری نکرده است. که به همین خاطر این باور غلط در بین افراد بوجود آمده است که اگر لیزر بر پوست و موی فردی اثر نکرد، پزشکی که به لیزر پرداخته است کاملا ناشی بوده است.

بهترین گزینه برای لیزر موهای زائد معمولا افراد با پوست های روشن و موهای تیره هستند، چرا که در این حالت لیزر به سرعت رنگدانه های مو را تشخیص می دهد و جذب آن ها می شود. و افرادی که دارای موهای روشن و ظریف هستند، تاثیر چندانی از لیزر بر موهای بدن خود به دلیل فقدان و یا کمبود رنگ دانه ها نمی بینند. [/toggle]

[toggle title=”سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد و پاسخ متخصصین به آن ها???” state=”close” ]

سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد
سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

سوال:

آیا لیزر موهای زائد دست ها ضرر دارد و خطری ما را تهدید می کند؟

دکتر هاردیک سونی

دکتر هاردیک سونی در این مورد می گوید:” لیزر موهای زائد برای دست ها کاملا بی ضرراست و بدن در این موارد دچار هیچ مشکلی نمی شود. از آنجا که لیزر رنگدانه ها را هدف میگیرد باید بسیار با دقت توسط دکتری باتجربه تنظیم شده باشد تا فرد دچار سوختگی نشود. همچنین برای رسیدن به نتیجه ای بهتر و پویا تر به چندین جلسه ی درمانی در این میان نیاز است.”

سوال:

آیا لیزر موهای زائد برای افراد حامله مضر است؟

دکتر استیون ایچ . ویلیام

دکتر استیون ایچ. ویلیام ام دی در این باره می گوید:” هنوز مطالعه بر روی این موضوع نشده و اطلاعات کافی در مورد لیزر موهای زائد و اثرات آن بر افراد باردار در دست رس نیست.”

سوال:

آیا لیزر موهای زائد دست دائمی است؟

دکتر لری اس نیچر

به عقیده ی دکتر لری اس نیچر:” با توجه به نوع پوست و موی شما باید به این سوال پاسخ داد، همانطور که میدانید لیزر موهای زائد برای پوست های روشن تر و موهای تیره تر بسیار موثر است و حال اینکه برای تمام افراد با ویژگی های پوستی مختلف لیزر وجود دارد که این موضوع به هیچوجه نباید موجب ناراحتی فرد شود.”

سوال:

تا چه مدت از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب خورشید اجتناب کنم؟

دکتر رونالد شلتون

دکتر رونالد شلتون در این باره می گوید:”حداقل تا 6ماه از حمام آفتاب گرفتن و یا برنزه کردن خود دور بمانید. در صورت انجام این کار پس از لیزر موهای زائد، سریعا دچار سوختگی و سایر مشکلات پوستی خواهید شد. در صورتی که قبل از لیزر موهای زائد خود رابرنزه کرده باشید تا زمانیکه این حالت از پوست شما رفع نشود، لیزر انجام نمی شود.”

[/toggle]

[toggle title=”تجربیات افراد در مورد لیزر موهای زائد دست ها یشان?‍?‍?‍?” state=”close” ]

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانم کوکو در این باره می گوید:” من سال ها از شیو کردن و وکس کردن بدنم خسته شده بودم و به دنبال راهی برای از بین بردن دائمی این موها بودم که بلا خره با لیزر موهای زائد آشنا شدم. در ابتدا مبلغ لیزر موهای زائد برایم سنگین تمام بود. اما پس از چند روز بررسی و محاسبه به این نتیجه رسیدم که لیزر در چند جلسه مقرون به صرفه تر از شیو کردن و وکس کردن است.

پس به کلینیکی با پزشکانی با تجربه و دارای مدرک تخصصی مراجعه نمودم، نتیجه برای من بسیار راضی کننده بود و از این که چنین تصمیمی گرفتم فوق العاده خوسحالم.”

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیسلا می گوید:” سلام، من لیزر موهای زائد انجام دادم که دستگاهی که برای من انتخاب شد دایود بود. تمام پوستم به رنگ قرم و سیاه سوخت و پس از بهبود در حال حاضر الان لکه های سفیدی روی پوستم ظاهر شده است. از کرم های کنترا توبکس و مدکسل برای بهبودیم استفاده نمودم. روزی دوبار این کرم ها را بر روی پوستم می مالیدم. مردم به من میگفتند که شبیه گوره خر و پلنگ شدم، روز ها و شب های خیلی بدی را پشت سر گذاشتم. لطفا شما اگر تصمیم دارید تا موهای زائدتان را از بین ببرید لطفا در صورت لیزر کردن با پزشکی مناسب و مجرب این کار را انجام دهید.”

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانم فیلی الکس می گوید:” من دو رگه هستم، نیم چینی و نیم سفید پوست هستم. موهای زائد بدنم کاملا اعتماد به نفس مرا از من ربوده و کاملا از زندگی سیر شده ام. به طوری که در تابستان ها مانند سایرین لب ساحل نمی رفتم و منزوی شده بودم. این موها بودند که به من دستور می دادند تا چه لباسی بپوشم و این موضوع باعث استرسم می شد. گاهی هوا خیلی گرم بود ولی من باید شلوار جین و تی شرت میپوشیدم. من بیشتر اوقات عجله داشتم و وقت کافی برای شیو کردن بدنم نداشتم. من حتی در طول 24 ساعت هم بدون موهای زائد نبودم.

به هر حال تصمیم گرفتم تا بالای لبم، چانه ام و زیر بغلم را لیز کنم، باور کنید لیزرهای سوپرانو کاملا بی درد و ارزان قیمت بودند و برای من عالی عمل کردند. البته وقتی شنیدم که قرار است در طی 12 جلسه هر بار این مبلغ را بپردازم کمی نگران شدم. حدود یک سال طول کشید تا دوره ی درمانی ام تمام شود. در طی جلساتی که داشتم هیچ سوختگی و یا مشکلات دیگری برایم بوجود نیامد. من در حدود 35 درصد از موهای بدنم را از دست دادم و به طور کلی از بین نرفتند و نمی توانم بگویم که این کار ارزشش را داشت یا خیر،….سپس تصمیم گرفتم تا بقیه بدنم را با لیزر الکساندرایت لیزر کنم و واقعا معجزه شد. از آن زمان تا به حال موهای بدنم را نتراشیده ام و عالی عمل کرده است.”

[/toggle]

[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title] مراکز تخصصی ما?[/tab_title][tab_title] سایر کشورها?[/tab_title][/tabs_head][tab]



[/tab][tab]




[/tab][/tabs]

منابع

  1. www.idealimage.com

  2. ibid
  3. www.simplicitylaser.com

  4. www.hairfinder.com

  5. www.realself.com

  6. ibid
  7. ibid
  8. ibid
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments