بهترین روش کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش پودری از کاشت تا برداشت!

کاشت ناخن به روش پودری

کاشت ناخن به روش پودری از کاشت تا برداشت!

در یکی از آخرین شب های زمستان پس از یک روز طولانی و بعد از تموم شدن کارای خونه روی مبل لم میدین و یه نگاهی به دستاتون میندازین. دست هایی که زحمت غذا پختن ، خرید کردن ، تمیز کردن خونه و ….. به عهده اوناس .  دیگه از اینکه رشد ناخن هاتون اینقدر کمه و همیشه یکی دوتاش شکسته س خسته شدین. برای همین تصمیم می گیرید که کاشت ناخن انجام بدین.

شما می خواهید از هفته جدید ناخنای بلند و لاک زده و مانیکور شده داشته باشین بنابراین یه وقت از یه ناخنکار حرفه ای و خوب که دوستتون بهتون معرفی کرده می گیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی سر وقت به سالن مراجعه می کنید ناگهان با سؤالای زیادی مواجه می شوید که معنی اونا رو نمی توانید کاملاً درک کنید. شما فقط رفتین که کاشت ناخن انجام بدین اما دقیقاً  کدام نوع کاشت ناخن رو می خواهید؟

به غیر از ناخن مصنوعی که معمولاً دخترهای جوان از آن استفاده می کنند ، سه روش کاشت ناخن وجود دارد. این سه روش عبارت هستند از :

  • کاشت ناخن به روش اکریلیک یا پودری ،
  • کاشت ناخن به روش ژله ای ،
  • کاشت ناخن به روش سیلک ،

کاشت ناخن به روش پودری

کاشت ناخن به روش پودری

کاشت ناخن به روش پودری قدیمی ترین نوع کاشت ناخن در صنعت زیبایی مدرن است.  ناخن های پودری یا اکریلیک از رایج ترین روش های کاشت ناخن است.  زیرا این روش با دوام است و به دلیل قدرت ماندگاری مدت ها است که مورد استقبال  واقع شده است.

روش کار به این صورت است که ابتدا ناخن ها و کوتیکول اطراف آن مرتب می شوند. سپس تکنسین ناخنکار ناخن ها را تمیز می کند ، بافر می کشد و سوهان کاری می کند و در صورت لزوم ناخن ها را کوتاه می کند.  بعد از آن مواد بر روی ناخن قرار می گیرد.

تکنسین ناخنکار ، از مخلوط کردن پودر با مایع حلال آن اکریلیک بیشتری تولید می کند که یک ماده چسب مانند است. سپس آن را به صورت یکنواخت روی ناخن ها پخش می کند. این ماده بلافاصله سخت می شود ، اما سطح آن معمولاً کمی ناهموار است.  اما نگران نشوید چون این نتیجه نهایی نیست.

تکنسین ناخن دوباره ناخن ها را بافر و سوهان می کشد تا مرتب و زیبا بشوند. حالا ناخن های جدید شما قوی و براق هستند و شما می توانید ناخن ها را به سلیقه خودتان لاک بزنید.

زمان ترمیم

زمان ترمیم ناخن های کاشته شده

اینکه چه مدت طول می کشد تا ناخن ها نیاز به ترمیم پیدا کنند بستگی به این دارد که هر کسی چطور از ناخن های خود مراقبت می کند.  ماندگاری ناخن های اکریلیک به طور کلی بستگی به شیوه نگهداری آن دارد.

اگر فردی بسیار فعال هستید که شاید کارهایی را انجام می دهید که نیاز به تمرین جسمی قابل توجهی دارد و یا اینکه با دستان خود زیاد کار می کنید ، در مقایسه با افراد پشت میز نشین ، طول عمر ناخن های شما کوتاه تر می شود. در صورت برخورد با اشیاء سخت یا زمین خوردن هم ممکن است ناخن های تان بشکند.  اگر ناخن تان شکست ، استرس نگیرید. تکنسین ناخن اینجاست! خوشبختانه ناخن هایی که با روش پودری کاشت می شوند قابل ترمیم هستند.  تکنسین ناخنکار به راحتی ناخن  آسیب دیده را ترمیم می کند و لاک می زند.

پس از دو الی سه هفته با رشد طبیعی ناخن ها ، یک فضای خالی بین ناخن واقعی و ناخن کاشته شده ایجاد می شود که البته خیلی محسوس نیست. در این صورت شما می توانید با مراجعه به سالن ناخن ها را ترمیم کنید و یا اینکه ناخن های کاشته شده را ریمو کنید.

چگونه می توان ناخن های کاشته شده را ریمو کرد؟

برداشت ناخن های کاشته شده هزینه اندکی دارد.  شما می توانید به ناخنکار خود تان مراجعه کنید و از او بخواهید مواد را ریمو کند. اگر واقعاً نمی توانید به یک تکنسین ناخن مراجعه  کنید ، ممکن است مواد را خود تان در خانه برداشت کنید. هر چند که اگر مواد به درستی ریمو نشوند ممکن است باعث آسیب ناخن شود و می تواند ناخن ها را در شرایط بسیار ضعیف قرار دهد. بنابراین من شما را تشویق می کنم که برای برداشت مواد به ناخنکار مراجعه کنید.

اگر می خواهید برداشت مواد را در خانه انجام دهید این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید تا بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید.

چگونه می توان ناخن های کاشته شده را ریمو کرد؟

وسایلی که برای برداشت مواد نیاز دارید :

– یک تکه پارچه ،

– یک کاسه شیشه ای ،

– وازلین ،

– لاک پاک کن همراه با استون ،

–  سوهان و بافر ناخن ،

– روغن کوتیکول (اختیاری اما بسیار توصیه می شود).

 

  • برای پیشگیری از خراب شدن سطوح چوبی یک حوله زیر دست خود بگذارید.
  • مقداری از استون را در کاسه بریزید به طوری که ناخن های تان را بپوشاند.
  • استون پوست را خیلی خشک می کند بنابراین برای محافظت از پوست و کوتیکول اطراف ناخن ها ، مقدار زیادی وازلین به اطراف ناخن ها بمالید.
  • ناخن ها را در حدود 15 تا 30 دقیقه در استون خیس کنید. تا زمانی که مواد روی ناخن نرم شود. هنگامی که این اتفاق افتاد ، لایه های مواد را از روی ناخن ها بردارید این روند را تکرار کنید تا به ناخن های طبیعی خود برسید.
  • پس از برداشتن مواد ، ناخن ها خیلی نازک هستند. دست ها را بخوبی شستشو دهید. اگر هنوزمقدار کمی مواد به ناخن های تان چسبیده آنها را سوهان کشی کنید تا از بین بروند. سپس ناخن ها را با روغن چرب کنید.

کاشت ناخن به روش پودری دست ها را زیبا می کند و از شکسته شدن ناخن های شما جلوگیری می کند. همیشه از زمان های قدیم زیبایی دست ها نیز بخشی از زیبایی زنانه بوده است.

معایب کاشت ناخن آکریلیک

  • استفاده از مواد شیمیایی برای کاشت ناخن می تواند به تخت ناخن آسیب بزند. زیرا ناخن طبیعی قادر به تنفس در زیر اکریلیک نیست. هنگامی که اکریلیک برداشته شود ، ناخن زیر آن اغلب بسیار ضعیف و شکننده است
  • بعضی اوقات ظاهر آن نسبت به ناخن ژله ای مصنوعی است.
  • توجه داشته باشید که کاشت ناخن های اکریلیک شامل استفاده از مواد شیمیایی و گاز است. به همین علت به زنان باردار توصیه می شود از کاشت ناخن اجتناب کنند.

 محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.thenandnowshop.com/blog/beauty/nails/nail-extensions-advice-and-tips/http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.stylecraze.com/articles/how-to-apply-nail-extensions-perfectly-with-steps-and-pictures/#grefhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید