کاربرد ریزموج ها در رفع موهای زائد زیر بغل

کاهش درد لیزر0

به کمک ریزموج ها، رویش موهای زائد زیر بغل تا 70 درصد کاهش پیدا می کند.

براساس مطالعات و آزمایشاتی که بر روی 44  بیمار صورت گرفته است، یک سیستم غیرتخریبی و غیر فرسایشی مجهز به ریزموج ها رشد موهای زائد زیر بغل را تا هفتاد درصد کاهش می دهد که تا یک سال پس از اتمام درمان، ماندگار خواهد بود. این دستگاه که قبلا به تایید سازمان غذا و دارو رسیده است، برای درمان غدد تعریق ناحیه زیر بغل از طریق گرما و حرارت و 3500 پروسه درمانی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به کمک این دستگاه می توان انرژی ریزموج ها را در فاصله میان لایه های برون پوستی و زیر پوستی متمرکز کرد و براساس این فرضیه بدین نتیجه رسیدیم که حرارت و گرما در این سطح از پوست ممکن است تاثیر بسزایی بر پیاز مو داشته باشد.

به گفته کارشناسان و متخصصان پوست از میان انواع شیوه های نوین زیبایی، کاهش و رفع موهای زائد جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است و بیشترین مخاطب را به خود جذب کرده است. کاربرد انرژی لیزر یکی از روش های درمانی است، اما همیشه موثر نبوده و می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بافت های پوست وارد سازد، آن هم در صورتی که تجمع و تمرکز ملانین (مشکینه) مو و پوست به شدت مشابه یکدیگر باشند.

کاربرد ریزموج ها در رفع موهای زائد زیر بغل

به منظور اثبات فرضیه ارائه شده، جمعی از محققان و دانشمندان  به کمک دستگاه مجهز به ریزموج ها آزمایشی را بر روی 44 بیمار در طول یک یا دو جلسه انجام دادند. متوسط سن افراد شرکت کننده در آزمایش حدود 33 سال بود ( رده سنی: 18-61 سال) که 88 درصد آنها خانم و 62 درصد آنها آقایان بوده که از موهای مشکی رنگ برخوردار بودند. بر طبق اطلاعات بدست آمده 33 درصد از آنها دارای پوست نوع دو، 27 درصد پوست نوع سه و اما 18 درصد از آنها از پوست تایپ 4 و 5 برخودار بودند. در طول جلسات و بازدیدهای بعدی که در ماه های سوم، ششم و نهم و دوازدهم صورت گرفت،  در محدوده میانی 2 سانتی متر در 2 سانتی متر چال زیر بغل به کمک دستگاه های شمارش مو، به شمارش موهای زیربغل و سپس به مقایسه و بررسی تصاویر از لحاظ کیفیت و چگونگی، پیش و پس از اتمام فرآیند درمان پرداختند.

براساس مشاهدات، میزان کاهش مو پس از دوازده ماه به بیش از 75 درصد برای تمام بیماران رسید، 72 درصد برای افرادی که از موهای ظریف، نازک و سست پایه برخوردار بودند و 76 درصد به افراد مو مشکی اختصاص یافت.

 کاربرد ریزموج ها در رفع موهای زائد زیر بغل

محدوده پاسخ و عملکرد دستگاه میان این زیرگروه ها تقریبا اندک و ناچیز بود، اما در بیمارانی که با انرژی بالای ریزموج ها مورد درمان قرار گرفتند ( برای مثال دستگاه بر روی شماره 3 و 4 تنظیم شد ) میزان کاهش موهای زائد بسیار چشمگیر بود.

بنابراین آنها بر این باورند در آزمایشاتی که در آینده صورت خواهد گرفت باید عامل ميزان اشعه ى ايكس (و غيره ) كه به بيمار يا بخش به خصوصي از بدن داده مي شود و همین طور تعداد جلسات مورد نیاز برای دست یابی به نتیجه مطلوب در لیزر موهای زائد را در فرآیند درمان در نظر گرفت.

منبع:

http://www.pm360online.com/microwave-system-cuts-axillary-hair-by-70/

http://www.pm360online.com/microwave-system-cuts-axillary-hair-by-70/

http://www.pm360online.com/microwave-system-cuts-axillary-hair-by-70/

گروه پزشکان تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ناهید
ناهید
8 years ago

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام من جلسه سوم هستش که دارم لیزر میکنم وووووووووووووواااااااااااااااااااقعا راضی ام.از خانوم برمند عزیز کمال تشکر رو دارم واقعا کارشون حرف نداره