چگونه یک مرکز خوب برای لیزر موی زائد پیدا کنیم

یک مرکز خوب برای لیزر مو را چگونه پیدا کنیم

لیزر موهای زائد  بین عموم از محبوبیت زیادی برخوردار شده است، به این دلیل که نسبتاً بی خطر است ، بعلاوه  اگر به درستی انجام شود قابل اطمینان است و درمانی همیشگی است.

البته لیزر مو خطراتی هم دارد. پس قبل از آنکه  لیزر انجام دهید، به خوبی تحقیق کنید تا ایمنی خود را به خطر نیانداخته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

  • قبل از شروع، باید بدانید که اصلاً لیزر کردن موهای زائد چیست.
    با استفاده از لیزر (یک وسیله ی دستی) به موها طول موج هایی از نور تابیده و باعث می شود که این موها برای همیشه از بین بروند. دستگاه روی پوست قرار می گیرد و نور مستقیما به فولیکول های مو نشانه می رود. این نور به فولیکول ها آسیب حرارتی وارد کرده و آن ها را نابود می کند. در نتیجه فولیکول های مو دیگر رشد نمی کنند.
    برای کمتر کردن درد از بی حسی موضعی هم استفاده می کنند.

 

  • ببینید آیا بدنتان آمادگی لازم برای این عمل را دارد.
    شرایطی هست که در صورت وجود آنها نباید این عمل را انجام دهید. مثل بارداری، دیابت، مشکلات قلبی و پوستی.

 

  • برای داشتن لیزری مطمئن، ببینید قبل و بعد از عمل چه مراقبت هایی باید داشته باشید.
    مراقبت های قبل از عمل معمولاً ۶ هفته مانده شروع می شود، پس از حالا برنامه ریزی کنید. باید از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید، از ضدآفتاب استفاده کنید و موها را موچین یا بنداندازی نکنید.
    مراقبت های بعد از عمل عبارت است از: گذاشتن یخ برای جلوگیری از ورم، نخاراندن محل، استفاده از ضدآفتاب، دوری از تابش آفتاب، برای مدتی آرایش نکردن، و در صورت بروز آسیب پوستی باید از آنتی بیوتیک و ضد ویروس استفاده کنید.

 

پیدا کردن مکانی مطمئن

  • از دوستان و فامیل که لیزر کرده اند بپرسید تا کلینیک ها را به شما معرفی کنند.
  • روزنامه ها، مجلات یا آگهی های شهری بخش هایی مربوط به مد و زیبایی دارند که ممکن است آگهی هایی از کلینیک های برداشت مو با لیزر بیابید.
  • اینترنت را فراموش نکنید. در اینترنت می توانید آگهی های زیادی در مورد این کلینیک ها پیدا کنید. یکی از مزایای اینترنت این است که می توانید عکس هایی از کلینیک را قبل از مراجعه ببینید.

 

ارزیابی کلینیک ها

  • تعدادی از کلینیک ها را انتخاب کرده و با مشاور لیزر مو ملاقات کنید و در مورد خواسته های تان صحبت کنید.
  • هنگام بازدید از کلینیک ها به تمیزی کلینیک توجه کنید. اگر دیدید کلینیکی به هم ریخته است، بدانید کارکنان آن هم همانطور هستند. بپرسید که آیا لوازم شان استریل شده اند و چه کاری برای استریل کردن می کنند.
  • از تجهیزاتی که کلینیک استفاده می کند مطمئن شوید تا توسط  سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) تأیید شده باشند. یک کلینیک شناخته شده و معروف این اطلاعات را با کمال میل به شما می دهد. اگر کلینیکی نمی داند از چه تجهیزاتی استفاده می کند یا نمی خواهد به شما بگوید، بهتر است از آن صرف نظر کنید.

 

  • بپرسید چقدر از بی حسی موضعی استفاده می شود. این خیلی مهم است. درمورد این داروها باید با پزشک خانواده ی خود مشورت کنید. گزارشاتی درمورد به خطر افتادن جان افراد به خاطر استفاده از این بی حس کننده ها توسط کلینیک های برداشت مو بارها شنیده شده است.

 

  • با کارکنان کلینیک در مورد تجربیات شان صحبت کنید. بپرسید که آیا تا به حال در عملی به مشکل برخوردند و در این صورت چگونه آن را حل کردند.

 

  • تمام کلینیک هایی که انتخاب کردید را ارزیابی کنید. کلینیکی را انتخاب کنید که به همه ی سوالات شما مشتاقانه پاسخ داد و تجهیزات شان ایمن است. اگر هنوز هم نگران امنیت کلینیک هستید، عجله نکنید. به جستجوی خود ادامه دهید.

نکات و هشدارها

FDA در مورد بی حس کننده های مورد استفاده در این کلینیک ها هشدار داده است. پزشک مرکز( منظور تکنسین لیزر مو نیست) ، کسی است که شما را در مورد استفاده ی صحیح از بی حسی راهنمایی می کند. به گفته FDA، داروی اشتباه یا استفاده نابجا از آن باعث خطراتی جدی، مثل تپش نامنظم قلب، تشنج و کما، و حتی تنگی یا قطعی تنفس می شود.

منبع:

ehow

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments