چگونه چین و چروک عمیق پوست را از بین بریم؟!

رفع چین و چروک صورت
رفع چین و چروک صورت

اگر شما بدنبال رسیدن به نتیجه مطلوب هستید، حتما برای رفع چین و چروک صورت و بدن خود به یک متخصص پوست مراجعه کنید و توصیه های پزشکی او را به دقت به کار بندید.

با گذشت زمان و قدم گذاشتن به دنیای میانسالی و کهنسالی، پوست به تدریج خشک تر، نازک تر شده، قابلیت ارتجاعی کمتری پیدا می کند و زمینه برای ظهور چین و چروک و خطوط ناهموار صورت آماده می شود. آرایش مناسب و استفاده از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست می تواند به بهتر شدن وضعیت پوست و ظاهر فرد کمک کند. اما زمانی که صحبت از چین و چروک عمیق صحبت به میان می آید، پیدا کردن یک کرم مرطوب کننده با کیفیت و متناسب با رنگ پوست بسیار دشوار می گردد. رفع ظاهر نامناسب چین و چروک با بافت سازی دوباره و افزودن لایه های جدید پوستی امکان پذیر می گردد. این بدان معناست که باید لایه های سطحی پوست بریزد تا میزان تولید کولاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) افزایش پیدا کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع مورد بحث امروز

استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب به منظور جلوگیری از بروز چین و چروک
استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب به منظور جلوگیری از بروز چین و چروک

روش های درمان امروزی و موضعی به تنهایی در رفع چین و چروک عمیق صورت موثر واقع نمیشوند. با این وجود، استفاده از محصولات موضعی همراه با روش های قوی تر و موثرتر می تواند به رفع تدریجی و بهتر شدن ظاهر خطوط صورت کمک بسیار کند. به خاطر داشته باشید استفاده روزانه از کرم ضدآفتاب با SPF حداقل 15 در بهتر شدن ظاهر خطوط صورت بسیار موثر است. استفاده روزانه از کرم های مرطوب کننده حاوی ماده پپتید موجب افزایش تولید کولاژن در بدن و استحکام بخشی به بافت های صورت می شود. شب هنگام از محصوا آرایشی رتینوئید استفاده کنید، زیرا رتینوئید باعث تغییر در ساختار سلول ها و افزایش تولید کولاژن در بدن می شود. استفاده از کرم های شب حاوی ترکیب رتینوئید، موثرترین روش موضعی برای رفع چین و چروک صورت شناخته شده است. اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب، بهتر است که از داروهای بی نسخه دوری کرده و از متخصص پوست خود بخواهید رتینوئید یا شبه دارویی مانند آن، چون تریتینوئین برای هموار و صاف کردن خطوط صورت تجویز کند.

لایه برداری پوست و کمک به رفع چین و چروک
لایه برداری پوست و کمک به رفع چین و چروک

مواد شیمیایی خانگی که برای پوسته ریزی و ایجاد بافت یا لایه های جدید پوستی  مورد استفاده قرار می گیرند به اندازه کافی در رفع چین و چروک صورت موثر نیستند. با این وجود، لایه بردار شیمیایی که متخصص پوست تجویز می کند مطمئنا در کاهش و رفع تدریجی خطوط نامتناسب صورت موثر است. برای خطوط صورت بهتر است که از اسیدهای آلفا هیدروکسی در غلظت بین 30 تا 70 استفاده کنید. پس از شش تا هشت هفته استفاده از لایه بردارهای معمولی میزان تولید کولاژن در بدن افزایش پیدا کرده و ظاهر صورت وضعیت بهتری پیدا می کند. البته اشکالی که در رابطه با لایه بردارها وجود دارد این است که باعث ایجاد تورم و قرمزی پوست می شوند که البته در طی چند روز از بین می روند. با این وجود، بر اثر استفاده مستمر از لایه بردارهای قوی ممکن است که پوست دچار عفونت، زخم و تغییر رنگ شود. پیش از استفاده خودسرانه از داروهای بی نسخه، درباره بهترین نوع لایه بردار متناسب با پوست تان با متخصص مربوطه مشورت کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments