چگونه چشمانی بدون چین و چروک داشته باشیم

چین و چروک اطراف چشم

چگونه چشمانی بدون چین و چروک داشته باشیم

 

پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک می باشد و به راحتی  بر اثر خندیدن، دست مالیدن و… دچار چین و چروک می شود. به دلیل اهمیت چشمها در زیبایی و ارایشهای متعددی که بروی پلکها و مژه ها استفاده می شود، این منطقه به سرعت بی آب می شود وپوست زیر چشم خشک و بی آب شده و حالت افتادگی پیدا می کند.

پوست دور چشم، حساس ترین پوست در صورت است. سازندگان کرم های دور چشم مدعی اند که محصولاتشان چین و چروک زیر چشم را کاهش می دهد یا از بین می برد. واقعیت این است که این کرمها پوست اطراف چشم را مرطوب نموده و باعث می شوند تا چروکهای ناشی از خشکی پوست اطراف چشمها کمتر خودنمایی کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پوست اطراف چشم جزء فعالترین قسمت پوست صورت می باشد. خندیدن، اخم کردن و بسیاری دیگر از حالات صورت با چشمها نمایش داده می شود. این خصوصیت اهمیت چشمها را در زیبایی و جذابیت نشان می دهد.

چگونه چشمهای خود را سالم و جذاب نگه داریم؟

هرگز از مواد غیر استاندارد برای آرایش چشما و پلکها استفاده نکنید. در برخی موارد این مواد باعث خشکی بیشتر پوست پلکها می شود.

حتماً از عینک آفتابی استفاده نمایید. خصوصا افرادی که چشمهای روشن دارند زیرا بیش از دیگران نور خورشید را جذب نموده و بیشتر چشمان خود را جمع می کنند.

چنانچه ضعف بینایی دارید حتما از عینک مناسب استفاده نمایید. ضعف چشمها موجب می شود تا برای دقت و بهتر دیدن چشمان خود را جمع کنید. تکرار این حالت چین و چروک اطراف چشمها را زیاد می کند.

تزریق بوتاکس موجب کاهش چین و چروکهای اطراف چشم می شود اما چشمها از حالت طبیعی خارج می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند.

استفاده از کرم مرطوب کننده و ماسکهای تقویتی را برای رفع خستگی چشمها فراموش نکنید.

روشهایی مانند CO2 فرکشنال و یا لیزر درمانی گرچه برای اطراف چشم استفاده می شوند اما موجب نازکتر شدن پوست این ناحیه شده ضمن اینکه خطر ایجاد لک نیز در این روشها زیاد است.

فرکانس رادیویی یا RF و سایر دستگاههای کلاژن ساز برای استحکام این ناحیه پیشنهاد می گردد. استفاده از این روشها ضمن بی خطر بودن تا حد زیادی باعث کاهش چروک های اطراف چشم، لیفت پلکها و استحکام پوست ظریف این ناحیه می شود.

جراحی آخرین گزینه پیشنهادی می باشد. در مواردی که افتادگی و شل شدگی پلکها شدید است جراحی پلکها یا بلفاروپلاستی می تواند جذابیت را به چشمان شما باز گرداند البته خطرات و ریسک جراحی را نیز در نظر بگیرید.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments