چگونه وضعیت ایستادن و یا نشستن خود را بهبود بخشیم ؟

سلامتی 2

اگر شما به صورتی صحیح بروی صندلی بنشینید به هم ترازی ماهیچه ها و استخوان ها و مفاصل خود کمک میکنید و افرادی که به طرز نامطلوبی مینشینند یا می ایستند دچار درد های عضلانی خواهند شد .

معمولا افراد باردار ,مضطرب ,خانمهایی که کفش های پاشنه بلند میپوشند و دیگر افراد قادر نمیباشند که به فرمی صحیح روی صندلی بنشینند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با توجه به این نکات از بروز درد های عضلانی در بدن خود پیشگیری نمایید :

  • صاف بنشینید :باید به صورتی بنشینید که سر و تخته پشت شما به موازات هم قرار گیرندو زاویه زانو قائم باشد   و ستون فقرات شما نباید حالت منحنی بگیرد
  • در هنگام نشستن پاهایتان را در زیر خود قرار ندهید :بسیاری از خانمها به این عادت مبتلا هستند و ما به انها توصیه میکنیم که بیشتر چهار زانو بنشینند زیرا نشستن بروی یک پا خطر چرخش را افزایش میدهد .
  • از پوشیدن کفش های پاشنه بلند خودداری نمایید :اگر میخواهید که زانو هایتان به طور قائم قرار گیرند نمیتوانید از کفش پاشنه بلند استفاده کنید .همچنین این کفش ها باعث ایجاد کمردرد میشوند زیرا به این بخش فشار می اورند .
  • وضعیت میز محل کار خود را بهبود بخشید :بیشتر افراد ساعاتی متمادی را پشت میز محل کار خود میگذرانند و همین حالت باعث ایجاد ارتروز های شدید در انها میشود پس سعی نمایید تا زاویه صندلی را با میز خود تنظیم کنید و صاف بنشینید و البته هر 20 تا 30 دقیقه یکبار زانو های خود را باز و بسته نمایید .
  • یکی از پاهای خود را بالا ببرید :اگر مجبورید برای مدتی طولانی روی پاهی خود بایستید بهتر است که یکی از پاهای خود را به فاصله کمی از زمین بلند کنید تا فشار وارد بر کمر شما کاهش یابد و یا میتوانید پاهایتان را به عرض شانه تان باز کنید تا فشار به طور مساوی بروی هر دو پا تقسیم شود .
  • یوگا را امتحان کنید :یوگا باعث افزایش  طول ستون فقرات میشود و به بهبود مضعیت فیزیکی شما کمک میکند
  • به متخصص مراجعه نمایید :اگر درد دارید و قادر به بهبود حالتهای فیزیکی خود نمیباشید به یک متخصص مراجعه کنید تا وضعیت شما را بسنجد و تمارینی را برایتان انتخاب کند که میتواند درد را کاهش دهد .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments