چگونه می توان با پوست کمرنگ نگاهی گرم و سالم داشت؟

 

گاهی برای رفع بی رنگ بودن صورت و ظاهرمان ، از آرایش های تند و زیاد استفاده می کنیم که بیشتر چهره ما زشت به نظر می رسد و اگر هم آرایش نکنیم مانند یک شبح به نظر می رسیم ، هنر آرایش کردن می تواند چهره ما را بیش از پیش زیبا جلوه دهد .

در این جا چند راهنمایی ساده برای اینکه پوست و ظاهری زیبا داشته باشید ارائه شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بی رنگ بودن

 

استفاده از کرم پودر برای رنگ پایه پوست

بسیاری از خانم ها ، برای رفع بی رنگی پوست خود پوست را خیلی تیره می کنند یا خیلی روشن می کنند ، در ابتدا مهم است که رنگ پوست خودتان را درست تشخیص دهید.برای پیدا کردن اینکه شما پوست سرد (صورتی ) و یا گرم ( زرد رنگ ) دارید بهتر است با رگ قسمت مچ دستتان مقایسه کنید.

اگر رگ مچ دست شما آبی بود تون پوست شما سرد است اگر زرد یا زیتونی بود پوست شما گرم است و با این راه می توانید شروع به تست کردن کنید ، سعی نکنید آرایش خود را بر روی دستتان تست کنید زیرا پوست دست در معرض نور خورشید بوده و نمی توانید درست انتخاب کنید که چه رنگی برای پوست صورت مناسب است ، بهترین منطقه ای که می توانید روی آن تست کنید روی فک می باشد.

 

سرخ شدن

نباید استفاده از یک رنگ را خیلی کمرنگ یا خیلی پر رنگ و تیره برای پوست به کار ببرید،از هر مواد آرایشی که بیش از حد قهوه ای باشد دوری کنید.

به طور طبیعی چون رنگ پوست کمی پریده و بی رنگ است بهتر است از رنگ هایی با تناژ گلگون و هلویی استفاده کنید تا باعث شود پوست تازه تر و شاداب تر به نظر برسد.

 

 

استفاده از سایه های تیره

سایه تیره ، زیبایی چشم را از بین می برد باید دقت کنید تا رنگ سایه یک درجه از رنگ کرم پودری که استفاده کرده اید تیره تر باشد تا طبیعی تر به نظر برسد این طوری عادلانه تر و زیبا تر است.

 

 

مداد لب

بهترین رژ لب برای پوست رنگ پریده ، صورتی است و برای افرادی که رنگ زرد تری دارند بهتر است از خط لب هم استفاده کنند تا به لب آنها حجم دهد اما نباید بیش از حد خط لب را پررنگ و تیره استفاده کرد.

 

 

 

منبع:

womenshealthmag.com/beauty

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments