چگونه صورت خود را لاغر نماییم ؟

لاغری

بسیاری از خانمها اندام متناسبی دارند ولی بدلیل صورتهای گرد و گونه های برجسته احساس چاقی میکنند و این موضوع انها را ازار میدهد .

همچنین گرانش و افزایش سن باعث میشوند تا شما غبغب پیدا کنید و همین موضوع هم شما را چاق نشان میدهد .ماهیچه های صورت هم همانند دیگر ماهیچه های بدن باید تقویت شده و محکم گردند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[divider]

چگونه گونه های خود را لاغر کنیم ؟

برای لاغر سازی گونه های پر و برجسته میتوانید از این تمرین استفاده کنید .در حالیکه استاده اید و یا نشسته اید سر خود را به عقب برگردانید  و به سقف نگاه کنید و گونه های خود را به سمت بیرون فشار دهید و همان زمان گونه های خود را به داخل بکشید و این حالت را برای 5ثانیه ادامه دهید و ان را برای  10 تا 15 بار ادامه دهید .

[divider]

استخوانهای گونه خود را شکل دهید 

بهصورت مستقیم بایستید و یا بنشینید و انگشتتان را روی گونه های خود قرار دهید و با انگشتتان پوست ان قسمت را به سمت بالا بکشید .دهان خود را باز کنید تا حالتی بیضی ایجاد کنید و این حالت را برای 5 ثانیه حفظ کنید .

[divider]

چگونه بخش پایینی صورت خود را لاغر کنیم ؟

دو انگشت خود را در دو طرف دهانتان قرار دهید و گوشه های دهانتان را به سمت پایین بکشید و د رهمان حال سعی کنید با دهان بسته لبخند بزنید و این حالت را برای 5 ثانیه حفظ کنید .

[divider]

چگونه چربی های قسمت فک را لاغر کنیم ؟

معمولا چربی قسمت فک شما را چاق نشان میدهد و به منظور لاغر سازی این قسمت میتوانید از این تمارین استفاده کنید .در حالی که به حالت صاف ایستاده و یا نشسته اید ,سر خود را به سمت عقب برگردانید و به سقف نگاه کنید .تا جایی که ممکن است لب پایینی را بروی لب بالایی بیاورید . در این حالت مقاومتی در ناحیه گردن و ماهیچه های فک حس میکنید .به مدت 5 ثانیه این حالت را حفظ کنید و سپس 15 بار ان را تکرار نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments