چگونه شادابی پوست خود را حفظ کنیم ؟

 

پوست حساس

 

پوست شما به طور تصادفی و یا صرفا به دلیل افزایش سن شادابی خود را از دست نمیدهد .زمانی که بدن شما انرژی و یکپارچگی فیزیکی و زیستی ماتریس حیات خود را ازدست میدهد ان گاه پوست شما هم بافت و زیبایی قبل را نخواهد داشت .

 

ولی هیچ کدام از این موارد به اندازه ی شکر و انسولین و دیگر ترکیبات قندی نمیتوانند پوست شما را نابود سازند و البته بسیاری از افراد در سراسر جهان به این وضعیت مبتلا میباشند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

در این صورت شما از پیری پوست خود و چاقی و دیگر مشکلات پوستی جلوگیری خواهید نمود .

 

 

نجوای مرگ

قند پوست شما را نابود میسازد .من فقط به ماده سفید ریخته شده در یک ظرف اشاره نمیکنم بلکه منظورم تمام مواد قندی میباشد که پس از ورود به بدن به گلوگز تبدیل شده و در جریان خون حرکت میکنند .

 

غلات و مواد قندی جزیی از اختراعات اخیر به شمار میایند .بدن انسان در طی میلیون ها سال هیچ گاه با انها روبرو نشده است .

 

انطباق ژنتیکی بسیار ارام صورت میگیرد یعنی حدود 100 هزار سال طول میکشد تا تغییری در ژنهای ایجاد شود و به همین دلیل بدن ما توانایی ان را ندارد که با مواد قندی در مدتی طولانی کنار بیاید .

 

ولی مواد قندی بخش اعظم مواد مصرفی توسط مردم را تشکیل میدهند .

 

تاثیر این مواد بر بدن شما وابسته بر ژنتیک شما میباشند .به عنوان مثال مصرف مواد قندی در تعدادی از بزرگسالان به بیماری دیابت نوع دوم منجر میشود و ممکن است فردی دیگر مبتلا به فشار خون و مشکلات کلسترول و یا خستگی های مزمن شود .

 

تاثیر مواد قندی بروی پوست هم خود را با چروک و پف و لک و دیگر موارد نشان میدهد .

[divider]

 

هیولای چروک

تاثیر مواد قندی بروی پوست دارای دو جنبه میباشد یکی نزاع بین گلوکز و انسولین است و دیگری وجود مقادیر بالای گلوگز است که به پروتئین های بدن اسیب میرساند .اگر شما با جنبه اول ان مبارزه نمایید انگاه جنبه دوم ان قدرت خود را به سادگی از دست میدهد .

تمام هورمونهای قدرتمند

انسولین مهم ترین هورمون ممکن برای تعیین زمان پیری بدن شما میباشد .در طی نیم قرن پیش این موضوع یکی از جالبترین اکتشافات بشر بوده است .

این کار ابتدا توسط متخصص غدد به نام جرالد ریون انجام گرفت . در طی دهه 80 وی مجموعه از حالتهای غیر نرمال مانند فشار خون بالا و سطح نامتناسب کلسترول و دیگر موارد را یافت که به عنوان مهم ترین فاکتور های افزایش سن و پیری محسوب میشوند .

این حالتها هم اکنون به یک نسبت اپیدمی رسیده اند .وی به این مجموعه نامهای سندروم ایکس را داد که همان سندروم مقاومت انسولین میباشد که هم اکنون به عنوان سندروم متابولیک شناخته میشود .

افرادی که به این سندروم مبتلا میشوند خود از ان اگاهی ندارند و در طی سالهای مصرف مواد قندی به ان دچار میشوند .

 

در ادامه:رقیبان قدرتمند

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments