چگونه رادیوفرکانسی (RF) به رفع افتادگی پوست کمک میکند ؟

ار اف
رادیوفرکانسی

رادیوفرکانسی به شما کمک میکند تا بدون صرف هزینه زیاد و تحمل عوارض جانبی و دوران نقاحت جراحی بتوانید افتادگی پوست خود را از بین ببرید و پوستی زیبا و جوان داشته باشید .این روش  نسبتا جدید ،نوعی گزینه ی غیر جراحی برای افرادی است که میخواهند چروک و لکه های پوستی و سایر نشانه های  پیری پوست را درمان کنند .

این پروسیجر توسط یک متخصص پوست انجام میشود و از امواج رادیویی برای حرارت دهی به لایه های مختلف پوست و تحریک کلاژن سازی استفاده میکند .  در نهایت پوست فرد لطیف و  سفت میشود .در این روش هیچ گونه برشی زده نمیشوذ و امکان بروز عوارض جانبی هم خیلی  کم است .رادیوفرکانسی روشی ایمن و مطمئن  برای کسانی است  که در گذشته از لیزر و متد های حرارت دهی استفاده کرده ولی نتیجه مطلوبی نگرفته اند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع افتادگی پوست با استفاده از رادیوفرکانسی

شاید تا به حال مطلبی در خصوص تاثیر امواج رادیویی بر رفع افتادگی پوست نشنیده باشید ولی این روش به تازگی شهرت زیادی پیدا کرده است و نحوه عملکرد این امواج بروی پوست به گونه ای است که پوست تغییر شکل داده و ساختار خود را عوض میکند .

از این روش بیشتر برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود ولی میتوان از ان برای سایر مناطق بدن هم بهره برد .البته امروزه انواع خانگی این دستگاهها هم به بازار امده اند که اثر بخشی خیلی کمتری نسبت به انواع حرفه ای دارند.

رادیوفرکانسی با نفوذ به لایه های پوستی  بتا نوعی مقاومت طبیعی روبرو میشود و این دقیقا مشابه حالتی  است که در ان سیم های الکترویکی به دلیل مقاومت ناشی از جریان الکترون ها گرم میشوند .این گرما باعث کلاژن سازی پوست میشود و هر چه  تولید کلاژن بیشتر باشد ،پوست سفت تر و زیباتر خواهد شد .

به طور کلی چندین جلسه طول میکشد تا فرد بتواند نتایج حاصل از ار اف را بروی پوست خود ببیند و البته این نتایج به صورت تدریجی بروز میکنند که به دلیل پاسخ زمان بر بدن و ناحیه درمانی به این روش است .

پروسیجر رادیوفرکانسی

روزی که برای پروسیجر رادیوفرکانسی مراجعه میکنید ،حتما به یاد داشته باشید که نباید از لوازم ارایشی  و یا کرم  به خصوص انواع روغنی  برای ناحیه درمانی استفاده کنید زیرا این مواد میتوانند اثر بخشی این امواج را بروی پوست کاهش دهند .در ابتدای جلسه ،پزشکتان یک کرم بی حسی بروی ناحیه درمانی می مالد تا احتمال بروز ناراحتی و سوزش در طی درمان به صفر برسد .

عوارض جانبی رادیوفرکانسی

این روش به نسبت سایر پروسیجر های غیر تهاجمی  که برای بهبود زیبایی فرد به کار برده میشوند،عوارض جانبی خیلی کمتری دارد ولی باز هم خطراتی وجود دارد .پس از پروسیجر ممکن است فرد علائمی مانند تورم خفیف ،قرمزی و حساست و فرو رفتگی خفیف ناحیه درمانی را تجربه کند .حتما باید در طی چندین ساعت پس از پروسیجر به خوبی به وضعیت پوست خود دقت نمایید تا از عدم واکنش منفی ان نسبت به این روش مطمئن شوید .از لمس و یا دست کاری ناحیه درمانی بپرهیزید زیرا وضعیت پوستتان وخیم تر خواهد شد .

در صورتی که حس سوزش داشتید ،میتوانید از اسپری های حاوی اب خنک و الوئه ورا  برای رطوبت دهی به ناحیه درمانی استفاده کنید . در صورت بروز علائمی مانند درد و تورم شدید یا سایر عوارض غیر معمول حتما به پزشکتان مراجعه نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments