چگونه خارش و خشكي پوست را از بين ببريم؟

چگونه خارش و خشكي پوست را از بين ببريم؟

با رعايت نكات زير اين مشكل را برطرف كنيد:

استفاده كردن از دستكش:

مراقبت از دستانتان ميتواند سن وسال شما را از ديد ديگران پنهان نگه دارد.براي مراقبت از آن لازم است از تماس مستقيم دست با مواد شوينده خوداري كرده وبه هنگام استفاده از آنها دستكش را فراموش نكنيد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر احساس ميكنيد پوست دستتان خشك شده است با استفاده از كرم هاي مناسب انها را نرم ومرطوب نگه داريد.در اين مواقع به هيچ عنوان دستكش پلاستيكي را مورد استفاده قرار ندهيد.البته ميتوانيد ابتدا يك دستكش نخي بپوشيد وروي آن از دستكش پلاستيكي استفاده كنيد.

دوش گرفتن بعد شنا ومرطوب كردن پوست:

كلر موجود در استخرها موجب خشكي پوست ميشود و در مواردي پس از شنا،لايه اي سفيد رنگ روي پوست ايجاد ميكند.شما بايد بعد از بيرون آمدن از استخربدنتان را با آب و صابون بشوييد وجهت مرطوب كردن آن از گيليسيرين استفاده كنيد.

استفاده از روغن ماهي و كتان:

امكان دارد، سن و سال، محيط پيرامون وحتي فصل ها در بروز خشكي و خارش پوست موثر باشد.آيا ميدانستيد روغن ماهي وكتان به دليل داشتن اسيد هاي چرب مفيد پوست شما را نرم و مرطوب نگه ميدارد؟

استفاده از وازلين:

هيچ ناخالصي در وازلين وجود ندارد وبه همين دليل پوست شما بسيار نرم و مرطوب ميشود.ميتوانيد از وازلين براي تمام نواحي پوست بدن خود استفاده كنيد.قيمت آن نسبت به ديگر محصولات بسيار ارزان تر ميباشد.

جودوسر:

جو دوسريا يولاف بانام علمي Avena sativa گياهي است از خانواده گندميان كه داراي گل هاي بسيار ريز و نامشخص است.قرنهاست كه از اين گياه براي درمان خشكي پوست استفاده مي شود.اين گياه به جنگ قرمزي و التهاب پوست ميرود.

مقابله با يك هيولاي مخوف،مايت غبار خانگي:

مايت غبار خانگي يا(House dust mite) مخلوقات ميكروسكوپي ريزي ميباشند كه هميشه روي سطح پوست شما هستند. چه شما خواب باشيد چه بيدار.بهترين جاهايي كه ميتوانيد اين موجودات ريز را بيابيد پرده ها، ملحفه تخت خواب، بالش ها ميباشد. اين موجودات موجب خارش پوست ميشوند.بهتر است هر چند وقت يكبار ملحفه تخت خوابتان را با داغ بشويد.

منبع: http://www.webmd.com/skin-problems-and-treatments/dry-skin

[divider]

{گردآورنده}: سعيده نادري پور

کلنیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
King Henry
7 years ago

Prof Dr Ali Reza Maghsoudi مرسي إز مقاله زيبا شما