چگونه برای آقایان جذاب تر باشیم؟

چگونه برای آقایان جذاب تر باشیم؟
چگونه برای آقایان جذاب تر باشیم؟

همیشه خانم ها به دنبال راه هایی برای جذابیت هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که جذابیت ظاهریتان برایتان مهم است، مطمئن باشید که تنها نیستید. شاید با خود فکر کنید که زیبا و جذاب نیستید. جذابیت ورای داشتن صورتی زیباست. در یک پژوهش انجام شده زنانی که به نظر مردان جذاب رسیدند دارای ویژگی های خاصی بودند که منحصر به زیبایی صورت نمی شد. در ادامه به 6 مورد اشاره می کنیم که مهم ترین آن ها هستند.

  1. اعتماد به نفس

خانمی که دارای اعتماد به نفس است خود را می شناسد و به بیانات دیگران برای شناخت خود نیازی ندارد. این فرد سعی می کند خودش باشد و دارای ارزش ها و استانداردهایی است که از اهمیت دادن به آنها هیچ ترسی ندارد. چنین افرادی دارای اعتقادات قوی تر هستند و کمتر عذرخواهی می کنند. آنها برای دیگران بیشتر نگران هستند تا برای خودشان.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. ماجراجو و اهل تفریح

بودن با خانم های ماجراجو بسیار جالب است. این خانم ها از امتحان کردن چیزهای جدید، رفتن به مکان های جدید و خوردن غذاهای متفاوت ترسی ندارند و از یادگیری فرار نمی کنند. درست است مردان از همراه بودن با یک زن ماجراجو و علاقمند به تجربه های جدید خسته نمی شوند.

  1. زنانگی و زیبایی

برخی خانم ها زنانگی خود را حفظ می کنند و به همین دلیل مرد همراه آنها بیش از پیش احساس مردانگی می کند. منظور از زنانگی این نیست که خانمی فقط به کارهای خانه برسد، بلکه با رفتار خود مردانگی مرد خود را کامل کند. چنین خانم هایی از الفاظ مردانه استفاده نمی کنند. می دانند چگونه لبخند بزنند و اغلب نیز این کار را می کنند. به طور ساده تر اینکه این خانم ها می دانند چطور یک خانم باشند.

  1. باهوش

برخی مردان معتقدند صحبت در مورد مسائل مختلف دنیا زمانی لذت بخش است که هر دو طرف ما حرفی برای گفتن داشته باشیم و چیزهایی در مورد آن بدانیم. قرار نیست خانم ها در مورد همه مسائل اطلاعات داشته باشند، اما اینکه سعی کنند یاد بگیرند برای مردان بسیار جذاب خواهد بود.

  1. رفتار دوستانه

مهربانی و ملایمت بر روی مردان تاثیر عمیقی می گذارد. به عنوان مثال نگاه کردن های محبت آمیز، لبخند زدن و خندیدن به لطیفه هایی که مردان تعریف می کنند، تاثیر عمیقی بر روی آنها می گذارد. هیچ کس دوست ندارد از طرف دیگران طرد شود، مردان نیز همینطور هستند و هرگز در این مورد خطر نمی کنند. در حقیقت مردان تمایل دارند با نگاه و حرکات شما مورد استقبال قرار گیرند. به عبارت دیگر دوستانه رفتار کردن برای مردان جذاب است.

  1. تمایل به مادر شدن

بسیاری از مردان از تمایل خانم ها به مادر شدن و تعامل آنها با کودکان استقبال می کنند، چرا که خودشان نیز روزی قرار است پدر شوند. مردان بدون زنی که دارای آرزوهایی مشابه با هم باشند، نمی توانند خانواده تشکیل دهند، بنابراین عدم علاقه خانم ها به بچه ها برایشان جالب نیست.

در تمام موارد مردان چگونگی احساس خود را از بودن در کنار زنان بیان می کنند. زمانی که خانم ها به آنها کمک کنند که احساس خوبی داشته باشند، این کمک ممکن است متقابل نباشد، اما مردان جذب عامل این احساس خوب می شوند.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments