چگونه از شر موهای زائد گوش خلاص شویم؟!

موهای زائد گوش و چگونگی رفع آنها
موهای زائد گوش و چگونگی رفع آنها

صحبت درباره رفع موهای زائد بدن چیزی نیست که کسی از انجام آن شرمنده باشد، بخصوص برای خانم ها که در واقع از به اشتراک گذاری و در میان گذاشتن رازهای اپیلاسیون خود لذت هم می برند. اما برطرف کردن و کنار آمدن با موهای زائد مناطق غیر معمول تر از جمله گوش، راه های خاص خود را می طلبد و بیشتر مردم تصور می کنند که نباید درباره آن صحبت کنند. اما رشد موهای زائد بر روی گوش بویژه در میان مردان چیز عجیبی نیست. اکثر مردانی که از پیش از داشتن موهای زائد بر بیشتر قسمت های بدنشان رنج می بردند، به احتمال زیاد از رشد مو بر روی گوش اصلا تعجب نمیکنند. اما ما خبری خوش برای این دسته از آقایان داریم و اینکه هر زمان که اراده کنند، میتوانند از شر این موهای زائد به راحتی خلاص شوند.

رشد موهای زائد بر روی ناحیه گوش و اطراف آن بیشتر برای مردان پیش می آید و البته راه های زیادی برای خلاص شدن از آنها هم در محیط خانه و هم در یک محیط حرفه ای و کلینیک های زیبایی وجود دارد. یکی از تفاوت های اصلی میان روش های رفع موهای زائد این است که برخی از آنها درمان قطعی محسوب می شوند، به عبارت دیگر فرد دیگر شاهد رشد مو بر بدن خود نخواهد بود و البته برخی از روش ها نیز مقطعی هستند و پس از مدتی کوتاه در حدود چند هفته بعد دوباره موهای زائد رشد خواهند کرد. بنابراین به کسانی که از رشد موهای زائد بر ناحیه گوش خود رنج میبرند، توصیه می کنیم که تا حد امکان از روش های دائمی و بلند مدت استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع موهای زائد گوش
رفع موهای زائد گوش

زمانی که به گزینه های درمانی و روش های غیردائمی برای رفع موهای زائد می رسیم، بهترین انتخاب در زمان حاضر همان اصلاح کردن یا به عبارتی (شیو کردن یا تراشیدن ریش یا مو) است، چون بسیار سریع انجام می شود و چندان هم وقتگیر نیست و نکته دیگر اینکه درد ندارد. اما در مورد رفع موهای زائد گوش باید جانب احتیاط را کاملا رعایت کنیم چون گوش نقطه حساسی است و کوچکترین اشتباه باعث بریدن گوش و خونریزی می شود. روش وکس کردن و استفاده از موم های گیاهی هم می تواند در رفع موهای زائد موثر باشد، که این کار هم به تبحر و تخصص و ظرافت نیاز دارد.

البته ابزارهای آرایشی کوچک که به صورت آنلاین به فروش می رسند و یا مواردی که در تبلیغات تلویزیونی مشاهده می شوند، برای رفع موهای زائد گوش مورد استفاده قرار می گیرند که البته اثر آنها تنها برای مدتی کوتاه باقی خواهد ماند.

دستگاه آی پی ال
دستگاه آی پی ال

از دیگر روش های حذف موهای زائد گوش می توان به لیزر مو، استفاده از دستگاه آی پی ال (IPL) و سوزاندن ریشه مو بوسیله برق کافت اشاره کرد. از میان سه روش پیشنهادی، دستگاه آی پی ال (IPL) , لیزر مو از نظر اثر گذاری مشابه یکدیگر هستند. در این روش ها از دستگاه هایی استفاده می شود که بر روی قسمت مورد نظر و بر روی پوست قرار داده می شوند و با تولید گرمای زیاد باعث تخریب پیازک های مو می شوند، اما در دستگاه آی پی ال (IPL) بیشتر از خود اشعه نور استفاده می شود و با دستگاه لیزر کاملا متفاوت است.

زمانی که به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید بر اساس درخواست شما یکی از روش های فوق الذکر برای از بین بردن موهای زائد به کار برده می شود و باید به خاطر داشته باشید که یک جلسه درمان برای رفع کامل موهای زائد کافی نیست. با کمی صبر مطمئنا جلسات درمان موثر واقع می شوند و دیگر از رشد موهای زائد خبری نخواهد بود.

منبع:

http://www.hairremoval.org

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments