آیا می دانید چه نوع لیزری برای پوستتان مناسب است ؟

چه نوع لیزری برای پوست تان مناسب است ؟

آیا می دانید چه نوع لیزری برای پوستتان مناسب است ؟
چه نوع لیزری برای پوستتان مناسب است ؟

رفع موهای زائد یک گام مهم در زیبایی است. بسیاری از مردان و زنان روشهایی مانند اصلاح و اپیلاسیون را انتخاب می کنند که گاها خسته کننده و وقت گیر است. اما امروزه می توان با انجام لیزر مو های زائد که اغلب یک فرایند ساده است ، برای همیشه از دست موهای زائد خلاص شد .

 

نحوه ی اثر گذاری لیزر موهای زائد چگونه است ؟

 

با استفاده از لیزر ، فولیکول های موهای زائد به طور کلی تخریب می شود و امکان رشد موهای زائد در ناحیه مورد نظر از بین می رود . لیزر درمانی معمولا در چندین مرحله و طی چندین هفته انجام می شود . نتیجه حاصل از این روش اغلب موفقیت آمیز و دائمی است . لیزر درمانی معمولا باعث کاهش تعداد موهای بدن در ناحیه تحت درمان می شود ، اما ممکن است در برخی افراد موجب رشد مجدد موها شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر موهای زائد برای پوست های روشن و موهای بلوند

 

منبع حرارت لیزر مانند آنکه در موهای تیره یافت می شود ، به رنگدانه جذب می شود . موهای بلوند برای جذب حرارت لیزر رنگدانه ی کافی  ندارند  و لیزر موهای  زائد به روش سنتی برای پوست های روشن با موهای  بلوند و یا حتی خاکستری قابل اطمینان نیست .

 

اما امروزه دستگاه های لیزر مخصوص و جدیدی وجود دارد که می تواند انواع موهای زائد با هر نوع پوستی را ازبین برد  . دستگاه لیزر الکساندریت یکی از بهترین انواع این نوع دستگاه ها محسوب می شود که می تواند به طور دائم و موثر موهای زائد را ازبین ببرد .

 

لیزر مو های زائد برای پوست های قهوه ای

 

لیزر موها زائد برای  پوست های تیره و سیاه می تواند نسبت به کسانی که پوست های روشنی دارند چالش بر انگیز باشد . مشکل در درمان با لیزر برای پوست های تیره تر این است که لیزر زمان کمی را برای تمایز پوست از مو دارد . لیزر موهای زائد برای مو های سیاه زمانی که پوست و مو متضاد از یکدیگر باشند بهتر اثر می کند  .

 

یکی از مشکلات عمده ای که با انجام لیزر موهای زاید  برای پوست های قهوه ای رخ می دهد تغییر رنگ پوست است. پرتو لیزر در واقع بافت اطراف پوست را به جای مو از بین می برد که همین عامل باعث زخم دائمی و تغییر رنگ پوست می شود .

 

گرچه برای افرادی که پوست تیره دارند و می خواهند موهای زائد بدنشان را از بین ببرند می توانند از دستگاه لیزر  Nd: YAG استفاده کنند . این دستگاه در بیماران با پوست تیره تر موثر تر است و شانس بروز زخم، سوختگی و تغییر رنگ پوست را کاهش می دهد .

 

لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه

 

ترکیب پوست سبزه با موهای تیره و یا ترکیب پوست روشن با موهای تیره برای انجام لیزر موهای زائد بسیار موثر است . از آنجا که یک وجه تمایز چشمگیری بین رنگ مو و پوست وجود دارد، بنابراین لیزر برای شناسایی فولیکول های مو  مشکلی ندارد و به طور موثر به آنها حمله می کند .

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع : http://cameocollege.com/laser-hair-removal-skin-hair-types/

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

img_20150822_092826-e1440825385210

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments