چه زمانی میتوان از ترکیب الکترولیز و لیزر برای رفع موهای زائد استفاده نمود ؟

الکترولیز

در بعضی موارد میتوان از ترکیب الکترولیز و لیزر برای رفع موهای زائد استفاده نمود و حتی ممکن است ضرورتی برای این عمل وجود داشته باشد .

ولی حتما باید در این خصوص با یک  متخصص مشورت نمایید .همچنین بهتر است  تا چند هفته ای بین روش های درمانی فاصله بیندازید تا پوست شما اسیب نبیند و یا پیش از انکه روش دوم را اغاز کنید ،روش اولی را به اتمام برسانید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در بیشتر موارد ابتدا از لیزر برای رفع موهای زائد  نواحی بزرگ بدن استفاده میشود و سپس  الکترولیز به کاربرده میشود .

همچنین اگر شما میخواهید برای هر دو روش هزینه کنید و بهترین نتیجه را بگیرید ،میتوانید به صورت متناوب از مزایای لیزر و الکترولیز بهره گیرید .

الکترولیز تنها روش رفع  دائمی موهای زائد است و یه کمک ان میتوان پس از لیزر ،امکان رشد مجدد موها را به حداقل رساند جلسات لیزر به نسبت الکترولیز گران تر هستند ولی تعداد ان ها بین 7 تا 8 جلسه میباشد ولی در الکترولیز این جلسات به 15 عدد هم میرسند  و حتی ممکن  است بیشتر شوند .

مناطق بزرگ بدن 

همان طور که گفته شد الکترولیز روش مناسبی برای رفع موهای زائد نواحی بزرگ بدن نیست ولی لیزر میتواند این کار را به راحتی انجام دهد .در صورتی که لیزر به عنوان اولین روش درمانی بتواند حدود 80 درصد موهای زائد را از بین ببرند ،الکترولیز 20 درصد باقی مانده را به خوبی رفع خواهد کرد .

در صورتی که میخواهید به  صورت متناوب از این روش ها استفاده کنید ،بهتر است بدانید که   فقط موهای در حال رشد ( در مرحله اناژن ) از بین میروند و این امکان وجود دارد که موهای زائد پیش از انکه به خوبی از بین بروند ،کمی رشد کنند .بنابراین باید حدود یک تا دو هفته بین هر درمان فاصله  گذاشت تا تمام موها در زمانی مناسب از بین بروند .

معمولا توصیه میشود که پیش از لیزر موهای زائد،فرد از شیو استفاده کند  ولی این مورد برای الکترولیز صدق نمی کند .همچنین برداشتن مو و یا اپیلاسیون چیش از هیچ یک از این روش ها پیشنهاد  نمیشود .

مثالهایی از نمونه های موفق ترکیب این دو روش 

  • موهای تیره  و  پوست خیلی روشن یک خانم :این مورد بهترین کاندید لیزر است و پس از ان که موهای زائد توسط لیزر از بین رفت ،میتوان با الکترولیز موهای باقی مانده  را رفع نمود  .
  • موهای ضخیم و مجعد ناحیه ریش یک اقا : لیزر برای موهای تیره و الکترولیز برای موهای خاکستری .میتوان به صورت متناوب و یا یکی پس از دیگری هم از این دو روش استفاده نمود .
  • موهای تیره و روشن  بروی چانه و پشت لب  یک خانم با پوست تیره :میتوان از لیزر و الکترولیز به صورت متناوب برای رفع موهای تیره و روشن استفاده نمود .

به منظور پیشگیری از بروز قرمزی ،تورم و درد در ناحیه درمانی بهتر است  که فاصله ای بین جلسات وجود داشته باشد .

نمیتوان تاثیر  ترکیب این دو روش درمانی در رفع موهای زائد را   کاملا اثبات کرد ولی لیزر به عنوان روشی برای کاهش دائمی موهای زائد و الکترولیز به عنوان روشی برای رفع  دائمی موهای زائد هر گونه عملکزد جداگانه ای دارند و توسط سازمان غذا و دارو  تایید شده اند .

نتیجه گیری 

لیزر میتوان موهای زائد را کاهش دهد ولی از بین نمیبرد .در مقابل ان الکترولیز موهای زائد را از بین میبرد ولی فرایندی وقت گیر و طولانی است و ترکیب انها با هم میتوان نتایج خیلی خوبی را بوجود اورد .

حتما پیش از انکه ترکیبی از این روش ها  را امتحان کنید ،با یک متخصص مشورت نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

لیزر موهای زائد الکساندرایت

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments