چه عواملی تحریک کننده ی رشد ابرو می باشند؟

ابرو پرپشت

افرادی که دارای ابروهای کم پشت و یا تکه تکه هستند، می توانند از محرک های ابرو استفاده کنند یا رشد ابرو را تحریک کنند. وقتی این موارد مستقیما روی پوست به کار می روند، هدف ایجاد ابروهای پهن تر و پرتر یا تحریک فولیکول های موهای آسیب دیده برای رشد مجدد است.

مایع تحریک کننده ی ابرو به صورت روزانه و با استفاده از دست روی ابروها به کار می رود. انتظار می رود رشد موها ظرف 6 تا 8 هفته اتفاق بیفتد. این محصولات برای افرادی که از کشیدن ابرو با مداد خسته شده اند یا تمایل به داشتن ابروهای تتو ندارند، راه حل بسیار خوبی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ادعا می شود که یک محرک ابرو می تواند سرعت رشد و ضخامت ابروها را نسبت به قبل بیشتر کند و نتیجه ی آن پس از 6 هفته ظاهر می شود. جاهای خالی ابرو با موهای جدید پر می شود و ابروهای نازک پهن تر و پرتر می شوند.

برداشتن بیش از حد ابروها و یا فاصله ی زمانی کوتاه بین هر دفعه مرتب کردن ابروها، باعث کم پشت شدن و خالی شدن ابروها می شوند. علاوه بر اینها، افزایش سن نیز باعث کم پشت شدن ابروها می شود.

مدادهای ابرو برای پرکردن جای خالی ابروها استفاده می شوند، اما پاک شدن مدادها در طول روز باعث می شوند ابرو غیر طبیعی به نظر برسد. تتو نیز تا حدی غرطبیعی به نظر می رسد. تحریک کننده های ابرو برای ایجاد ابروهای زیباتر و طبیعی تر استفاده می شوند.

تحریک کننده ی ابرو شبیه به اپلیکاتور ریمل مژه و ابرو می باشد. یک مخزن کوچک و یک برس کوچک در بالای سر آن قرار گرفته است. درب این وسیله به عنوان دسته ی برس استفاده می شود.

محلول آن نیز برای قسمت هایی از ابرو استفاده می شود که نیاز به رشد دارند و مستقیما روی پوست به کار می رود.

تحریک کننده های ابرو یک وسیله ی ضروری برای بسیاری از مردم هستند؛ زیرا ابروها در فرم صورت و چشم ها خیلی تاثیر دارند و از فاکتورهای زیبایی محسوب می شوند. ابروها از طریق حالات چهره، احساسات را نیز منتقل می کنند. پس از افزایش ضخامت ابروها به وسیله ی تحریک کننده ها، ابروها باید با دقت مرتب شوند.

یک مصرف کننده می تواند قبل از خرید تحریک کننده ها، بهتر است در مورد آنها تحقیق کند. عنوان های تجاری مختلفی برای انتخاب وجود دارند و ترکیبات آنها عبارتند از سیلیکا، بیوتین، پلی پپتید، ویتامین B و زینک.

متخصصان ادعا می کنند که این ترکیبات فولیکول های موهای آسیب دیده را تحریک کرده و میزان رشد موها و حجم آنها را افزایش می دهند. هر موی ابرو دارای طول بیشتری می شود و دوام آن نیز بیشتر می شود.

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments