چهار دلیل برای دریافت ماساژ

ماساژ پاها

مزیت ماساژ درمانی مربوط به هدف آن می باشد . ماساژ بدن شما را از استرس های هر روز رها می کند، درد عضلات را کاهش می دهد، به کاهش درد و ناراحتی ناشی از بیماری های خاص کمک می کند، و بازگرداندن تعادل به بدن و ذهن نیز کمک می کند، در شما احساس شادابی ئ طراوت ایجاد می کند و در داشتن یک زندگی خوب و سالم هم به شما کمک می کند.

در ماساژ آبگرم پزشکی، حق انتخاب با شماست. شما می توانید نوع ماساژی را که به بهترین شکل با نیازهای شما هماهنگی دارد، انتخاب کنید. اگر تجربه ی اول شماست و در مورد نوع ماساژ مورد نظر خود مطمئن نیستید، می توانید با متخصص ماساژدرمانی مشورت کنید که بهترین گزینه را برای شما تعیین خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. یک مدیتیشن (meditation) برای بدن شما:

این مدیتیشن در طول جلسه شاید مربوط به موسیقی ملایم فضا، انرژی آرام بخش در اتاق یا حوله ی گرم و ملحفه های پیچیده شده در اطرافتان باشد، اما بدن به هرحال به کار خود ادامه می دهد. پس از آن تمام تنش ها و استرس هایی که در بدن بودند، رها می شوند و این به نحوی مدیتیشن است که بدن دائما در حال فعالیت ما را آرام می کند.

  1. کاهش دردهای مزمن:

بخش هایی از بدن ما دچار تنش می شوند و اگر در رابطه با آن کاری انجام ندهیم، در این سطح بدن دچار سفتی می شود و برای بدن عادی می شود. ما حتی سفتی را تشخیص نمی دهیم، زیرا بدن ما با این شرایط هماهنگی هایی انجام می دهد تا اینکه به ما اجازه انجام کاری دهد. ماساژ کمک می کند تا از این عادت کردن ها و هماهنگی های غیرطبیعی رها شویم، بنابراین بدن به حالت اولیه، آرام و بدون استرس عملکرد خود بازمی گردد.

  1. افزایش جریان خون:

خون ماهیچه ها و مفاصل را تغذیه می کند، هیدراتاسیون نیز رشد بدن را حفظ می کند. ماساژ باعث بهبود گردش خون می شود، زیرا فشار مربوط به آنف خون را در مناطق انباشته هل می دهد. پس از رها کردن هر فشار، خون تصفیه شده و اکسیژن دار می تواند جریان پیدا کند. این افزایش جریان خون، انرژی بدن را بالا برده و کمک می کند بدن فعالیت بیشتری انجام دهد.

  1. احساس بسیار خوب:

ماساژ طبیعی ترین و ساده ترین راه و همچنین روشی بدون تعریق است که از طریق آن می توان احساس خوبی به دست آورد. پس از ماساژ احساس راحتی، شادی و سرزندگی می کنید و این اثر تا چند روز نیز باقی می ماند.

با تمام این مزایا، ماساژ مداوم می تواند ارتعاشات بدن ما را به سطوح بالاتر عملکرد فزایش دهد. در حالیکه بدن در سطح بالاتری از عملکرد است، ذهن و روح ما نیز هماهنگ هستند. تمام این اتفاقات در حالی می افتند که شما روی یک میز دراز کشیده و کتاب می خوانید و شخص دیگری تمام کار را برای شما انجام می دهد.

 

[divider]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments