چند نکته برای جوانسازی با مواد طبیعی

 

ماسک جوانسازی

نکته شماره 1: رز و کرم پاک کننده – اگر پوست شما پیر و یا خشک است، با استفاده از این پاک کننده می توانید نشاط را به پوست خود باز گردانید.

روش: یک قاشق پر کرم پاک کننده را با دو قطره اسانس گل سرخ کاملا مخلوط نمایید. از این مخلوط به عنوان یک پاک کننده، با ماساژ ملایم بر روی صورت و گردن با حرکات دایره ای رو به بالا و به سمت خارج استفاده کنید. یک پارچه مخصوص پاک کردن صورت را با آب گرم مرطوب  کرده و کرم را از صورت پاک نمایید. پس از آن از یک مرطوب کننده پوست حاوی ویتامین A,E,C روی پوست استفاده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکته شماره 2: تونر چای سبز – شما به راحتی می توانید از این تونر در خانه استفاده کنید. استفاده منظم از این تونر از پوست در مقابل پیری محافظت می کند. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز پوست را تسکین داده و لیمو و نعنای موجود در این تونر نیز باعث روشن و شفاف شدن پوست می گردد.

روش: 200-250 میلی لیتر آب معدنی را بجوشانید . سه قاشق چای خوری از برگ های چای سبز، یک قاشق چای خوری برگ نعناع  به آن اضافه نمایید و اجازه دهید تا مدتی در آب باقی بمانند.  سپس یک قاشق چای خوری آب لیمو را به محلول اضافه کنید. تونر را دم کرده و اجازه دهید تا در دمای اتاق خنک شود. پس از پاک سازی این تونر را روی صورت خود اسپری کنید. همچنین می توانید با استفاده از یک پنبه یا پد، تونر را روی صورت و گردن خود به آرامی بمالید.

نکته شماره 3: کرم و ماسک خانگی موز – ماسک های خانگی ضد پیری حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ها و مواد تشکیل دهنده مرطوب کننده می باشند که به عنوان درمان ضد پیری برای پوست بسیار عالی بوده و از آسیبهای ناشی از نور خورشید، کار، استرس و آلودگی جلوگیری می کنند.

روش: یک موز کوچک را له کنید. 2 قاشق غذاخوری خامه ، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی، یک قاشق غذاخوری آرد جو دو سر و آب معدنی کافی برای ساختن یک خمیر به مخلوط اضافه نمایید. صورت خود را تمیز نمود ه و ماسک را روی صورت بمالید. اجازه دهید تا ماسک به مدت 30 دقیقه روی صورت شما بماند و سپس آن را با آب ولرم شسته و با حوله نرم و تمیز خشک کنید.

نکته شماره 4: ماساژ روغن نارگیل – اگر پوست  شما تنها در زمستان دچار خشکی می شود ماساژ روغن نارگیل را به شما پیشنهاد می کنیم. روغن نارگیل را هر روز قبل از خواب روی صورت خود ماساژ دهید. پس از چند روز، پوست شما به وضوح نرم تر، صاف و جوانتر می گردد.

روش: حدود پنج قطره از روغن نارگیل خالص گرم را کف دست ریخته و به آرامی و با استفاده از انگشتان بصورت حرکات دایره وار صورت خود را ماساژ دهید.  لایه نازک چربی در رطوبت پوست حبس می شود، بنابراین توصیه می شود قبل از خواب صورت خود را بشویید.

نکته شماره 5: آب و مواد غذایی – آب  پوست را از داخل هیدراته نگه می دارد و به قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند و مانع بروز چین و چروک می شود. بصورت ایده ال 8-10 لیوان آب در روز بنوشید. از نوشابه های گازدار و شیرین به عنوان جایگزین آب استفاده نکنید.

ازمیوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی هر روز خود را استفاده کنید.  آنها بطور طبیعی پوست شما را مرطوب نگه می دارند.

مرطوب کننده آووکادو-عسل : مخلوط سه قاشق غذاخوری خامه تازه، 1/4 آووکادو و یک قاشق غذاخوری عسل را به عنوان ماسک ضد پیری و مرطوب کننده استفاده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments