چند ترکیب طبیعی فوق العاده برای درمان ریزش مو

 

چند ترکیب طبیعی قوق العاده برای درمان ریزش مو

حنا که معمولاً به عنوان رنگی طبیعی برای مو  استفاده می شود  خواص ترمیم کنندگی مو و تقویت  موها را نیز دارد. حتی در مواردی ترکیب آن با سایر مکمل ها  از ریزش مو جلوگیری می کند.

 

کمک به مقابله با ریزش مو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حنا کمک می کند تا موها از حجم خوبی برخوردار شوند و زیبا و ابریشمی و قوی به نظر برسند بعلاوه حنا خاصیت تسکین دهنده پوست سر را نیز دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند.

 

حنا به همراه روغن خردل

برگ حنا و رغن خردل ترکیبی عالی برای تقویت رشد مو می باشد. برای این منظور شما باید 250 میلی لیتر روغن خردل را  با 60 گرم برگ حنا ی شسته و خشک شده اضافه کنید.این ترکیب را حرارت بدهید تا زمانی که برگ ها بسوزد سپس آن را از فیلتر رد کنید. بعد از آن می توانید آن را در یک ظرف در بسته که هوا وارد آن نشود نگهداری کنید و روی پوست سر ماساژ بدهید.

 

پودر حنا به همراه کشک

حنا به تقویت رشه مو کمک می کند در حالی که کشک مثل یک تونیک  مو  و مرطوب کننده مو عمل می کند. برای این منظور می توانید 1 فنجان پودر حنا را با نصف فنجان کشک  خوب مخلوط کنید . این مخلوط را به موهای خود بمالید و اجازه دهید تا خشک شود، سپس با آب ولرم و شامپوی ملایم بشوئید.

 

حنا ، آمله و دانه متهی یا شنبلیله

این ترکیب برای تأ مین پروتئین مورد نیاز مو فوق العاده می باشد. آمله برای تقویت ریشه مو بسیار خوب است، دانه متهی یا شنبلیه حاوی آهن، پروتئین، و ویتامین C می باشد که برای تقویت مو بسیار مهم می باشند. برای تهیه ترکیب فوق می توانید 1 فنجان آمله را با 3 قاشق غذا خوری پودر حنا  و 2 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله مخلوط کنید و1 سفیده تخم مرغ را با آب یک لیموی تازه مخلوط کنید. این مخلوط را یک ساعت قبل از اینکه بخواهید بر روی موها استفاده کنید تهیه کنید و بعد از اینکه روی موها قرار دادید اجازه بدهید 45 دقیقه بماند و بعد آبکشی کنید. برای نتیجه بهتر یک بار در هفته اینکار را انجام دهید.

منبع:

thehealthsite

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments