چند اشتباهی که ممکن است در هیدراته کردن بدن مرتکب شوید

5 اشتباه در هیدراته کردن بدن

تأمین مایعات بدن ساده به نظر می رسد،نه؟ فقط آب بیشتری بنوشید، همین کافی است، مطمئن باشید اما احتمالاً در تأمین مایعات اشتباهاتی را نیز مرتکب می شوید، بیاید این چند اشتباه را مرور کنیم:

  • نوشیدن آب در طول تمرینات ورزشی

حتی اگر بین تمرینات جرعه ای آب اما به طور منظم بنوشید، مستعد ابتلا به سردرد خواهید شد یعنی اگر آب مورد نیاز بدن را زودتر و بیشتر از حد معمول به آن برسانید. لاریسا دی دو، بنیانگذار فیتنس pfx می گوید بهتر است حدود نیم ساعت قبل از انجام تمرینات 8 لیوان آب مورد نیاز بدن تآمین شده باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

  • اصرار به خوردن 8 لیوان آب در طول روز

هیدراته کردن بدن از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است و به وزن و  اندازه بدن بستگی دارد، بعلاوه بخشی از آب بدن از طریق مواد غذایی مثل سبزیجات و میوه ها ( به طورمثال: خود سیب یک فنجان آب دارد) تأمین می شود. کری گانز نویسنده کتاب تغییر کوچک در رژیم غذایی می گوید شما می توانید وزن خود را بدست آورید و تقسیم بر دو کنید با این حساب تعداد اونس آبی که باید دریافت کنید را به دست خواهید آورد.

 

  • آب رسانی کم به بدن

هر زمان که احساس تشنگی می کنید حتماً باید آب را به بدن برسانید. هیدراته کردن بدن فقط مربوط به انجام تمرینات ورزشی نمی شود، شما همچنان که پشت میز کار نیز نشسته اید به آب نیاز دارید، بد نیست با یک برچسب روی کامپیوتر بچسبانید ” نوشیدن اب” . جرعه جرعه نوشیدن آب در طول روز به هیدراته ماندن کمک می کند بعلاوه از شرایطی مانند سنگ کلیه و عفونت ادراری نیز پیشگیری می کند.

 

  • گیج شدن در مورد اینکه بدن به غذا نیاز دارد یا به آب

نوشیدن مقداری آب قبل از غذا به خوبی به شما نشان می دهد که تشنه بوده اید یا به غذا نیاز دارید. بعلاوه نوشیدن مقداری آب قبل ازخوردن صبحانه هیدراته کردن بدن را برای روز تا حدی تضمین می کند.

منبع:

womenshealthmag

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments