چرا پیر می شویم؟

پیری پوست

پیری پوست چیست؟

لایه میانی پوست که درم نام دارد مسوول استحکام و قوام پوست است. این بخش از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. با افزایش سن و عوامل دیگری مثل آفتاب و سیگار و تغذیه نادرست این رشته ها در پوست کاهش مییابند و موجب شلی پوست و چین وچروک در آن می شوند.

 

treatments-skin-rejuvenation-fine-lines

آيا می توان پيري پوست را از بين برد ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مقالات زيادي و توصيه هايي بسیاری در نشريات بهداشتي وجود دارد كه بسياري از توليد كنندگان لوازم بهداشتي و آرايشي در آنها ادعا كرده اند كه محصولات آنها مي تواند چين و چروك هاي روي پوست را از بين ببرد. انواع لوسیون ها و کرمها اغلب حاوي كلاژن، پلاسنتا و آلئوورا و ويتامين هاي مختلف هستند. استفاده از اين مواد گرچه به طور موقت و كوتاه مدت موثر است، اما تأثير دايمي و ماندگار ندارد. بسياري از این محصولات به عنوان نرم كننده و مرطوب كننده پوست، از خشكي و زبري پوست مي كاهند و آب و چربي پوست را افزايش مي دهند و به اين ترتيب موجب شادابي و نرمي پوست مي شوند.

 

محققین رشته درماتولوژی در حال بررسی و تهیه موادی می باشند تا از اثرات مخرب آفتاب بر پوست کاسته و روند پیری پوست را به تعویق بیاندازند. استفاده از تركيبات رتين آ، آلفاهيدروكسي اسيدها A.H.A  (اسيدهاي ميوه اي)، مواد آنتي اكسيدان مثل ويتامن هاي E,C، رتينول، رتينالدئيد، (نوعي هورمون رشد گياهي) و يا روش پيلينگ (لايه برداري)، استفاده از اشعه ليزر و روش هاي مختلف جراحي پلاستيك توسط ليزر، ليپوساكشن، پيوند چربي و تزريق مواد پر كننده مثل كلاژن در زير پوست، تزريق توكسين بوتولينوم، رينوپلاستي و پوست كشي و … و بالاخره استفاده مرتب از يك محافظ قوي ضد آفتاب درطي روز روشهایی است که تا کنون برای جلوگیری از پیشرفت پدیده پیری توصیه و تایید شده است.

 

اما ازانجایی که فرایند پیری پوست به آهستگی وکند اتفاق می افتد ،بهتر است بطور تدریجی به درمان آن پرداخت. روشهایی مانند آراف فرکشنال این فرایند را کند تر می کند .این روش با کاهش سن پوست می تواند از شل شدن و ایجاد چین و چروک عمیق جلوگیری کند.  ضمنا پزشکان نیز انجام جراحی پلاستیک را به سنین بالا موکول کرده و از روشهای بی خطرتر برای کاهش سن پوست استفاده می کنند. استفاده از این روشها در سنین پایین ضمن جلوگیری از پیری پوست باعث رفع مشکلات پوستی مانند منافذ باز، اسکار اکنه، لک های پوستی و … می شود و شما می توانید در جوانی نیز پوستی درخشان، زیبا و سلامت داشته باشید.

er]

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments