پیکر تراشی بدن

پیکر تراشی بدن و از بین بردن چربی های اضافی
پیکر تراشی بدن و از بین بردن چربی های اضافی

در میان شیوه های نوین زیبایی، پیکر تراشی ( شکل دادن و فرم دادن به بدن) ایجاد تصویر سایه نما یا سیه نیم چهر جذاب تری از فرد از طریق هریک از انواع روش های زیبایی،  اغلب شامل درمان یا برداشتن چربی های اضافی از طریق عمل جراحی است.

گزینه های درمانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رایج ترین روش جراحی زیبایی که بسیاری از بیماران بدلیل خطرات احتمالی که بهمراه دارد از انجام آن خودداری می کنند، لیپوساکشن است.
رایج ترین روش جراحی زیبایی که بسیاری از بیماران بدلیل خطرات احتمالی که بهمراه دارد از انجام آن خودداری می کنند، لیپوساکشن است.

رایج ترین روش جراحی زیبایی که بسیاری از بیماران  بدلیل خطرات احتمالی که بهمراه دارد از انجام آن خودداری می کنند، لیپوساکشن است. گزینه های درمانی غیر تخریبی و غیر فرسایشی متعددی نیز در دسترس هستند، بعلاوه عمل چربي برون كشي (جراحي پلاستيك  برداشتن چربي زير پوست با دستگاه مكنده ) از طریق انرژی که نسبت دیگر روش های متنوع لیپوساکشن که موجب تورم و التهاب بدن می شود، کمتر ایجاد ناراحتی و درد می کند.

 اخیرا پروسه های درمانی  کاملا غیر تخریبی و غیر فرسایشی در میان مردم متداول تر هستند، اما باید خاطر نشان کرد که  نتایج بدست آمده از درمان کمتر قابل پیش بینی و چشمگیر هستند.

روش کار

180450-liposuction

عمل چربي برون كشي (جراحي پلاستيك  برداشتن چربي زير پوست) از طریق انرژی لیزر شامل قرار دادن لوله زهکشی در داخل ناحیه مشخصی از بدن و ایجاد برش سطحی پس از  تزریق داروی محلول رفع تورم و آماس بدن است. البته روش های دیگری نیز برای از بین بردن چربی های اضافی وجود دارند که غیر تخریبی بوده و موجب التهاب و آماس بدن نمی شوند.

در هر دو مورد، انرژی ساطع شده از سر لوله باعث نور پژواکی و اختلال دمایی سلول های چربی برای اجرای بهتر عمل مکش چربی، زهکشی و از بین بردن مواد زائد و  طبیعی بدن می شود. در برخی موارد، حرارتی که زیر پوست ایجاد می شود موجب کنتراسیون و هم کشی عضلات و در نتیجه کاهش حجم چربی های موضعی می شود که هدف اصلی ما از انجام روش نوین زیبایی پیکر تراشی است.

لیپوساکشن در مردان
لیپوساکشن در مردان

در مواردی که از انرژی لیزر استفاده می گردد، نتیجه مطلوب بدست آمده از درمان و بازده کار رابطه تنگاتنگی با طول موج نور و توزیع صحیح انرژی به منظور پیمایه کردن چربی های اضافی دارد.  طول موج های مطلوب هم توسط آب و هم توسط چربی جذب می شوند، که از ترکیبات سازنده آدیپوسیت یا بافت های چربی هستند. کاربرد ماهرانه این تکنیک در اجرای هرچه بهتر فرآیند پیکرتراشی، توزیع مساوی انرژی و ایجاد برش های ظریف بر سطح پوست بسیار موثر است.

تغییر و تعدیل پارامترهای روش درمانی این فرصت را در اختیار درمانگر قرار می دهد تا طبق نیاز و مشخصات مورد دلخواه مشترى، پروسه درمان را تغییر دهد، تا هم به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و هم از بروز عوارض ثانوی و خطرات احتمالی روش مورد استفاده جلوگیری کند و در نهایت ناراحتی کمتری برای مراجع ایجاد کند.

منبع:

http://www.international.lutronic.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments