پیکرتراشی

پیکر تراشی با دستگاه بادی جت

بادی جت

چنانچه از روش قدیمی لیپوساکشن خسته و دلزده شده اید، ما به شما شکل جدید این روش درمان که لیپوساکشن بادی جت یا بادی جت لیپو نام دارد را توصیه میکنیم. در این روش، از قدرت آب جهت آب کردن چربی های بدن در نواحی مشکل دار (ران، باسن، پهلو، شکم) استفاده میشود. این روش در مقایسه با روش قدیمی لیپوساکشن دارای برتری هایی است. با این حال، در لیپوساکشن بادی جت نیز مانند سایر روش های جراحی، خطراتی وجود دارد.
برای بسیاری از افراد، لیپوساکشن ارجح تر از سایر درمان هاست. هنگامیکه رژیم های لاغری و ورزش راهگشا نباشند، از طریق این روش افراد میتوانند از شر چربی های بدن خلاص شوند.

بادی جت
پیکرتراشی با بادی جت

بادی جت چیست؟

بادی جت، شکل جدید لیپوساکشن است که در آن از جریان متمرکز و پر فشار آب جهت پیکرتراشی استفاده میشود. این فشار توسط آبی ایجاد میشود که جهت از بین بردن چربی های ران، باسن، پهلو، شکم و نواحی مختلف بدن استفاده شده است. روش بادی جت به مراتب ملایم تر از روش های قدیمی لیپوساکشن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیکر تراشی
از بین بردن چربی های شکم با بادی جت

طی روش قدیمی لیپوساکشن، جراح برش کوچکی را روی بدن ایجاد کرده و بعد با استفاده از یک کانولا (یک لوله تو خالی) چربی ها را شل میکند. سپس چربی ها با استفاده از یک سرنگ متصل به کانولا یا دستگاه مکش خلاء جراحی برداشته میشوند. البته، از قبل به بیماران داروی بیهوشی عمومی یا موضعی داده شده است تا حین پروسه عمل متوجه هیچگونه درد یا نارحتی نشوند.

بادی جت
واترجت

بادی جت با نام لیپوپلاستی واترجت (تزریق آب به بدن با فشار زیاد برای شکستن بافت چربی‌) نیز شناخته میشود. جراح برش های کوچکی را بر روی بدن ایجاد کرده و جهت از بین بردن چربی ها به جای وارد کردن کانولا، از جریان پر فشار آب استفاده میکند. بادی جت برای پیکرتراشی بدن، روش ساده تری است و در آن، میزان آسیب به سلول های اطراف، عروق خونی، بافت های نرم و عضلات به حداقل میرسد.
نتیجه ای که از بادی جت حاصل میشود، کوتاه تر شدن چشمگیر مدت زمان بهبودی در مقایسه با روش قدیمی لیپوساکشن است. اگر به دنبال جایگزینی برای لیپوساکشن قدیمی یا لیزر لیپوساکشن هستید، بادی جت میتواند گزینه مناسبی باشد.

منبع: http://liposuctioncostj.com/

[divider]

گردآوري و ترجمه: مينو زرفش

گروه پزشكان پوست و ليزر تهران اسكين

[divider]

براي تماس با مراكز لاغري و زيبايي در اصفهان اينجا كليك كنيد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments