پیدا کردن متخصص خوب برای لیزر درمانی

پوست درخشان

چگونه یک متخصص خوب برای لیزر درمانی انتخاب کنیم؟

موی افراد در مورد آنها سخن می گوید، چرا که همه موهای خود را آرایش می کنند، با آن بازی می کنند، انگشتان خود را در بین موهای خود حرکت می دهند و غیره. موهای کوتاه، بلند، تراشیده، مرتب شده، رنگ شده، بافته و یا هر مدل دیگری در افراد، مانند لباسی که فرد می پوشد، ماشین وی و یا غذایی که می خورد، تا حدی توصیف کننده ی شخصیت فرد است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رهایی از موهای زائد نیز می تواند معرف شخصیت فرد باشد. گرچه خانم ها همیشه با موهای زائد خود مبارزه کرده اند، اخیرا آقایان نیز تمایل زیادی به از بین بردن موهای زائد خود نشان داده اند. در واقع این مسئله بسیار برای آقایان مهم شده است.

متودهای روز برای از بین بردن موهای زائد عبارتند از استفاده از تیغ و کرم های موبر و موبرهای شیمیایی. سالن های زیادی وجود دارند که خدمات از بین بردن موهای زائد را ارائه می دهند، از جمله استفاده از نخ و وکس. معمولا این متودها کافی می باشند، اما همیشه کار را کامل نمی کنند. برخی افراد یک راه حل دائمی احتیاج دارند. استفاده از الکترولیز و لیزر برای موهای زائد دو گزینه ی موجود می باشند.

با انتخاب های موجود، تعیین بهترین متود کمی سخت می باشد. تمام روش ها برای همه ی قسمت های بدن و یا همه نوع پوست و مو مناسب نیستند. هزینه هم فاکتود مهمی در انتخاب گزینه های موجود می باشد، معمولا روش های موبری دائمی تر هزینه ی بالاتری را به خود اختصاص می دهند. یکی دیگر از فاکتورها میزان عوارض جانبی روش مربوطه می باشد. کسانی که تصمیم می گیرند برای از بین بردن موهای زائد خود از الکترولیز یا لیزر استفاده کنند، در واقع یک انتخاب مهم انجام داده اند.

بدون توجه به نوع فرایندی که انتخاب می کنید، قبل از ادامه ی تصمیم، باید تحقیق کرده و به برخی سوالات مهم پاسخ دهید. با تحقیق و تفحص بیشتر در این مورد می توانید در مورد گزینه ی مورد نظر خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آموزش های تخصصی حذف موهای زائد:

یک تحقیق ساده ی اینترنتی هزاران نمونه از خدمات الکترولیز و استفاده از لیزر را ارائه می دهد. متخصصان حرفه ای آموزش دیده، مانند متخصصین پوست، این روش ها و همچنین روش های ارائه شده در سالن های اپیلاسیون را پیشنهاد می دهند. سطح تجربه، علم و مهارت این متخصصان به شدت با یکدیگر متفاوت است.

الکترولیز شامل وارد کردن سوزن به داخل فولیکول مو و برقراری جریان الکتریسته از طریق سوزن می باشد. جریان الکتریسته ریشه ی مو را از بین می برد. به طور مشابه، در لیزر کردن موهای زائد، لیزر فولیکول را تحریک می کند تا مانع رشد شود. در هر فرایند، شما از افراد متخصص و آماده می خواهید که کار شما را به درستی انجام دهد، بنابراین بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید. این متخصص ها باید دارای بالاترین سطح آموزش باشند.

وقتی که به دنبال یک الکترولوجیست هستید، اطمینان حاصل کنید  که متخصص مورد نظر دارای مدرک معتبر و گواهینامه است. صدور گواهینامه مستلزم آموزش می باشد که به بیمار اطمینان می دهد متخصصی که از سوزن استفاده می کند، آموزش کافی برای انجام این کار را نیز دیده است. برای لیزر درمانی باید به پزشک متخصص، از جمله متخصص پوست و یا جراح پلاستیک مراجعه کنید. یک پزشک متخصص آموزش های تخصصی دریافت می کند و دارای تخصص پزشکی برای رویارویی با هر موقعیت پیچیده و یا عوارض جانبی باشد.

قوانین حاکم در مورد آموزش های مورد نیاز از دولتی به دولت دیگر متفاوت می باشد، بنابراین آن قوانین و شرایط را یافته و اطمینان حاصل کنید که متخصص مورد نظر شما دارای شرایط درست می باشد. علاوه بر این ها، اینکه این متخصص این آموزش ها را تا کجا ادامه داده نیز مهم می باشد.

تحقیق در مورد پزشکان عمومی در الکترولیز و لیزر موهای زائد، می تواند شما به نوعی تبلیغات برای از بین بردن دائم موها با قیمت ارزان را به شما ارائه دهد. از بین بردن دائم موهای زائد پرهزینه می باشد، بنابراین چنین تبلیغاتی به نوعی وسوسه برانگیز می باشد. معمولا متخصصانی که درمان های کم هزینه را پیشنهاد می دهند، آموزش های رسمی را دریافت نکرده و یا به مقدار خیلی کم دریافت کرده اند و فقط تجهیزات لازم برای انجام فرایند مورد نظر را دارند. به هرحال اعتماد به چنین افراد کم تجربه ای می تواند عواقبی به دنبال داشته باشد، از جمله روشن شدن پوست، خط افتادن روی پوست، سوختگی پوست و یا ایجاد محل زخم های دائمی. در چنین مواردی درمان های پزشکی برای ترمیم چنین مشکلاتی لازم می باشد که این امر نیز هزینه به دنبال خواهد داشت، علاوه بر اینکه وقت و انرژی شما را نیز صرف می کند.

تجربه ی فرد متخصص:

لیزر درمانی1

اکنون که می دانید که پزشک متخصص شما به اندازه ی کافی آموزش دیده است، لازم است در مورد تجربیات وی نیز اطلاعاتی کسب کنید. برخی متخصصان در امر از بین بردن موهای زائد، تجربه و موفقیت بیشتری نسبت به دیگران دارند.

حتی متخصصان بالینی، مانند متخصصان پوست و جراحان که معمولا دارای درجه ی تخصص متفاوت می باشند. برخی متخصصان ممکن است فرایندهای اجرایی بیشتری، از جمله الکترولیز و لیزر کردن موهای زائد، داشته باشند. یک راه خوب برای یافتن چنین متخصصانی پرس و جو کردن از اقوام و افرادی است که نسبت به پزشک مورد نظر آشنایی دارند و یا حتی مشورت کردن با دیگر پزشکان در مورد وی نیز راه خوبی است. اگر دسترسی به چنین افرادی ندارید، می توانید از وب سایت ها استفاده کنید تا در مورد پزشک متخصص مورد نظر خود و تجربیات وی دید بهتری داشته باشید.

برای ارزیابی تجربه ی یک متخصص همیشه باید یک جلسه ی مشاوره را با وی ترتیب دهید. بسیاری از متخصصین جلسات مشاوره رایگان برای بیماران خود ارائه می دهند. در این جلسات، باید در مورد میزان تجریات وی و چگونگی آنها سوالاتی بپرسید. حتی می توانید تصاویری مربوط به کار این متخصص را مشاهده کنید. این جلسات و صحبت ها یاعث می شود کار پزشک متخصص را نزد خود ارزیابی کنید. علاوه بر اینها، جلسات مشاوره فرصت مشاهده ی کلینیک را نیز برایتان فراهم می کند، برخورد پرسنل، پاکیزگی محیط و احساس راحتی شما در چنین محیطی.

در جلسات مشاوره متوجه خواهید شد که آیا متخصص شما از تجهیزات خود استفاده می کند، همچنین سوالاتی در مورد نوع پوست خود و نکات کلی سلامتی از وی بپرسید، سوالاتی مانند بهترین روش های مناسب برای پوست شما و خطرات احتمالی مربوط به آن. پزشک نیز باید انتظارات مربوط به قبل، در حین و بعد از فرایند را توضیح دهد. یک متخصص خوب در مورد پیشینه ی پزشکی و بیماری ها و دارویی هایی که مصرف کرده اید، سوالاتی خواهد پرسید.

ایمنی روش استفاده شده توسط متخصص مورد نظر:

مانند هر فرایند پزشکی دیگری، امنیت مسئله ی مهمی در از بین بردن موهای زائد می باشد. اگر روش الکترولیز ویا لیزر استفاده می شوند، به هرحال در هر دو روش مسئله ی ایمنی را نیز باید در نظر گرفت.

اول اینکه اطمینان حاصل کنید که متخصص انتخابی شما معیارهای مربوط به کنترل عفونت را به درستی دنبال می کند. به عنوان مثال اگر روش الکترولیز را انتخاب کرده اید، مطمئن شوید که نکات ایمنی این روش در کلینیک مورد نظر و توسط متخصص شما اجرا می شوند. اگر استانداردهای مربوط به ایمنی را مشاهده نکردید، سپس می توانید در مورد خط مشی های مورد نظر پزشک، از وی سوالاتی بپرسید.

قبل از اجرای فرایند حقیقی، پزشک متخصص باید شما را از نگرانی های مربوط به ایمنی آن فرایند مطلع سازد و به علاوه باید در مورد داروها و تجهیزات مورد استفاده آگاه شوید. علاوه بر اینها باید اطمینان حاصل کنید که پزشک و پرستارهای شما نکات ایمنی مربوط به تجهیزات مورد استفاده را رعایت می کنند. به عنوان مثال در طول انجام فرایند لیزر درمانی تمام افراد حاضر در اتاق باید عینک محافظ پوشیده باشند.

اکنون که دریافتید در هنگام انتخاب پزشک متخصص خود چه سوالاتی باید بپرسید و چه نکاتی را باید رعایت کنید، آماده ی انجام عمل الکترولیز و یا استفاده از لیزر می باشید – یا اینکه می توانید گزینه ی کاملا متفاوت دیگری را انتخاب کنید. اگر هنوز سوال و نگرانی در مورد این مسئله دارید، با پزشک خود ترتیب یک جلسه مشاوره را بدهید و وی را ملاقات کرده و مشورت کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments