پوستی زیبا و درخشان

پوستی زیبا و درخشان با دتاکس (سم زدایی پوست)

,پوست, مراقبت از پوست, پوست زیبا,تغذیه سالم زندگی سالم

پوستی زیبا و درخشان با دتاکس (سم زدایی پوست)

آیا می دانید دتاکس چیست؟  آیا می دانید که شما می توانید پوست خود را سم زدایی کنید؟ سم زدایی از پوست پروسه ای است که به منظور از بین بردن ناخالصی های پوست و بدن از طریق پوست انجام می شود.  این پروسه دتاکس نام دارد.  بعضی از انواع دتاکس برای سلامت کل بدن انجام می شود و بعضی نیز در بهبود کیفیت پوست نقش دارند.

دتاکس یا سم زدایی گاهی نیز برای کاهش وزن انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش سم زدایی پوست

رژیم سم زدایی  بدن با رژیم غذایی خاص و استفاده ازمکمل ها انجام می شود.  برای مراقبت از پوست نیز می توانید از روش های  سم زدایی برای از بین بردن سموم پوست شما خود استفاده کنید.  روش سم زدایی پوست با سایر روش های سم زدایی متفاوت می باشد.  دتاکس به زیبایی  ظاهر پوست شما کمک کند و پوست شما را درخشان و زیبا می کند.

از چه موادی برای دتاکس استفاده می شود؟

نتیجه تصویری برای ماسک جلبک دریایی

سم زدایی پوست  شامل مصرف مواد غذایی پاک کننده و نوشیدنی هایی مانند چای زنجبیل ، چای گزنه ، و زغال اخته باشد.  در همین حال لازم است از مصرف مواد سمی مانند تنباکو، الکل، و شکلات اجتناب کرد.

درمان های دیگر برای دتاکس یا سم زدایی پوست شامل استفاده از فرآورده هایی است که مستقیماً با پوست در تماس هستند.  فرآورده هایی که سموم را از طریق منافذ پوست جذب می کنند.  از جمله جوش های سرسیاه ، جوش و غیره .  این فرآورده ها شامل  روغن های ضروری، ماسک خاک رس ، و ماسک های گیاهی می باشند.

شما می توانید از ترکیب چند روش به منظور افزایش فرایند سم زدایی پوست نیز استفاده کنید.  مثلاً در هنگام نوشیدن چای گزنه می تواید ماسک جلبک دریایی روی پوست خود قرار دهید.

تأثیر دتاکس بر پوست چگونه است؟

نتیجه تصویری برای پوستی زیبا و درخشان

برای اینکه به تأثیر دتاکس پی ببریم در وهله اول باید ببینیم که آیا روش به کار برده شده برای سم زدایی موفق است یا خیر.

همه ما در طول روز مقداری از سموم بدن خود را از طریق عرق کردن از دست می دهیم.  همچنین مقداری از سموم نیز از طریق ریه ها ، کلیه ها ، و روده دفع می شوند.

علاوه بر این ،  محصولاتی که می توانند پوست را عمیقاً و به اندازه کافی  سم زدایی کنند بسیار اندک هستند.  در واقع  پوست ما اولین خط  دفاعی بدن ما برای حفاظت در برابر باکتری ها و دیگر عوامل بیماری زا می باشد.

مزایای دتاکس برای پوست چیست؟

نتیجه تصویری برای پوستی زیبا و درخشان

حتی اگر شما دتاکس بدن را انجام بدهید ، این سم زدایی بدن در وهله اول می تواند برای پوست شما مفید باشد.

برخی از مزایایی که سم زدایی پوست می تواند برای شما داشته باشد :

  • شما می توانید با استفاده از محصولات لایه بردار و سم زدا ، سلول های مرده را از بین ببرید .  این کار پوست تان را نرم و لطیف می کند.
  • محصولاتی که حاوی آنتی اکسیدان ها هستند  تولید کلاژن را بیشتر می کنند.
  • محصولات سم زدا گاهی اوقات حاوی اسید های میوه هستند.  این محصولات موجب  کاهش  چین و چروک و کاهش پیدایش آنها می شوند.
  • حمام بخار و حمام گل می تواند منافذ پوست را باز کرده و رطوبت پوست شما را افزایش دهد.

دتاکس یا سم زدایی پوست ، پوست شما را با طراوت و شاداب می کند.

روش های سم زدایی یا دتاکس صورت

تصویر مرتبط

با رسیدن فصل بهار و قوی تر شدن نور خورشید،  پوست صورت بیشتر چرب می شود. و سلول های مرده بیشتری روی پوست را می گیرند.   به همین دلیل است که اواخر فصل بهار زمان مناسبی برای پاکسازی عمیق صورت می باشد.

با استفاده از مواد زیر پوست خود را سم زدایی کنید :

  • خاک رس :   برای حذف چربی از منافذ پوست و به حداقل رساندن پوست خشک  باقی مانده بر اثر شستشوی صورت با آب سنگین،  استفاده از ماسک خاک رس برای پاکسازی منافذ پوست و سم زدایی صورت توصیه می شود.  ماسک خاک رس آلودگی ها را به سطح پوست آورده و این آلودگی ها هم زمان با برداشتن ماسک از سطح پوست برداشته می شوند.
  • لایه برداری روزانه  به جای یک بار شستشو در هفته و تحریک کننده پوست خود در هنگام لایه برداری ،  عمل لایه برداری را هر روز انجام دهید.  تا  پوسته خارجی دور سلولهای مرده پوست صورت از بین بروند.  با استفاده از یک پاک کننده پوست  ذرات کوچکی را که آنقدر ریز هستند که شما قادر به دیدن آنها نیستید، از بین ببرید .
  • سم زدایی با کلاتور :  پوست ما هر روز فلزات سنگین را به خود جذب می کند.  فلزات سنگین می توانند سلامت و زیبایی پوست را به خطر بیندازند.  استفاده روزانه از یک مرطوب کننده همراه با کلاتور به سم زدایی پوست کمک می کند.  کلاتور ها از مواد سم زدایی تشکیل شده اند که از آسیب به پوست پیشگیری می کند.

توضیح مترجم : کلات ها عناصر ریز مغذی مانند آهن، مس، روی، منگنز و … هستند که  در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پوست تان را تمیز نگه دارید  هر روز صبح با استفاده از یک مرطوب کننده وکرم های ضد آفتاب و آنتی اکسیدان پوست صورت  خود را تمیز کنید.  آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را از بین می برند.  رادیکال های آزاد به پوست آسیب می رسانند.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید

نتیجه تصویری برای قرار نگرفتن در معرض نور خورشید

به طوری که می دانید نور خوشید بیشترین صدمات را به پوست می زند.  نور خورشید باعث التهاب ، و پیری زودرس ، و تشکیل رادیکال های آزاد می باشد.  به همین علت است که استفاده از کرم های ضد آفتاب بسیار اهمیت دارد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.dermanetwork.org/article/skin-conditions/detox-your-skin-for-a-refreshed-glow” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.prevention.com/beauty/natural-beauty/full-body-beauty-detox-healthy-skin-hair-and-teeth” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments