پس از کاهش وزن چه روزهایی در انتظار شماست ؟

رژیم غذایی مناسب برای لاغری
کاهش وزن

.میشل با جراحی بایپس معده 158 پوند وزن کم کرده است و باور دارد که ممکن است روز بعد باز هم شما به وضعیت قبلی خود بازگردید.

تعداد زیادی از افراد برای دست یابی به وزن ایده‌آل تلاش میکنند ولی هیچ گاه نمی‌دانند با چالش های پس از چگونه کنار بیایند .در این پست به این مشکلات اشاره میکنیم ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیگران چگونه شما را می‌بینند ؟

کاملاً مشخص است که دیگران شما را تحسین میکنند و با واژه‌های زیبایی از شما قدردانی می‌کنند .ممکن است در این مرحله کمی خجالت و شرم را تجربه کنید و از اینکه در معرض توجه و تحسین دیگران قرار گرفته‌اید ،حس بدی پیدا کنید ولی میتوانید کمی با خودتان کار کنید تا این مرحله را ساده‌تر پشت سر بگذارید و یا با مشاور در این زمینه صحبت کنید .

تعدادی از مردم به‌خصوص خانمها از این برخوردهای سطحی بیزارند و باور دارند که ظاهر شما نباید باعث شود تا دیگران برخورد دیگری با شما داشته باشند و این عدالت نیست .

تعداد ی از مردم هم به جای تحسین بیشتر تحقیر می‌شوند و به آن‌ها گفته می‌شود که بیشتر از حد نرمال وزن کم کرده‌اند و هم‌اکنون ظاهر غیر جذابی دارند .بهتر است خیلی به خودتان نگیرید .

البته پزشکان باور دارند که عقیده دیگران در باره شما پس از کاهش وزن فقط به خود شما وابسته نیست بلکه ممکن است نشان دهنده ی عقیده آن‌ها در خصوص غذا و یا رژیم باشد .

افرادی که دوستشان دارید

کاهش وزن شما تأثیر زیادی بر ارتباط تان با دوستان و اعضای خانواده و افراد مورد علاقه تان

خواهد داشت .تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلاتی که در روابط خود دارند ،پرخوری میکنند ولی زمانی که این کار را متوقف میکنند و لاغر می‌شوند فتازه میتوانند به معنای واقعی مشکلاتشان را حل کنند .

ممکن است این کاهش وزن تا حدی بر روابط شما اثر منفی داشته باشد و به شریک زندگی‌تان حس ناامنی بدهید ولی سعی کنید تا ارتباطات قوی تری بسازید .

در این مرحله میتوانید بروی مواردی کار کنید که شما و شریکتان میتوانید با هم به آن‌ها بپردازید مانند رفتن به ورزش با هم و یا مراجعه به کلاس اشپزی و یا سایر موارد .

از بدن جدیدتان لذت ببرید

تمام وقتتان را با مواردی پر کنید که قبلاً قادر به انجام آن‌ها نبودید مانند خرید کردن و راه رفتن به مدتی طولانی ،بازی با بچه‌ها ،سفر کردن و موارد دیگر .

میتوانید به کار هایی بپردازید که به دلیل چاقی آن‌ها را عقب می انداختید .در این صورت زندگی ایده‌آل و مطلوبی خواهید داشت .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments