پرسش و پاسخ های متداول پیرامون لیزر Qسوئیچ

پرسش و پاسخ های متداول پیرامون لیزر Qسوئیچ

-در حین انجام کیوسوییچ،ابروهایم اسیب دیدند، می خواهم بدانم دوباره رشد می کنند؟

پاسخ دکتر دیوید اس.اورنتریچ از نیویورک:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در اکثر موارد، در حین انجام لیرز کیو سوییچ برای از بین بردن لکه ها،موهای قسمت بالای صورت اسیب می بینند.فولیک های عمیق  باقی مانده ی سطح زیرین پوست به رشد مجدد موها ادامه می دهند.از آنجاییکه ابروها دیرتر از موی فرق سر رشد می کنند این فرایند ممکن است مدت ها طول بکشد.

-نتایج حاصله از انجام روشهای  لیزر درمانی co2، سیترین و روش کیوسوییچ کدامند؟

با سلام،اولین درمان من با ترکیبی از این سه روش انجام شده، و  میخواهم اطلاعاتی در مورد پیامدهای این روش ها در به دست بیاورم. متوجه شده ام که این ها روش های درمانی  نیستند اما پزشکان  می گویند روش سیترین ترکیبی از روش های co2 و کیوسوییچ است.

لیزر کیوسوییچ
لیزر کیوسوییچ

پاسخ دکتر سونیا بادرشی-بانسل:

تشکر از پرسش شما-باید بگویم که اثرات این روش ها بر روی افراد مختلف متفاوت است.اگر از روش co2 کمتر استفاده می کنید، بسته به شدت درمان، پوستتان به مدت 3 تا 7 روز پوسته پوسته و تیره است.کاربرد روش کیوسوییچ، لکه های قوه ای تیره و هم چنین پوسته پوسته شدن پوست، و در اکثر موارد بزرگ شدن بافت ها و منافذ پوست را به همراه دارد. جهت استفاده از این روش های درمانی،حتما برای اثربخشی بیشتر و درمانی مطمئن ، تحت نظر پزشک متخصص امراض پوستی و یا جراح پلاستیک که در امر استفاده از لیزر مهارت و تخصص دارند قرار بگیرید. امیدوارم پیشنهادات داده شده موثر واقع شود.

-برای رفع لکه ی خورشید گرفتگی روی گونه ام در سه ماه متوالی دو بار از روش سوییچ لیزر استفاده کرده ام.بعد از  گذشت 4 ماه،لکه ای اندازه ی سکه و به رنگ قهوه ای روشن روی گونه ام ایجاد شد.چکار کنم؟

دارای نژاد آسیایی و پوستی روشن هستم. در صورت درمان مجدد ،نگران ایجاد لکه ای بزرگتر روی گونه ام هستم. نظر شما در این رابطه می تواند کمک کننده باشد.

پاسخ دکتر پارکر ای-ولارگو:

بهتر است نگرانیتان را با پزشک متخصصتان در میان گذارید و یا نظر جراح متخصص صورت و یا پزشک متخصص امراض پوستی را جویا شوید.سابقه ی ابتلا به بیماری التهاب غده ی تیروئید در افراد سفید پوست بعید به نظر می رسد،این مشکل را می توان با مصرف کرم هایدروکیونان که حاوی مواد روشن کننده ی پوست با درصد بالا است برطرف کرد.قبلا بیماری با این مشکل را درمان کرده ام.اگرچه وجود این لکه آزار دهنده است،اما با روش های درمانی صحیح می توان آن را از بین برد.برایتان آرزوی سلامتی دارم.

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید