پرسش و پاسخ در خصوص اولتراساند و رادیو فرکانس برای لاغری موضعی

لاغری با اولتراسوند

پرسش و پاسخ در خصوص اولتراسوند و رادیو فرکانسی

 

  • برای از بین بردن چربی چه مناطقی می توان از آن استفاده کرد؟

برای مناطق دردسر ساز- معده، چربی کمر، پهلوها/دستگیره های عشق، کفل، باسن، ران درونی و بیرونی، بازوها و سلولیت. برای از بین بردن آثار حاملگی و از دست دادن وزن، افتادگی پوست و چین و چروک بر روی صورت و خط گردن نیز موثر است.

2) آیا درد دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش بدون درد و به طور کلی آرامش بخشی است. یک احساس گرم شدن و سوزن سوزن وجود دارد. این روش کاملا غیر تهاجمی است – بدون برش و سوزن.

3) هر جلسه درمان چقدر طول می کشد؟

طول درمان به منطقه و وسعت آن بستگی دارد. اگر از هردو به طور هم زمان استفاده می شود، در حدود 1 ساعت طول می کشد. چنانچه از RF به تنهایی استفاده شود (مثلا برای صورت)، در حدود 30 دقیقه طول می کشد.

4) کل درمان در چه مدت انجام می شود؟

اینکه فرد چقدر می خواهد وزن کم کند و چه نتیجه ای میخواهد، باعث متغییر بودن زمان کلی درمان است. اما به طور کلی، حداقل 4-6 جلسه درمانی نیاز است.

5) زمان بین هر جلسه درمانی چقدر است؟

زمان توصیه شده بین هر درمان 5-7 روز است. این زمان دهی به بدن اجازه می دهد تا چربی را حذف کند.

6) آیا می توانیم هم زمان چند ناحیه را با هم درمان کنیم؟

توصیه می شود این کار را انجام ندهید، زیرا به بدن فشار زیادی برای حذف چربی وارد می شود. بهتر است تنها یک ناحیه درمان شود.

7) چه زمانی نتایج درمان ملموس می شود؟

ممکن است نتیجه را بلافاصله دید. اکثر مواقع قبل و بعد از اولین درمان اندازه گیری صورت می گیرد، که در بسیاری ½ – 1 “کاهش” در اندازه گیری در پایان اولین درمان مشاهده می شود. به خاطر داشته باشید که بدن هنوز شروع به حذف چربی نکرده است و باید آن را کامل کرد تا به نتایج مطلوب رسید.

8) دوام کاهش وزن با این روش چه مدت است؟

هیچ چیز نمی تواند روند پیری را متوقف کند- اما یک بار که چربی را با این روش از بین بردید، از بین می رود. مگر آنکه “خودتان” با بی توجه ایی دوباره وزن اضافه کنید.

9) آیا به رژیم غذایی و یا ورزش نیاز است؟

در این روش بدون رژیم غذایی و ورزش نیز به نتیجه می رسید، اما با رژیم غذایی و ورزش نتایج “قابل توجه تر” می شوند. آشامیدن آب در پروسه حذف چربی بسیار مهم است/ حداقل 8 لیوان- 12 تا 16 لیوان در روز قبل، روز درمان، روز بعد از درمان. حداقل20 دقیقه ورزش روزانه توصیه می شود، و اگر ورزشکارید به این کار ادامه دهید! اگر به طور منظم ورزش نمی کنید، پیاده روی سریع، بخصوص پس از درمان، به از بین بردن چربی و بالا رفتن سوخت و ساز بدن کمک می کند.

 

10) در جلسه درمانی چه پوششی مناسب است؟

لباس گشاد بهترین گزینه برای دسترسی آسان تر است. در این روش، لازم به برهنه شدن نیست. چنانچه روی پاها کار می شود، به خانمها توصیه می کنیم که زیر لباسشان لباس شنا بپوشند و مرکز نیز پوشش برای آنها فراهم می کند. برای بازوها، لباس بدون آستین بپوشید. برای صورت، مو باید عقب کشیده و صورت بدون آرایش باشد (آرایش چشم بلا مانع است).

11) چه کسانی کاندید مناسب برای استفاده از این روش هستند؟

مردان و زنانی که با گرفتن رژیم غذایی و ورزش نتوانسته اند مناطق دردسرساز را از بین ببرند. البته این روش برای هر نوع کاهش وزنی توصیه نمی شود، بنابراین با پزشک در خصوص آن مشورت کنید.

  1. چه کسانی نباید از این روش استفاده کنند؟

کسانیکه شرایط زیر را دارند:

دیابت، صرع، بارداری / شیردهی، سرطان، زخم و یا عمل جراحی تازه، تومور/مول بدخیم، ایمپلنت الکتریکی مانند ضربان ساز، داشتن صفحات فلزی و پین در ناحیه تحت درمان، اختلالات پوستی مانند پسوریازیس، اگزما، زخم کلوئید ، زخم های تازه، التهاب، آفتاب سوختگی. برخی از خانمها قاعدگی پر دردی دارند، بنابراین نیاز به زمان بندی برای درمان دارند تا در هنگام قاعدگیشان نباشد.

13) آیا توصیه دیگری برای دستیابی به نتیجه بهتر وجود دارد؟

مصرف ویتامینهای A، C، E را توصیه می کنیم (به تولید کلاژن و الاستین و سلامت کلی پوست کمک می کنند). همچنین، از خوردن نوشیدنی های گازدار اجتناب شود!

 

مرکز تحقیقات پوست،لیزر و تناسب اندام 

[divider]

کاملترین خدمات درمان چاقی با ترکیب شیوه های علمی و استاندارد است.

درمان جامع چاقی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های تناسب اندام و قیمت ها،اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments