پاسخ گویی به سوالات شما در خصوص لیزر موهای زائد (1)

لیزر 6

 

1.لیزر چگونه عمل میکند ؟

در لیزر موهای زائد ،از لیزرهای متمرکز با انرژی بالا استفاده میشود  که به  مو تابانده میشود و به فولیکول ان اسیب میرساند .معمولا جلسات درمانی به فاصله 4 تا 6 هفته انجام میگیرند  تا بیشترین موهای زائد در طی سه دوره ی رشد رفع شوند .تعداد جلسات درمانی هم به موارد بسیاری بستگی دارد مانند :رنگ مو و پوست ،داروهای هورمونی ،موهای رشد نکرده و سایر موارد .پس از هر جلسه درمانی ،مو با سرعت کمتری رشد میکند تا زمانی که فولیکول هیچ مویی تولید نمیکند ویا این موها خیلی نازک میشوند .همچنین به منظور حفظ ایمنی کامل ،پزشک و بیمار از عینک مخصوص استفاده میکنند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

2.حداقل سن لازم برای لیزر موهای زائد چقدر است ؟

در واقع هیچ محدودیت سنی وجود ندارد ولی هیچ وقت نوجوانان زیر 13 سال  با لیزر درمان نمیشوند .بدن نوجوانان نیز در حال تولید موهای جدید است و به همین دلیل باید پس از لیزر موهای زائد ،جلسات درمانی مجدد داشته باشند .

3.آیا لیزر موهای زائد برای نوجوانان انجام میشود ؟

معمولا لیزر موهای زائد برای افراد زیر 18 سال با اجازه قانونی و یا والدین صورت میگیرد ولی توصیه میشود که نوجوانان پیش از کامل شدن دوران بلوغ برای لیزر مراجعه نکنند .نوجوانان و سنین بلوغ انها با هم متفاوت است.در طی دوران بلوغ فولیکولهای جدید  ی بوجود امده و مو سریع تر رشد میکند و لیزر هم فقط موهایی را هدف قرار میدهد که در مرحله رشد قرار دارند و همین عامل خود باعث افزایش تعداد جلسات درمانی انها میشود .

عوارض جانبی معمول برای انها نیز شامل قرمزی محل درمانی است که میتواند تا چندین روز پس از درمان ادامه یابد . همچنین امکان بروز تورم تا چندین ساعت پس از لیزر وجود دارد .

مو ابتدا ضخیم شده و پس از ان در طی یک تا دو هفته میریزد .بنابراین بهتر است که فرد توقعات منطقی داشته باشد و در طی تعطیلات مدرسه ،برای لیزر مراجعه کند .

لیزر میتواند  گزینه خوبی برای رفع موهای زائد نوجوانانی باشد که موهای تیره و پوست روشنی دارند و انهایی که برنزه میکنند ،بهتر است به سراغ لیزر نروند .پوست تیره باعث میشود تا انرژی لیزر به فولیکول مو نرسد زیرا هر چه پوست تیره تر باشد ،انرژی بیشتری جذب میکند .

در صورتی که نوجوانان نسبت به هزینه و عوارض جانبی و تعداد جلسات درمانی اگاه باشند ،میتوانند از لیزر نتیجه خوبی کسب کنند .همچنین بهتر است که نوجوان به همراه والدینش در خصوص تناسب لیزر برای خود با پزشک مشورت نماید .

4.ایا لیزر موهای زائد با درد همراه است ؟

بیشتر افرادی که تجربه لیزر را داشته اند ،ان را همانند نیشگون گرفتن و یا سوزش کم توصیف میکنند و البته از تهویه هوا به همراه دستگاه استفاده میشود تا حس ناراحتی و درد کاهش یابد . در بسیاری از موارد هم پیش از اغاز جلسه ،مواد بی حس کننده استفاده میشوند.

5.لیزر به چند جلسه درمانی نیاز دارد ؟

لیزر موهای زائدبیشتر نواحی بدن به 4 تا 6 جلسه نیاز دارند ولی این مورد بیشتر با توجه به ضخامت مو ،ناحیه درمانی و سیکل رشد مو متفاوت خواهد بود .تمام موها در یک زمان رشد نمیکنند .لیزر معمولا موهای در حال رشد را از بین میبرد و ممکن است موهای دیکر در زمانی متفاوت  وارد چرخه رشد شوند و به همین دلیل به جلسات درمانی بیشتری نیاز است .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در این مرکز از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments