پاسخ کارشناسان پوست و زیبایی به سوالات شما خوانندگان محترم

فرکانس رادیویی (RF) فن آوری پیشرفته ای است که به راحتی به كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) موجود در لایه های میان پوستی و زیرپوستی حرارت و گرما می دهد.
فرکانس رادیویی (RF) فن آوری پیشرفته ای است که به راحتی به كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) موجود در لایه های میان پوستی و زیرپوستی حرارت و گرما می دهد.
  1. به چه علت پوست طراوت و شادابی خود را از دست می دهد و شروع به شل شدن می کند؟

با وجود یک سبک زندگی سالم و کمترین میزان قرارگیری در معرض نور خورشید، زمانی می رسد که پوست استحکام، طراوت و شادابی خود را از دست می دهد. پا به سن گذاشتن، قرارگیری در معرض نور مستیقم خورشید برای یک مدت طولانی، بارداری های متداوم و کاهش یا افزایش وزن همگی از عواملی هستند که بر استقامت استحکام کلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) تاثیر می گذارند.

  1. آیا پوست شل  بدون نیاز به جراحی نیز قابل ترمیم و درمان است؟

سستی و شلی پوست را می توان  با به کارگیری تکنولوژی های نوین مبتنی بر انرژی غیر تخریبی و غیر فرسایشی بهبود بخشید. تجربه نشان می دهد زمانی که ما از تکنولوژی جدید EndyMed 3DEEP استفاده می کنیم، احتمال کشیدن پوست شل و تولید کلاژن جدیدتر وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. روش آر اف ( رفع موهای زائد بدن و صورت به کمک بسامدهای رادیویی ) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

فرکانس رادیویی (RF) فن آوری پیشرفته ای است که به راحتی به كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) موجود در لایه های میان پوستی و زیرپوستی حرارت و گرما می دهد. اگر انرژی کافی به سلول ها برسد، کلاژن تولیدی درهمفشرده و منقبض می شوند و  در دم تغییر اساسی در ظاهر پوست ایجاد می کنند. از اثرات شکل دادن و بازشازی کلاژن می توان به کشیدگی پوست، افزایش شادابی و طراوت  و درخشش پوست اشاره کرد.

  1. معایب انواع روش های قابل استفاده آر اف موجود در بازار چیست؟

نوع ابتدایی تکنولوژی آر اف (RF) یا  به شدت در لایه های زیرین پوست نفود می کرد که همین عامل سبب بروز ناراحتی و درد برای بیمار و همچنین سوختگی  لایه های زیرین می شد، یا تولید و گرما به قدری اندک بود که پس از گذشت چند هفته شاهد رشد مجدد موهای زائد بودیم.

  1. ویژگی منحصربفرد تکنولوژی نوین آر اف از نوع EndyMed 3DEEP چیست؟

rf-pixel

3DEEP RF نشانه میزان تغییر و دگرگونی در رابطه با دستگاه  آر اف (RF) است، تحولی بزرگ در سیستم استحکام بخشی،کشیدگی و همترازی عضلات صورت به کمک دستگاه  آر اف (RF) است.

تکنولوژی 3DEEP، متشکل از چند الکترود، انرژی  کنترل شده ای از خود تولید می کند که در عین نفوذپذیری در اعماق پوست،  از بروني ترين لايه ى پوست محافظت می کند.

پارامترهای روش مورد استفاده نیز براساس ویژگی های پوست، وضعیت سلامت پوست و بخشی از بدن که تحت لیزر قرار می گیرد، از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

  1. کدام بخشی هایی از بدن تحت درمان DEEP RF3 قرار می گیرند؟

این تکنولوژی برای تمام قسمت های مختلف بدن به یک میزان عمل می کند. در طی تحقیقات و مطالعات گسترده دریافتیم هر یک از قسمت های مختلف بدن به یک میزان انرژی و گرمای مشخص و مخصوص به خود نیاز دارند. ما از تجهیزات پزشکی متنوعی استفاده می کنیم که با توجه به ویژگی های نواحی مختلف بدن ساخته و تهیه شده اند.

به منظور دستیابی به بهترین نتیجه مطلوب، پزشک متخصص زیبایی شاخص هایی را انتخاب می کند که در درمان شما بسیار موثر است.

quees-deepbeauty1

  1. انتظارات مراجعه کننده به کلینیک زیبایی از فرآیند درمان چیست؟

در طول  پروسه درمان، لایه های زیرین پوست بتدریج حرارت می بیننند و گرم می شوند، در حالی که درجه حرارت سطح پوست تنها 40 درجه سلسیوس (به اندازه گرمای حمام آب گرم) باقی می ماند. حرارت پوست به صورت مداوم مورد بررسی قرار می گیرد. بسته به اندازه قسمت از بدن که تحت درمان قرار می گیرد، هر جلسه حدود 30 تا 40 دقیقه طول می کشد. باید خاطر نشان کرد که اصلا جای هیچ گونه نگرانی نبوده و تمام پروسه درمان بدون درد یا بروز مشکل خواهد بود.

  1. دوره نقاهت چه مدت خواهد بود؟

پس از آخرین جلسه درمان، شما بلافاصله فعالیت های روزانه خود از سر خواهید گرفت. البته توجه داشته باشید ممکن است که در برخی نواحی بدن قرمزی یا کبودی ظاهر شود که پس از مدتی خودبخود برطرف می گردد.

  1. تعداد جلسات موردنیاز برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب چقدر است؟

براساس جدول زمان بندی شده  برای هر فرد، پزشک متخصص معمولا به هرکس پیشنهاد می کند که حداقل در شش جلسه با فاصله های زمانی یک یا دو هفته به کیلینیک مراجعه کند. از جلسه دوم به بعد شما شاهد تغییرات محسوس در حجم یا تراکم مو و حتی کاهش رشد مجدد موهای زائد خواهید بود.

همان طور که کلاژن جدید تولید می شود، پوست شما سفت  و محکم تر می شود و ظاهری طبیعی تر به خود می گیرد.

  1. تا چه زمانی تاثیر روش درمانی آر اف بر روی پوست دوام خواهد داشت؟

 افزایش یا بهبود کیفیت پوست که تا مدت ها طول می کشد. با این وجود، حفظ و مراقبت از پوست به میزان کالری دریافتی ، انجام فعالیت های ورزشی و سبک زندگی هر فرد بستگی دارد. بنابراین، برخورداری از تغذیه مناسب، مرتب ورزش کردن و پیروی از شیوه زندگی سالم به شما در حفظ سلامت پوست کمک می کند.

منبع:

http://www.endymed.com

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments