پاسخ سوالات خود در خصوص پسوریازیس را در این مطلب بیابید (2)

پسوریازیس و انواع آن

بیش از سی سال است که به پسوریازیس چرک دانه ای مبتلا هستم و به مدت سه ماه از داروی اوتزلا استفاده کردم ولی الان معده درد دارم .ایا شما بیمارای را میشناسید که بیش از سه ماه از این دارو استفاده کرده باشند ؟ایا علائم انها بهبود یافته است ؟

این دار معمولا دو بار در روز مصرف میشود و دارو ی درمانی جدیدی برای پسوریازیس و ارتروز پسوریازیس است.بیشتر بیماران در طی 2 ماه اولیه مصرف این دارو معده درد را تجربه میکنند و پس از ان درد ناپدید میشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که این ناراحتی خیلی شدید باشد و یا پس از 2 تا 3 ماه بهبود نیابد ،بهتر است که با متخصص پوست خود صحبت کنید تا داروی دیگری را تجویز نماید.

من ترکیبی از کرمهای فلوئوسینوید،هیدروکورتیزون و میکونازول را برای درمان پسوریازیس مصرف میکنم،این کرمها خطری برای خانمهای باردار ندارند ؟

بهتر است در این خصوص با متخصص زنان و زایمان مشورت کنید .انها برای شما مشخص میکنند که مصرف کدام مواد دارو ها در طی دوران بارداری بی خطر است و ممکن است در سه ماه سوم به شما اجازه مصرف دارو هایی را بدهند که در سه ماه اول برای بدن خطرناک هستند.

دختر 14 سال به من نوع حادی از پسوریازیس مبتلا است و دانه های قرمز رنگی بروی بازو های و پاهایش وجود دارد .ما از پرتوهای فرابنفس برای درمان استفاده کردیم ولی موثر نبود و حتی بدتر هم شد و الان دخترم کرمهای استروئیدی مصرف میکند ولی باز هم موثر نبوده ،ایا شما پیشنهاد بهتری دارید ؟

درمانهای قوی تری برای پسوریازیس هم وجود دارد که میتوانید با مراجعه به یک متخصص پوست کودکان از این روش های اگاه شوید.

آیا انجام تمارین ورزشی میتواند به بهبود پسوریازیس کمک نماید ؟

انجام تمارین ورزشی منظم و حفظ وزن متناسب میتواند به بهبود وضعیت پوستی شما کمک نماید و میتواند از مفاصل و شما در برابر  دیگر بیماری های مرتبط با انوع حاد تر پسوریازیس مانند دیابت و بیماری های قلبی جلوگیری نماید.

بهترین شامپو برای درمان پسوریازیس سر چیست ؟

معمولا شاپوهای موثر در درمان این بیماری شامل سولفید سلنیوم،سالیسیلیک اسید و مواد دیگر میباشد .میتوانید چندین نوع از این شامپو ها را تهیه نموده و زیرا ممکن است پوسته سر پس از مدتی در برابر اثرات مثبت یک شامپو مقاومت نماید.

آیا قرار گیری در هوای مرطوب میتواند باعث بهبود پسوریازیس شود ؟

اتاق های بخار میتوانند به نرمی زخم های پسوریازیس کمک نمایند ولی سونا و دیگر انوع چشمه های اب گرم تاثیری بر این بیماری ندارند.

میتوانید از یک مرطوب کننده استفاده نمایید .زیرا لایه برداری در طی مدتی کوتاه تعدادی از  زخم های پوستی را ناپدید میکند ولی میتواند باعث التهاب بیشتر پوست شما هم شود.

[divider]

نگارنده :فزحناز ال احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکایی و دارای گواهینامه FDA آمریکا

لیزر موهای زائد

               برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments