پاسخ‌گویی به سؤالات رایج در زمینه لیزر موهای زائد (2)

اطلاعات لیزر
لیزر موهای زائد

1.ایا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است ؟ به طور کلی روشی برای رفع دائمی موهای زائد وجود دارد ؟

لیزر از سال 1997 مورد استفاده قرار گرفته است و سازمان غذا و دارو آن را به عنوان روشی برای کاهش دائمی موهای زائد تأیید کرده است .اگر نوع دستگاه لیزر با توجه به رنگ مو و پوست فرد انتخاب شود و این کار توسط یک متخصص انجام گیرد ،نتایج حاصل از آن رضایت‌بخش خواهند بود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ولی لیزر روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است نه رفع دائمی و در‌واقع نمیتواند تمام موهای شما را به صورت کامل از بین ببرد .در صورتی که روند درمانی به درستی انجام گیرد ،بیشتر موهای ضخیم رفع می‌شود ولی این امکان وجود دارد که موهای نازک تر سر جای خود باقی بمانند .

تعدادی از مراجعین خواهان رفع دائمی موهای زائد هستند و به آن‌ها پیشنهاد می‌شود که پس از لیزر به سراغ الکترولیز بروند تا موهای نازک هم از بین بروند.

به طور کلی 6 تا 12 هفته پس از لیزر موهای زائد مشخص می‌شود که این روش تا چه حد مؤثر بوده است و یا میزان کاهش موهای زائد چقدر بوده است .علت رشد موهای زائد پس از یک سال از گذشت لیزر درمانی فاکتورهای متفاوتی مانند سن ،رژیم غذایی ،تغییرات هورمونی و بیماری‌های فیزکی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک میباشد .مراجعین میتوانند در این دوران برای جلسات بعدی لیزر اقدام کنند .

نمیتوان نتایج حاصل از لیزر را به صورت دقیق پیش‌بینی کرد و میزان رضایت بخشی آن بسته به تنظیمات به کاربرده شده و میزان رشد مو و تخصص فرد تغییر خواهد کرد.

2.عوارض جانبی لیزر موهای زائد کدامند ؟

ممکن است تعدادی از بیماران پس از لیزر موهای زائد این موارد را تجربه کنند :

  • خارش
  • قرمزی تا سه روز پس از درمان
  • تورم دور فولیکول مو تا سه روز
  • مور مور و بی حسی

موارد ذیل نشان دهنده عدم تخصص فرد و یا به کار گیری دستگاهی نامتناسب برای شماست :

  • کبودی
  • تغییر رنگ پوست به بنفش
  • تغییرات رنگدانه ای پوست که موقتی میباشد
  • پوسته پوسته شدن ویا بروز زخم

3.قبل و پس از لیزر درمانی چه مواردی را باید رعایت کنم ؟

فرد باید تا شش هفته قبل از آغاز درمان و همچنین در طی لیزر درمانی از رفع موهای زائد اپیلاسیون و اپیلییدی و روش‌های مشابه بپرهیزیر زیرا این متدها موهای زائد را از ریشه رفع میکنند .موها باید در جای خود باقی باشند تا لیزر بتواند رنگدانه ی آن‌ها را هدف قرر دهد .

موهای زائد ناحیه درمانی باید یک تا دو روز قبل از اغاز درمان اصلاح شوند تا فقط انرژی لیزر بروی فولیکول مو صرف شود نه موهای سطحی پوست.در غیر این صورت امکان بروز سوختگی وجود خواهد داشت .

پس از جلسات درمانی میتوانید از بسته های یخ برای رفع التهاب ناحیه مورد نظر استفاده کنید .

تمام موهای این نواحی باید تا سه هفته پس از درمان بریزند .گاهی اوقات این موها تا ده روز پس از درمان در جای خود باقی می‌مانند .ممکن است به نظر برسد که موها در این فاز در حال رشد هستند ولی در‌واقع این موها به سطح پوست می‌آیند تا پس از آن بریزند .

پس از ریزش موها هم فرد تا چندین هفته پوستی لطیف و بدون مو خواهد داشت و پس از رشد مجدد موها باید برای جلسات بعدی مراجعه کند .این زمان برای بیشتر بیماران بین 8 تا 12 هفته است .جلسات درمانی باد تا جایی ادامه داشته باشند که فقط موهای نازک باقی بمانند و لیزر قادر به رفع آن‌ها نباشد و یا کاهش رشد موهای زائد به میزان دلخواه فرد باشد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments