پاسخگویی به سوالات رایج شما در خصوص لیزر موهای زائد(1)

رفع موهای زاید با تکنولوژی لیزر
رفع موهای زاید با تکنولوژی لیزر

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفداران روش های رفع موهای زائد است و به تازگی مورد استقبال بسیاری از خانمها و اقایان قرار گرفته است .اگر شما هم میخواهید برای لیزر موهای زائد اقدام کنید ولی ابهامات زیادی در این زمینه دارید ،این مطلب را مطالعه کنید .

1.چرا لیزر بهترین روش رفع موهای زائد است ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد میتواند برای همیشه موهای زائد شما را کاهش دهد  وحتی در بعضی موارد انها را رفع کند و  نتیجه ای دلخواه و طولانی مدت را در اختیار شما قرار دهد .

شما میتوانید با شش تا هشت جلسه لیزر به راحتی از شر موهای زائد خود راحت شوید و ظاهری زیبا و اراسته داشته باشید.

روش های سنتی رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون ،شیو ،کرمهای موبر ،بند انداختن ،اپیلیدی و سایر موارد موجود  فقط به صورت موقتی موهای شما را رفع میکنند وحتی تعدادی از انها  فقط به مدت یک روز رشد موها را به تعویق می اندازند.شما مجبور میشوید با یک اینه بزرگ برای رفع موهای صورت اقدام کنید و یا درد ناشی از اپیلیدی و اپیلاسیون را تحمل کنید .تعدادی از این روش ها در تحریک رشد موهای زائد هم موثرند !!

یکی  دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که  موهای زائد ناحیه مورد نظر نباید حتما به میزان مشخصی بلند شوند تا بتوان انها را با لیزر از بین برد ولی این مورد برای سایر روش های رفع موهای زائد صدق میکند .

2.چرا لیزر موهای زائد روشی ایمن  و راحت است ؟

در طی لیزر از یک سیستم خنک کننده پیشرفته استفاده میشود تا از پوست شما مراقبت نماید و پرتوهای لیزر در یک صفحه ی یاقوتی کریستالی گسیل میشوند که بروی پوست شما کشیده میشود و حس مور مور و سوزن  و سوزن سوزن شدن ناشی  از لیزر  رفع میکند .بنابراین فرد در طی لیزر کمترین درد را حس میکند و میتواند از مزایای بلند مدت ان هم لدت ببرد .در تعدادی از موارد هم از کرمهای بی حسی موضعی پیش از اغاز جلسات درمانی استفاده میشود

3.لیزر موهای زائد چگونه عمل میکند ؟

لیزر پرتوهایی را با طول موج مشخص میفرستد که توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب میشوند و اسیبی هم به غشای اطراف نمیرسانند .پرتوها به انرژی حرارتی تبدیل میشوند و فولیکوهای مو را از بین میبرند تا رشد موهای زائد متوقف شود .

4.از لیزر موهای زائد برای رفع موهای کدام ناحیه از بدن میتوان استفاده نمود ؟

لیزر قادر به رفع موهای زائد تمام نواحی بدن میباشد .

5.چه کسانی کاندیدای بهتری برای لیزر موهای زائد هستند ؟

لیزر بیشترین اثر بخشی را برای موهای تیره و پوست روشن دارد .حتی ما به نتایج خارق العده ای در افرادی با موهای روشن و پوست تیره دست یافته ایم .در بعضی موارد توصیه میشود که از الکترولیز برای رفع موهای زائد قرمز ،بلوند  و قهوه ای روشن استفاده شود ولی این کار همیشه توصیه نمیشود  .

6.لیزر موهای زائد چقدر طول میشکد ؟

تعدادی از عوامل مختلف  مدت زمان لیزر موهای زائد را تعیین میکنند .معمولا مدت زمان لیزر درمانی با توجه به شرایط فردی میتواند کوتاه و یا بلند باشد .اندازه محل مورد نظر و موقعیت ان روی بدن میتواند تعیین کننده ی طول لیزر درمانی باشد .

به طور کلی ،رفع موهای زائد  ناحیه پشت و پاها حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم طول میکشد و رفع موهای زائد ناحیه پشت لب  و بالای گوش ها به 8 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارد .جلوی گردن و زیربغل هم حدود 20 دقیقه وقت میگیرند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments