بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

پاسخگویی به سوالات رایج شما در خصوص لیزر موهای زائد (2)

اطلاعات لیزر0

1.چرا رفع موهای زائد با لیزر به چندین جلسه درمانی نیاز دارد ؟

مو در یک چرخه  رشد میکند و فقط در مرحله رشد میتوان موها را با لیزر  رفع نمود زیرا در این مرحله مو حاوی رنگدانه ی کافی  است که میتواند پرتوهای لیزر را جذب نماید و در نهایت  فولیکول مو را از بین ببرد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موها در حالت خواب یا استراحت رنگدانه ی کافی ندارند و درنتیجه لیزر نمیتواند تاثیری در رفع انها داشته باشد .زمانی که فرد برای لیزر موهای زائد مراجعه میکند ،موهایی که در مرحله رشد هستند به خوبی رفع میشوند و چند هفته پس از ان موهایی که در مرحله استراحت بوده اند ،به مرحله ی رشد رسیده و لیزر قادر به رفع انها خواهد بود .با تکرار این چرخه ها ،شما شاهد کاهش رشد موهای زائد خواهید بود .

2.لیزر موهای زائد به چند جلسه درمانی نیاز دارد ؟

اغلب مراجعین میتوانند با شش تا هشت جلسه درمانی  از شر موهای زائد خود راحت شوند ولی این مقدار برای عده ای کمتر و برای عده ای بیشتر است .ولی زمان لازم برای رفع موهای زائد  توسط لیزر خیلی کمتر از الکترولیز میباشد .

3.دلایل بروز پرمویی چیست ؟

دلایل اصلی پرمویی ژنتیک و قومیت است .البته رشد موهای زائد در خانمها بیشتر به دلیل تغییرات زیستی  زیادی است که انها در طی زندگی خود تجربه میکنند مانند بلوغ،بارداری و یائستگی و افزایش سن .هر کدام از این مراحل میتواند باعث افزایش رشد موهای زائد شوند و یا موهای زائدی را در نواحی بدون موی بدن بوجود اورند.استرس ،چاقی و مصرف داروهای خاص هم میتواند موجب بروز پرمویی شود .

اختلالات سیستم غدد درون ریز هم همین تاثیر را دارند مانند  چرخه های نامنظم قاعدگی  ،اختلالات تخمدانی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک  و اختلالات تیروئید .درصورتی که تصور میکنید به هر یک از این بیماری ها دچار شده اید حتما به پزشکتان مراجعه نمایید .

4.چرا لیزر از الکترولیز بهتر است ؟

لیزر میتواند در یک زمان موهای زائد بسیاری را رفع کند و در واقع  روشی مناسب برای رفع موهای نواحی بزرگ بدن است ولی الکترولیز روشی بسیار هزینه بر و وقت گیر است که در هر لحظه فقط یک فولیکول مو را هدف قرار میدهد  و فقط میتوان از ان برای نواحی کوچک بدن استفاده نمود .

5.ایا لیزر موهای زائد دردناک است ؟

ممکن است در طی لیزر کمی حس سوزن سوزن شدن داشته باشید.استرس ،خستگی ،مصرف کافئین ،همزمانی دوره های قاعدگی با جلسات لیزرو استانه تحمل درد فردمیتوانند بر این حالت اثر گذارند .البته بیشتر مراجعین باور داند که درد و یا ناراحتی ناشی از لیزر خیلی کمتر از سایر روش های رفع موهای زائد است .

6.چرا سایر روش های رفع موهای زائد موجب تحریک رشد موها میشوند ؟

اپیلاسیون ،کرمهای موبر و موچین ها روشهایی هستند که به میزان خیلی زیادی رشد موهای زائد را تحریک میکنند هنگامی که  که ریشه مو کنده میشود ،جریان خون به سمت ان فولیکول حرکت کرده تا ان را تغذیه کند و زمانی که این فرایند به صورت منظم انجام گیرد ،نتیجه ی ان رشد موهای ضخیم و عمقی تر  در ان ناحیه است .

 

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمینه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
رضا
رضا
7 years ago

سلام میخواستم بدونم دستگاه عمر فلش داره ینی بعد از مدتی فلش دستگاه باید عوض شه؟؟؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  رضا

بله