پاسخگویی به سوالاتی در خصوص مراقبت های پوستی

رژیم مناسب برای صورت

در این پست میخواهیم به سوالات مطرح شده در زمنیه مراقبت های پوستی پاسخ دهیم .با ما همراه باشید .

من یک خانم 49 ساله هستم و پوست خشکی دارم .به تازگی اکنه هایی روی ارواره ام ظاهر شده اند .لطفا یک راه درمانی مناسب پیشنهاد کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

احتمالا شما به تغییرات هورمونی دچار شده اید که خود باعث بروز اکنه های پوستی میشود . 50 درصد از خانمها حدود یک هفته بپیش از قاعدگی ,تغییرات هورمونی را تجربه میکنند .خانمهایی که مبتلا به سندروم پلی کیستیک میباشند ,مشکلات بیشتری با اندروژن دارند و به همین دلیل نظم قاعدگی انها به هم خورده و نمیتوانند زمان دقیق بروز اکنه های پوستی را تشخیص دهند .

در بیشتر خانمها این اکنه ها در مناظقی مانند پشت لب و چانه ظاهر میشوند .این تغییرات هورمونی از  25سالگی اغاز شده و در تمام دوران بزرگسالی ادامه می یابد ولی مشکل اصلی این است که  در خانمهایی که در سنین یائستگی قرار دارند ,سطح هورمونهای زنانه کاسته شده و اندروژن به عنوان یک هورمون مردانه به میزان بیشتری ترشح میشود و خود این تغییرات باعث بروز اکنه میشود .سعی کنید دو بار در  روز صورت خود را با صابون مناسبی بشویید و از شستشوی بیشتر ان بپرهیزید .سالیسیلک اسید به کاهش میزان چربی پوست کمک میکند و برای درمان اکنه های پوستی گزینه مناسبی است .همچنین کرمهای بنزویل پروکسید اکنه های پوستی را درمان میکنند .بهتر است که از این کرمها به هنگام شب استفاده شود .

دانه های تیره ای بروی پاهای من وجود دارد ,ایا میتوان با دارویی این دانه های تیره را از بین برد ؟این دانه ها چگونه بوجود امده اند ؟

میتوان با ترکیبی از لایه های شیمیایی حاوی سالیسیلیک اسید ,الفا هیدروکسی اسید و مواد درخشان کننده پوست این دانه های تیره را ازبین برد .همچنین پس از تشخیص دلایل اصلی بروز بیماری ,میتوان یک روش مناسب برای رفع این دانه ها پیشنهاد نمود .

سالهاست که من به خارش بینی مبتلا هستم و به پزشکان مختلفی مراجعه کردم ولی متاسفانه هیچ کدام از انها نتواسنتند به من کمک کنند .بینی من از شدت خارش متورم شده است ,راه چاره چیست ؟

حالت شما کمی پیچیده است .معمولا خارش بینی از نوعی عفونت قارچی ناشی میشود .بهتر است که به یک متخصص عفونت مراجعه کنید تا با بیوبسی و روش های دیگر علت اصلی بروز این بیماری را تشخیص دهد .

ارنج های من بسیار تیره رنگ هستند و من برای بهبود رنگ انها از روش های مختلفی استفاده کردم ولی متاسفانه پاسخ مناسبی نگرفتم .جرا رنگ ارنج من با بقیه پوست من فرق دارد و چگونه میتوانم ان را روشن تر کنم ؟

میتوان با ترکیبی از لایه های شیمیایی حاوی سالیسیلیک اسید ,الفا هیدروکسی اسید و مواد درخشان کننده پوست این دانه های تیره را ازبین برد .همچنین پس از تشخیص دلایل اصلی بروز بیماری ,میتوان یک روش مناسب برای رفع این تیرگی پیشنهاد نمود .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

 بهترین قیمت لیزر الکساندرایت در تهران

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک  کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

3 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فاطمه
فاطمه
8 years ago

سلام ممنون

فاطمه
فاطمه
8 years ago

ساب سیژن ضرر دارد یا نه؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  فاطمه

اگر صحیح انجام شود عارضه خاصی ندارد