ورزش های مفید برای بزرگ کردن سایز سینه

 

هر سال بیش از 250000 تا 300000 زن تنها در ایالت متحده عمل جراحی سایز سینه را انجام می دهند. این نشان می دهد که درصد بسیار بالایی از زنان از سایز طبیعی سینه های خود راضی نیستند. اما زیر تیغ جراحی رفتن تنها راه افزایش سایز سینه نیست. تمرینات ورزشی ساده و موثری وجود دارد که می توانید از آنها بهره بگیرید:

سینه ها عمدتاً از بافت چربی تشکیل شده است، بنابراین هیچ ورزشی نمی تواند سایز سینه ها و شکل آن را تغییر دهد، اما با ورزش منظم عضلات در این قسمت قوی تر می شوند و این مورد سبب سفت تر و خوش فرم شدن سینه ها  و عدم افتادگی آنها می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • پوش آپ

تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

 

روی شکم بخوابید، زانوهایتان را خم کنید، به طوری که قوزک های پا ضربدری روی هم قرار گیرند. آرنج ها را خم کنید و کف دست ها را (در اطراف بدن و مقابل شانه ها) روی زمین قرار دهید. دست ها را صاف کرده و بدن را بلند کنید، به طوری که روی زانوها و کف دست ها تکیه داشته باشید. چانه را کمی به سمت سینه ها متمایل کنید تا پیشانی روبه روی زمین قرار گیرد. شکم را سفت کنید.

 

 

 

 

 

  • پوش روی دیوار

تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

 

شاید ساده ترین  حرکت برای تقویت عضلات سینه باشد، اما بسیار موثر می باشد. با این تفاوت که  باید در مقابل دیوار با فاصله ی یک متر بایستید ،پاها باید به عرض شانه باز باشد، دست ها را به دیوار تکیه دهید و با کمک دست به دیوار نزدیک شده 10 ثانبه در این حالت بمانید و سپس دور شوید.

 

 

 

 

  • حرکت Fly

تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

روی زمین بخوابید به صورتی که سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتی که گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

دست ها را از هم باز کنید به صورتی که آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنج ها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

 

منبع:

breastenlargement.greenliveforever

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments