واقعیتهایی در مورد چین و چروک پوست

جوانسازی پوست با آر اف

واقعیتهایی در مورد چین و چروک پوست

همانطور که سن بالا می رود، درپوست خطوط ريز نمایان می شود که آن را چين و چروک می نامیم.اما سن تنها عامل بروز چین و چروک نیست. پس از مدتی غوطه ور شدن در آب به طور موقت در پوست خیس شده چين و چروک ایجاد می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگرچه راههای برای جلوگيري از وقوع چين و چروک وجود دارد،اما آنها بخشي اجتناب ناپذير از روند طبيعي سن است. این خطوط به دليل نازک تر و خشک شدن پوست ایجاد می شود که در نتیجه آن پوست کشش طبیعی خود را از دست می دهد. ژنتيک فرد نیز در بروز زودرس یا دیرتر این خطوط تعیین کننده است.

چين و چروک اغلب در پشت دست، صورت، گردن و بالاي ساعد ظاهر مي شود. این خطوط در دو نوع  خطوط سطحي و شيارهاي عميق می باشند. درمانهای زیادی برای چين و چروک سطحی موثر است  اما تکنيک هاي تهاجمي تر براي چين عميق تر مورد نياز است.

 

عوامل موثر در بروز چین و چروک 

عوامل متعددي باعث چين و چروک می شوند. نورخورشيد، سيگار کشيدن، کم آبي بدن و برخي از داروها از عوامل قوي در افزایش چين و چروک مي باشند. علاوه بر عناصر بيروني، چين و چروک تنها بخشي از روند طبيعي پيري است.

اگر می خواهید بدانید در چه سنی خطوط صورت شما ظاهر می شوند، به پدر و مادر خود را نگاه کنيد. در چه سني چین های صورت آنها ظاهر شد؟ سپس می توانید سن آغاز پیری ظاهری خود را حدس بزنید.

 

چين و چروک از کجا و کی شروع می شود؟

چين و چروک در واقع از اواخر دهه 20 عمر ظهور می کند. در این مرحله از سن تولید کلاژن کاهش می یابد و قابلیت ارتجاعی پوست تضعیف می شود.

 

چگونه می توان چين و چروک را پنهان کرد؟

پنهان کردن نشانه هاي پيري یکی از مهمترین دغدغه ها می باشد. آرایشهای سنگین معمولا یک دید منفی ایجاد می کنند. استفاده از مقادير سبک تر آرايش، مي تواند نقایص صورت را بي اهميت جلوه دهد. آرايش سنگين تر تنها چين و چروک را برجسته تر می کند و این ان چیزی نیست که ما می خواهیم.

با استفاده از يک مرطوب کننده رنگي،می توانید  پوششی سبک تر در صورت ایجاد می شود. این کرمها باید هنماهنگ با رنگ پوست بوده و 1 تا 2 درجه با پوست واقعی تفاوت داشته باشند. تعییر رنگ زیاد پوست چین و چروک را بیشتر نشان می دهد.

چشم نقطه کانوني توجه در صورت می باشد. اگر شما بدون آرایش از منزل خارج می شوید، تنها با استفاده از يک مرطوب کننده رنگي تمام توجه ها را به چشم جلب شده  و سایر معايب صورت به چشم نمی آید.

 

نکات و رموز ضد پيری

  • استفاده از محصولات مراقبت از پوست
  • اصلاح روش زندگی با ورزش، تغذیه مناسب، خواب کافی و …
  • دوری از عوامل موثر در پیری زودرس نظیر آفتاب، دخانیات، استرس، مواد شیمیایی و …
  • استفاده از روشهایی مانند لایه برداری شیمیایی یا مکانیکی و یا تحریک کلاژن سازی با آر اف برای جلوگیری از پیری زودرس

 

استفاده از محصولات مراقبت از پوست بدون توجه به سن، بسیار مهم است.

چند تصورغلط در مورد محصولات مراقبت از پوست وجود دارد:

اول اين که محصولات مراقبت از پوست براي زنان می باشد و برای مردان کاربردی ندارد. اين اصلا درست نيست. مردان نیز باید به اندازه زنان به مراقبت پوست اهمیت بدهند.

تصور غلط دوم اين است که پس از بروز چين و چروک دیگر تمام درها بسته شده و دیگر کاری نمی توان انجام داد.  درست است که پس از بروز خطوط صورت نمی توان کار زیادی انجام داد اما با استفاده از خدمات مراقبت از پوست و روشهای جدید جوانسازی می توان از عمیق تر شدن چین ها و ظهور خطوط جدید پیشگیری نمود.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه آر اف فرکشنال 

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

درمان مشکلات پوستی و جوانسازی با نسل جدید دستگاه اسکارلت آراف فرکشنال

برای دیدن تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments