همه چیز در مورد کرم ویتامین کا

کرم ویتامین K چیست؟

Vitamin-K-Green_gde

کرم ویتامین K، نوعی کرم پوست است که یکی از ترکیبات فعال و غالب آن ویتامین K می باشد. ویتامین K یک ماده ی مغذی است که در بسیاری از سبزیجات یافت می شود و توسط کبد برای ایجاد پروتئین هایی استفاده می شود که لخته گی خون را برطرف می کنند.

وقتی کرم حاوی این ویتامین روی پوست به کار گرفته می شود، خواص درمانی فوق العاده ای از خود نشان داده و کبودی ها و رگ های شکسته ی خونی را مداوا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از استفاده های رایج از ویتامین K استفاده پس از جراحی های زیبایی است. برخی پزشکان برای جلوگیری از کبودی ناشی از جراحی، استفاده از این کرم را هم قبل و هم بعد از جراحی زیبایی پیشنهاد می کنند، گرچه استفاده ی قبل از جراحی، زیاد موثر به نظر نمی رسد.

در عوض به کار بردن کرم پس از جراحی، رگ های خونی شکسته را تقویت کرده و مجددا خون لخته شده را جذب کنند. این کرم به محو شدن هرچه سریع تر کبودی ها کمک می کند.

کرم ویتامین K برای برطرف کردن سیاهی زیر بغل و دیگر کبودی های پوستی نیز به کار می رود. از آنجایی که بسیاری از این اختلالات از لخته شدن خون در نزدیکی سطح پوست به وجود می آیند، کرم نیز در ناحیه ی کبود شده استفاده می شود و به بازجذب خون توسط بدن کمک می کند.

ویتامین K ترکیب است که در کرم های دور چشم وجود دارد و معمولا در کرم های ضد پیری با رتینول ترکیب می شود. بسیاری از این کرم ها حاوی ترکیبات اضافه ای هستند، بنابراین بهتر است قبل از استفاده کرم را تست کنید تا از حساسیت های پوستی نسبت به آن مطمئن شوید.

کرم ویتامین K در بسیاری از داروخانه ها، فروشگاه های مواد غذایی طبیعی و یا فروشگاه های آنلاین یافت می شود. میزان ویتامین K در هر کرم بستگی به هدف استفاده از این کرم دارد.

کرم های که برای برطرف کردن کبودی های گسترده و یا رگ های واریسی بزرگ در پا استفاده می شوند، دارای درصد بالاتری از ویتامین K هستند، نسبت به کرم هایی که برای برطرف کردن سیاهی زیر بغل و یا یک کبودی کوچک روی صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

این کرم اگر به درستی استفاده نشود، باعث تحریک چشم ها می شود. گاهی ممکن است پزشکی یک کرم حاوی درصد بالایی از ویتامین K را تجویز کند.

در این مورد برای اطمینان از درست بودن تجویز به متخصص پوست مراجعه کنید. در انتها کرم ویتامین K برای برطرف کردن جای سوختگی، جای زخم و یا دیگر صدمه های کوچک استفاده می شود که در بهبود سریع این محل موثر می باشد. دزمان رگ های خونی آسیب دیده با استفاده از ویتامین K بسیار کم هزینه تر از لیزر درمانی می باشد، که در واقع تنها گزینه ی دیگر برای درمان این موارد است.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

5 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
امیری
امیری
8 years ago

سلام . من دنبال کرم ویتامینk میگردم اما متاسفانه پیدا نمیکنم. میشه بهم راهنمایی کنید ؟چطور و از کجا میتونم تهیه کنم ؟

محمد
محمد
6 years ago

سلام،لطفاجایی که میشه کرم ویتامین کا گیر اوردرامعرفی کنید.سپاسگزارم.

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  محمد

سلام، دوست گرامی کرم ویتامین K در بسیاری از داروخانه ها، فروشگاه های مواد غذایی طبیعی و یا فروشگاه های آنلاین یافت می شود. دوست عزیز در صورت تمایل شما، مجموعه تهران اسکین نیز میتواند این محصول را به شما ارائه دهد.

homa
homa
3 years ago

سلام
وقت بخیر
در مورد کرم ویتامین کا میخواستم بدونم از طریق مجموعه شما هم میشه خریداری کرد؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  homa

سلام دوست عزیز
در حال حاضر فروش محصول در وب سایت نداریم.