آر اف با سوزن یا همان آر اف سوزنی چیست؟

آر اف با سوزن یا آر اف معمولی

 

آر اف با سوزن

این روش شامل نفوذ سوزنهای میکرونی وعایق به داخل درم و ارسال پالس فرکانس رادیویی بالا به بافت هدف  می باشد. در نتیجه این اقدام پوست با سنتز الیاف الاستین و کلاژن، محکم تر و سالم تر خواهد شد.

در این تکنولوژی گرمای RF درلایه خارجی پوست نیست، بلکه با ارسال آن به لایه عمیق تر، لایه خارجی یا اپیدرم سرد مانده لذا هیچگونه تخریب در آن صورت نمی گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سوزنها به طور مستقیم و در عمق خاصی به پوست هدایت می شوند. پس از آن انرژی فرکانس رادیویی در داخل پوست آزاد می شود. است. گرم شدن بافت های عمیق تر پوست باعث تحریک تولید فیبرهای کلاژن جدید می شود. دستگاه شامل 25 سوزن بسیار کوچک طلا می باشد که به عنوان هدایت کننده داخلی عمل می کنند.

آر اف سوزنی

صورت به مدت 40 دقیقه قبل از شروع  کار بیحس می شود. کل صورت در حدود 20-30 دقیقه زمان نیاز دارد که بستگی به منطقه و آستانه تحمل فرد دارد. بلافاصله پس از عمل، صورت گرم، قرمز و متورم است. پس از مدت کوتاهی علائم سوزن ناپدید می شوند و در صورت خود احساس سفتی و کشیدگی خواهید نمود.

بعد از چند ماه درمان یک تفاوت قابل توجه  را شاهد خواهید بود MRF باعث  کاهش چین و چروک، سفت کردن پوست، جوان سازی و کاهش اندازه منافذ صورت می شود.

ترکیبی از میکرونیدلینگ و فرکانس رادیویی منجر به بهبود قابل توجه در کیفیت پوست و بافت آن می شود. این ترکیب همچنین اجازه می دهد تا این روش برای درمان بسیاری از مسائل پوستی مانند سفت کردن پوست و روشن کردن، کاهش اندازه منافذ و کشیدگی پوست مورد استفاده قرار گیرد.همچنین این روش در درمان  زخم عمیق آکنه، زخم آتروفیک، سوختگی و زخم ناشی از جراحی نیز موثر است.

مزایای آر اف سوزنی

  • نیمه تهاجمی
  • زمان عمل و بهبود کوتاه
  • بدون خطراتی مانند هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب و زخم

آر اف سوزنی چگونه کار می کند ؟

میکرو سوزن باعث ایجاد یک ستون در پوست می شود و پوست را وادار به تحریک و سنتز فاکتورهای بهبودی می کند. اثر این روش شبیه به لایه برداری اما بدون آسیب به اپیدرم می باشد. بنابراین درمان بدون خطر و درد است.

مراقبت بعد از درمان با آر اف سوزنی

 قرمزی خفیف و تورم ممکن از چند ساعت تا 24 ساعت پس از درمان رخ دهد. از ماساژ و قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور خورشید باید اجتناب شود. ممکن است گاهی پوسته پوسته شدن پوست رخ دهد که مربوط به بازسازی لایه جدید پوست می باشد. در صورت وقوع استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب در این مرحله  از بهبود توصیه می شود.

پس از درمان آر اف سوزنی چه انتظاری خواهیم داشت؟

هنگامی که انرژی RF به درم نفوذ می کند، دربافت هدف بازسازی رخ می دهد. برای دریافت بهترین نتیجه در برطرف کردن چین و چروک های عمیق و جای جوش، درمان ترکیبی از میکرونیدلینگ و لیزر فراکشنال در صاف و هموار نمودن پوست توصیه می شود.

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

10 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فاطمه احسانی
فاطمه احسانی
7 years ago

سلام . من میکرو نیدلینگ انجام دادم . با یه سوزنی که ظاهرا چیزی تزریق میکرد به زیر پوست انجام داد . بعد از دستگاه میکرو نیدلینگ استفاده کرد . الان دو روز قبل انجام دادم کل صورتم مخصوصا دور و زیر چشمها کبود شده و ورم شدید داره . البته قرمزی اولیه برطرف شده . خیلی نگران هستم لطفا راهنماییم کنید . ممنون

سوسن سلیانی
سوسن سلیانی
7 years ago

خانم سلیانی هستم جلسه دوم ار اف انجام دادم صورتم بعد از چهار روز بعضی از نواحی صورتم به شدت قرمز خشکی زیاد ودور بینی ودهانم لک شده وسوزش دارم خیلی نگرانم لطف کنید جواب دهید

ساره
ساره
7 years ago

سلام.ایا سوزن های میکرونیدل یکبار مصرفه?من انجام دادم و فراموش کردم از دکتر بپرسم خیلی میترسم یکبتر مصرف نباشه و بیماری واگیردار بگیرم.

بهار
بهار
7 years ago

اگر سوزن آن واقها از جنس طلا باشد حتما سوزن تعویض میشود؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  بهار

با سلام و احترام، از طریق صفحه معرفی مراکز، با شعبه مد نظرتان تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

رزی میر
رزی میر
6 years ago

دوروزپیش آراف کردم جای سوزن ها در بیشتر نقاط زخم شده و قهوه ای رنگ شدن
آیا طبیعیه؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  رزی میر

سلام، دوست گرامی بله. طبیعی می باشد. ولی اگر طولانی مدت شد توصیه میشود با پزشک معالجتان مشورت نمایید.