همه چیز در مورد لیزر موهای زیر بغل

کاهش درد لیزر0

مزایا

برای از بین بردن موهای زیر بغل راهی بسیار آسانتر از اپیلاسیون/وکس یا شیو کردن/تراشیدن وجود دارد. شاید شیو کردن خیلی سخت و دردناک به نظر نرسد، اما لیزر این ناحیه مزایایی دارد :

ابزار، مواد و مراقبت های پیش و پس از اپسلاسیون، شیو کردن و کرم های مو بر ، همگی هزینه ی هنگفتی است که باید روزانه، هفتگی و سالیانه بپردازید. بر اساس تحقیقات، موی زیر بغل رشد سریعتری نسبت به نواحی دیگر دارد و به این دلیل به شیو کردن فراوان نیازمند است. هزینه ی ازبین بردن موهای این ناحیه تنها مالی نیست، بلکه زمانی است که صرف این کار می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکته اساسی این است که لیزر، به طور دائمی این موها را ازبین می برد. بر اساس تحقیقات، 98 درصد زنان به طور منظم موی ناحیه پا و زیر بغل را می تراشند، که لیزر این نواحی این کار شاق و زمانبر را به طور دائم کنسل میکند. شیو کردن کاری آسان اما فراموشکارانه است، و همگی ما زمانی خجالت زده شده ایم از داشتن موهای نواحی در دیدی که فراموش کرده ایم آنها را بتراشیم! لیزر پایانی است برای تمامی این لحظات خجالت آور.

لیزر مو، در تمام طول سال و به ویژه در فصل شنا، پوستی هموار و بی مو را به طور دائمی یرای شما به ارمغان می آورد. پس از چند جلسه لیزر، دیگر هیچگاه نگران پوشیدن لباسهای بی آستین نخواهید بود. یکی از مزایای اصلی لیزر زیر بغل، از بین بردن سایه سیاهی است که پس از شیو کردن پیدا می شود- بخصوص در افرادی که موهای زیر بغل تیر تر دارند.

از بین بردن مو، حال چه کل بدن و یا ناحیه ایی مانند زیر بغل، باعث درد و برگشت مو به داخل پوست می شود. لیزر مو های زیر بغل، نه تنها از بین برنده دائمی مو، بلکه درمانی برای این موهای برگشته به پوست هم است. در هر جلسه تعداد بیشتری از این موهای برگشته به دلیل اپیلاسیون/وکس، شیو کردن و استعمال کرم های مو بر از بین می رود. این موهای بر گشته در پوست می تواند به نواحی حساسی مانند زیر بغل آسیب برساند که لیزر بی دردسر و بی درد اجازه می دهد فولیکولها و ریشه مو در این مناطق درمان و التیام پیدا کند.

لیزر این منطقه نیز هزینه های مربوط به خود را دارد که با مراجعه به مرکز درمانی از آن اطلاع یابید.

آسیب

گرما، اساس لیزر درمانی است. روند کار این چنین است که با استفاده از انرژی کم به مو حرارت و گرما می دهند. اساسا موهای زیر بغل از ریشه سوزانده می شوند که دردی طبیعی را همراه خواهد داشت، با این حال در تکنواوژی جدید، با استفاده از کرم بی حس کننده و خنک کننده، سعی شده است که این درد به حداقل برسد. برای موفقیت بیشتر، مرکزی معتبر با دستگاه پیشرفته را انتخاب کنید.

هرچه اطلاعات و آگاهی شما در این خصوص بیشتر باشد، درمان بهتر و کم دردتری را تجربه خواهید کرد.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

انواع لیزر1

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مریم
مریم
7 years ago

سلام و خسته نباشید.ممنون که جواب تمام سوالات و میدین .من زیر بغل و که لیزر کردم دوتا جوش در آوردم .عادیه یا نه؟

Negin
Negin
7 years ago

سلام من 2 هفته هست ک اولین جلسه لیزر زیربغل انجام دادم بعد از2 هفته درد دارم ناحیه زیربغل ،طبیعیه؟؟

شید
شید
4 years ago

سلام وقت بخیر.
دو هفته بعد از هر جلسه لیزر زیر بغلم درد میگیره که یک یا دو روز ادامه داره؟ به غدد لنفاوی ربط داره ؟ یا طبیعی هست؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  شید

سلام دوست عزیز
این موضوع ارتباطی با لیزر ندارد زیرا لیزر قدرت نفوذ در اندام های داخلی را ندارد و تکنولوژی کاملا ایمنی می باشد. در صورتیکه این حالت ادامه پیدا کرد بهتر است توسط پزشک متخصص بررسی های لازم صورت گیرد.