همه چیز در مورد لیزر موهای زائد ( هر چی که بخوای)

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

همیشه برای مردم  این معضل وجود داشته که چطور میشه موهای زائد بدن رو برای همیشه از بین برد. خود جوابش راحته با لیزر موهای زائد میشه برای همیشه با موهای زائد بدنتون خداحافظی کنید.

بلاخره هر روشی مزایا و معایبی داره، خوب لیزر موهای زائد هم از این امر مستثنی نیست. به دنبال پزشک و متخصصی زبر دست و با تجربه در لیزر موهای زائد باشید، چند جلسه به مشاوره بگذرانید تا پزشک مراحل و دستگاه مناسب پوست شما را تشخیص دهد و چند تست از شما بگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثر مردم از خطرات ناشی از این لیزر ها بر غدد لنفاوی و یا تخم دان ها و غیره نگران هستند، باید بگوییم که طول موج لیزر های موهای زائد به هیچوجه آن قدر زیاد نیست که به بدن شما نفوذ کند و مشکلاتی این چنین به بار آورد، بلکه لیزر موهای زلائد تنها بر سطح پوست موثراست و با علم و آگاهی تعبیه شده است و همچنین توسط سازمان دارو و غذای آمریکا FDA تایید گشته است.

عمکرد لیزر موهای زائد

لیزر دارای نوری منسجم است که تنها رنگ دانه ها و ملانین موجود در پوست و مو را تشخیص می دهد. در این میان لیزر موهای زائد باید ملانین مو را در ریشه ی موها هدف بگیرد و برای همیشه نابود سازند، بنابر این برای هر پوست لیزری جدا ساخته شده است، در مراکز تخصصی زیبان (آلومینا) از لیزر های [tooltip text=”الکساندرایت لوترونیک کلاریتی” gravity=”nw”]برای پوست تیره[/tooltip]، [tooltip text=”الکساندرایت آپوجی” gravity=”nw”]رنگ پوست های روشن تر[/tooltip] و [tooltip text=”لیزر های دایود” gravity=”nw”]برای رنگ پوست های میانه [/tooltip] برای انواع رنگ پوست ها استفاده می شود.قابل ذکر است که لیزر الکساندرایت لوتونیک کلاریتی از دو لیزر ان دی یگ و الکساندریت بهره مند است. برای اطلاعات بیشتر از بهترین لیزر برای پوست خود بر روی دکمه ی موجود کلیک کنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AA-20/” ]راهنمای انتخاب لیزر برای پوست[/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B4/” target=”blank” ]بهترین دستگاه لیزر برای پوست شما[/button]

لیزر موهای زائد گاهی سبب ایجاد سوختگی هایی بر سطح پوست می شوند ( تیرگی و لکه های سفید) که بهتر است برای جلوگیری از این معضل 6 هفته قبل و بعد از لیزر کاملا از نور شدید آفتاب دور بمانند و به درمان پوست خود طبق نسخه ی پزشک جلو بروند.

لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی
لیزر دایود
دستگاه لیزر الکساندرایت آپوجی

        برای اطلاعات بیشتر از سر برگ های زیر استفاده نمایید.

[tabs type=”horizontal”][tabs_head][tab_title]لیزر موهای زائد[/tab_title][tab_title]لیزر موهای زائد صورت[/tab_title][tab_title]لیر موهای زائد بدن[/tab_title][tab_title]سوال و پاسخ متخصصین[/tab_title][tab_title][/tab_title][/tabs_head][tab]

لیزر موهای زائد

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF/” target=”blank” ]همه چیز در مورد لیزر موهای زائد[/button]

اگر از شیو کردن یا تراشیدن و وکس کردن و هر راه موقتی که فقط برای یک مدت کوتاه موها زائد را حذف می کند، خسته شده اید، شاید گزینه ای مثل لیزر موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد و با آن ها خداحافظی کنید. لیزر موهای زائد یکی از پر متقاضی ترین روش های رفع موهای زائد در آمریکا و به طور کلی در جهان است ( از شما چه پنهون خودمم دارم اسفند میرم واسه لیزر).

اشعه های لیزر به فولیکول های مو با تمرکز بالا تابانده می شوند و جذب رنگدانه های مو در این ناحیه می گردند. این موضوع سبب نابودی مو به طور کامل می شود.

مزایای لیزر موهای زائد لیزر بسیار مناسب و مفید در رفع موهای زائد در نواحی صورت، پا، دست، زیر بغل، نواحی اطراف اندام تناسلی و دیگر مناطق بدن است.

از مزایای بارز و مشخص لیزر موهای زائد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دقت – لیزر معمولا ملانین و رنگ دانه های موجود در پوست را به شدت هدف قرار می دهد، این تجمع و مقدار زیاد ملانین ( رنگدانه های موجود در پوست و مو که باعث تیرگی مو و پوست می شوند، تجمع این ملانین ها باعث تیرگی و کمبود ملانین باعث روشنی و سفیدی مو می شود) در موهای ضخیم و تیره بدن به چشم می خورد که لیزر موهای زائد با تمرکز بر ملانین موجود در این قسمت ها سایر مناطق بدن را از هر گونه مشکلی دور می سازد.

سرعت – هر پالس و یا پرتو ی لیزر باعث ایجاد یک لرزش و صدمه به رنگ دانه های موجود در ریشه ی موها می شود. لیزر موهای زائد در قسمت های کوچک مثل بالای لب کمتر از یک دقیقه و در نواحی پشت و پاها که بزرگتر هستند در حدود 1 ساعت زمان می برد.

قابل پیش بینی بودن – اکثر بیمارانی که به لیزر موهای زائد اقدام می کنند به راحتی پس از 3 تا 7 جلسه به نتایج عالی دست می یابند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم:

لیزر موهای زائد خیلی بیشتر از حذف موها ست که هر کسی بدون مدرک تخصصی هم بتواند به انجام آن بپردازد. این روش در واقع بسیار تخصصی و با مهارت بالا برای افراد تعبیه شده است. پزشکان با برد تخصصی از دانشگاه ها و مدارک عالیه با تجربه و مهارت کافی قادر به انجام این روش ها هستند. اگر شما تصمیم به لیزر موهای زائد خود دارید حتما مطمئن شوید که 6 هفته قبل از انجام این کار دیگر از روش هایی مثل وکس کردن که باعث کنده شدن موها از ریشه می شود دست برداشته اید. همچنین شما باید قبل و بعد از لیزر موهای زائد در حدود 6 هفته به طور کامل از نور شدید خورشید دور بمانید. نور خورشید باعث افزایش ملانین در پوست می شود و اثر لیزر بر رنگ دانه های موجود در پوستتان به حداقل می رساند.

چه انتظاری باید از لیزر موهای زائد داشته باشیم:

قبل لیزر موهای زائد باید حتما موهای بدنتان را به کلی شیو کرده باشید تا دچار سوختگی نشوید. تجهیزات لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت، و محل موها و پوست برای لیزر تعبیه شده اند. یکی از مسائل مهم که برای فرد متقاضی و پزشکان حائز اهمیت است، استفاده از عینک های محافظ چشم در برابر اشعه های لیزر است. در این میان برای کاهش درد و سوزش از ژل های خنک کننده در سطح پوست و همچنین سیستم های خنک کننده استفاده می شود. اول از همه تست لیزر بر پوست اهمیت ویژه ای دارد. تکنسین و یا پزشک پالس و پرتو ای از نور لیزر موهای زائد را بر پوست شما امتحان می کنند و از بی ضرر بودن و حساس نبودن پوست شما نسبت به این پرتوها اطمینان حاصل می نمایند. پس از اینکه لیزر موهای زائد به اتمام رسید، پزشک به شما پک یخ، کرم ها و لوسیون های ضد التهاب و یا آب یخ برای کاهش التهاب توصیه می کند.

شما می توانید برنامه ی خود را در حدود 4 تا 6 هفته بعد دوباره ادامه دهید که این زمان را پزشک برای شما مشخص می کند. دوره ی نقاهت و خطرات ناشی از لیزر در حدود یک و یا دو روز پس از لیزر موهای زائد، منطقه ی مورد نظر احساس خواهد شد و یا به نظر خواهد رسید که با نور شدید خورشید سوخته است. معمولا کمپرس یخ و مرطوب نکه داشتن منطقه سبب بهبود آن می شود. اگر به لیزر موهای زائد صورت خود اقدام کرده اید به آسانی این حالت را با لوازم آرایشی ازبین خواهید برد به شرط آنکه تاول نزده باشد. پس یک ماه از لیزر موهای زائد، موها خود به خود می ریزند. حتما از کرم ضد آفتاب در حدود یک ماه برای جلوگیری از تغییرات در رنگ پوست استفاده نمایید. تاول بر روی پوست بسیار به ندرت در طی لیزر موهای زائد اتفاق می افتد. البته در میان افراد با پوست های تیره شایع تر است.

دیگر اثرات جانبی را می توان اینگونه دسته بندی نمود:

• تورم

• قرمزی

• اسکار و زخم

البته به یاد داشته باشید که ایجاد زخم و اسکار یا تغییر در رنگ پوست بسیار نادر هستند.

هزینه ی لیزر موهای زائد معمولا در کلینیک های مختلف متفاوت است، که به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله:

• معمولا با توجه به اندازه و زمان مصرف شده برای لیزر موهای زائد

• تعداد جلسات

• انجام لیزر توسط پزشک و یا کس دیگری

• کدام منطقه از کشور به لیزر موهای زائد می پردازید [/tab][tab]

لیزر موهای زائد

با موهای زائد صورتتان خداحافظی کنید معمولا موهای موجود در نواحی مانند، بالای لب و چانه و همچنین خط ریش ها بسیار زیاد است. اجازه ندهید که این موهای زائد اعتماد به نفس شما را از بین ببرند. لیزر موهای زائد فقط مختص خانم ها نیست، بلکه آقایان نیز به دنبال این روش برای آن کادر کردم و خط کرفتن ریش ها و یا حتی لیزر کامل موهای صورت خود هستن و همچنین گاهی خانم ها و آقایان دارای ابروهایی پیوندی هستند و از لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای این قسمت نیز استفاده می کنند. معمولا تمامی روش های از بین بردن موهای زائد دارای اثرات سوئی برای پوست هستند. بنابراین به شما پیشنهاد می شود این اثرات را با درجه ی پایین تری توسط لیزر موهای زائد امتجان کنید تا دیگر از شر موهای زائد برای همیشه رهایی پیدا کنید.

لیزر موهای زائد برای خانم ها

معمولا خانم ها از داشتن موهای زائد در نواحی بالای لب و خط ریش ها و چانه بسیار رنج می برند و معذب هستند. همین امر باعث می شود تا افراد از اجتماع اطراف خود فراری باشند و نخواهند تا در آن فعالیتی داشته باشند. یا آن قسمت از صورت خود را به روش ها ی مختلف از دیگران پنهان کنند. معمولا با استفاده از لیزر موهای زائد دیگر این مشکل برای همیشه برای این افراد رفع می شود.

مناطقی از صورت که زنان به لیزر آن ها می پردازند:

• بالای لب

• خط ریش ها

• چانه • گردن

• بین دو ابرو[button color=”red” size=”small” link=”https://www.tehranskin.com/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A2/” target=”blank” ]لیزر موهای زائد ابرو[/button]

لیزر موهای زائد برای آقایان

برخی از آقایان که از شیو کردن و تراشیدن موهای صورت خود خسته شده اند نیز به دنبال راهی برای از بین بردن این موها برای همیشه هستند. لیزر موهای زائد این شرایط را برای آن ها فراهم ساخته تا دیگر از شر این معضل برای همیشه راحت شوند.

یکی از بهترین ویژگی های لیزر موهای زائد برای آقایان، قابلیت انتخاب منطقه ی مورد نظر فرد برای لیزر است. مناطقی که آقایان معمولا به لیزر آن ها می پردازند:

• خط گردن و ریش

• تمام ریز و سبیل

• پشت گردن و خط موها

راه حل

اصلا نیازی نیست که اجازه دهید موها قبل از لیزر موهای زائد از پوست بیرون بیایند بلکه، فقط کافی است که آن ها شیو و بتراشید. لیزر بر موهای تیره تر اثر بهتری دارد. معمولا تمام صورت در یک جلسه در حدود 20 دقیقه انجام می شود و هیچ دوره ی نقاهتی نیز ندارد. لیزر معمولا بر موهای روشن تاثیر به سزایی ندارد. انواع لیزر برای پوست های مختلف تعبیه شده است. لیزر های ان دی یگ برای پوست ها ی تیره کارایی بهتری دارند.

روش های سنتی و مختلف رفع موهای زائد

• [tooltip text=”کرم های مو بر ” gravity=”nw”]کرم های مو بر ( کرم های مو بر، موها را در فولیکول ها حل می کنند. معمولا این کرم ها برای مناطق مختلف بدن مثل پاها بسیار مناسب هستند، اما برای قسمت هایی از بدن با پوست نازک تر و حساستر ایجاد مشکلاتی می کنند(مثل صورت). استفاده از کرم های موبر مانند شیو کردن تا پاان عمر با شما همراه خواهد بود)[/tooltip]

• [tooltip text=”الکترولیز ” gravity=”nw”]الکترولیز ( این روش با استفاده از سوزن هایی انجام میشود که به فولیکول های مو از طریق پوست وارد می شوند و جریان برق و الکتریسیته را به فولیکول ها می رسانند. گاهی این روش دائمی و گاهی موقتی است. البته یکی از معایب این روش، این است که پزشک باید دانه دانه موها را در فولیکول توسط سوزن ها و جریان برق از بین ببرد که بسیار وقت گیر است. اما می توان از این روش در حذف موهای روشن و بلند استفاده نمود.)[/tooltip]

• استفاده از موچین

• وکس کردن یا موم انداختن موهای زائد

• [tooltip text=”استفاده از لیزر های خانگی” gravity=”nw”]استفاده از لیزر های خانگی ( خوب خیلی واضح است که لیزر های موجود در کلینیک ها از قدرت بالایی ( 220 ولت) بهره می برند و اما لیزر های خانگی تنها از یک باطری انرژی خود را دریافت می کنند. نکته ی دیگر این است که لیزر های حرفه ای موجود در کلینیک ها دارای سری های بزرگتری هستند و سرعت بالایی دارند و باعث رفع موها به طور دائمی می شوند، در صورتی که لیزرهای خانگی تنها سبب نازک شدن موها می شوند.[/tooltip]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.tehranskin.com/9867-2/” ]تفاوت لیزر و IPL[/button]

[/tab][tab]

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زیربغل

بر خلاف پاها، که خانم هازمان زیادی را برای شیو کردن و تراشیدن موها صرف نمی کنند، زیر بغل منطقه ای است که هر روز توسط خانم ها شیو می شود. دیگر روش ها مانند وکس کردن در این قسمت خود بسیار دردناک است، چرا که پوست این منطقه بسیار نازک و حساس تر سایر مناطق بدن است. از طرف دیگر شیو کردن مداوم موهای زیر بغل باعث خشک شدن و آسیب و صدمه به پوست زیر بغل می شود. چربی و رطوبت پوست به مرور زمان در این ناحیه از بین می رود و شما به جای زیبایی باید برای درمان پوست خود هزینه نمایید. لیزر موهای زائد زیر بغل یکی از مناطقی است که نتایج عالی در بر دارد. برای لیزر موهای زائد زیر بغل باید حتما در نظر داشته باشید که به بیش از یک جلسه ی درمانی نیاز است.

بین 6 تا 12 جلسه درمانی برای رفع موهای زائد زیر بغل زمان نیاز است. این زمان از سوی پزشک با توجه به نوع و حجم موهای زائد در زیر بغل شما تجویز خواهد شد. با توجه به اینکه این ناحیه کوچک تر از سایر نواحی لیزر موهای زائد بر بدن است، بین 15 تا 20 دقیقه در هر جلسه زمان می برد. در صورتیکه لیزر موهای زائد زیر بغل به درستی انجام شود بی درد و یا همراه با کمی سوزش است. که این سوزش و درد به راحتی با استفاده از بی حسی های موضعی، ژل خنک کننده و سیستم های خنک کنده کاهش می یابد.

لیزر موهای زائد دست و بازوها

لیزر موهای دست

لیزر موهای زائد معمولا برای خانم ها و آقایان درمانی شادی بخش است تا از شر آن همه مو در چند جلسه تا پایان عمر خلاص شوند و دیگر نیازی به شیو کردن و تراشیدن و یا وکس کردن که همه و همه درمان هایی موقتی هستند، نیست. گاهی این حجم موهای تیره و ضخیم بر دستان خانم ها اعتماد به نفس آن ها را می گیرد و سبب می شود تا احساس کنند ظاهری مردانه دارند و از پوشیدن لباس های زیبا جدا خود داری نمایند. آقایان نیز بارها و بارها به دنبال راهی برای از بین بردن این موها برای نشان دادن زیبایی بدن ورزشکاری خود در مسابقات بوده اند. وکس کردن و تراشیدن موها مشکلات زیادی در بردارد، برای مثال: باعث می شود که شما همیشه وقت خود را صرف از بین بردن موهای بدن خود کنید و درمانی دائمی برای شما نباشد. گاهی موها زیر پوستی می شوند و یا مشکلاتی در فولیکول و ریشه ی موها بوجود می آید. لیزر موهای زائد برای دست ها معمولا هم در بالا و هم در پایین دست ها انجام می شود.

برای رسیدن به بهترین نتایج معمولا به بیشتر از یک جلسه درماند (6تا 12 جلسه ) نیاز است. با توجه به نوع و حجم موها، لیزر موهای زائد معمولا بین 45 تا 60 دقیقه طول می کشد. اگر لیزر موهای زائد به درستی انجام شود، معمولا بدون درد و عوارض جانبی خواهد بود. معمولا تا زمانی که شما، جلسات درمانی که پزشک برای شما مشخص کرده است به اتمام نرسانید، موها ظریفتر و نازک تر رشد خواهند کرد.

لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد سبب می شود که متقاضیان دیگر از شر 90 درصد از موهای زائد خود خلاص شوند. دیگر روش های قدیمی و خسته کننده وکس کردن و تراشیدن را کنار بگذارند. لیزر نیز مانند الکترولیز به سرعت موهای زائد را از ریشه نابود می سازد. البته با این ویژگی و برتری که سریعتر این روش را به پیش می برد چرا که موهای یک منطقه را در یک لحظه در مان می کند در صورتی که الکترولیز در یک لحظه تنها بر ریشه ی یک مو موثر است و بسیار زمان بر است. اما از الکترولیزر در درمان موهای روشن و نازک استفاده می شود. زیرا لیزر بر موهای روشن معمولا تاثیر چندانی ندارد. هم خانم ها و هم آقایان به دنبال راهی برا ی از بین بردن موهای زائد موجود بر روی شکم خود هستند. لیزر موهای زائد شکم برای خان ها پس از حاملگی بسیار لذت بخش است، چرا که در اثر حاملگی موهای این ناحیه تغییر شکل می دهند. معمولا هزینه ی لیزر موهای زائد شکم با توجه به سطحی که لیزر می شود متفاوت است. در حدود 6 تا 12 جلسه برای لیزر موهای زائد شکم باید جلسه ی درمانی در نظر گرفته شود تا بیمار به بهترین نتایج دست یابد.

لیزر موهای زائد پشت و شانه ها و قفسه ی سینه

لیزر موهای پشت

معمولا موهای زائد در ناحیه ی پشت برای آقایان نسبت به خانم ها بسیار نگران کننده است. با توجه به نوع پوست و مو یی که شما دارید ممکن است که از موهای موجود در شانه ها یا پشت خود احساس ناراحتی نمایید. البته اصلا نگران نباشید چرا که لیزر های مختلفی برای بدن های متفاوت با رنگ پوست های مختلف اختراع و کشف شده است. برای خلاصی از شر موهای پشت و شانه ها شما به 12 جلسه ی درمانی با فواصل 4 تا 6 هفته با توجه به تجویز پزشکتان نیازمندید. به این دلیل که سطح وسیعی از پوست لیزر می شود، برای اینکه بیمار احساس راحتی کند، از ژل و سیستم های خنک کننده استفاده می شود. معمولا برای لیزر موهای زائد قفسه ی سینه از بی حسی های موضعی استفاده می شود و در حدود 3 تا 8 جلسه برای درمان موهای زائد این منطقه در نظر گرفته می شود. مدت زمانی که لیزر موهای زائد قفسه ی سینه طول می کشد در حدود 30 دقیقه است.

لیزر موهای زائد پستان ها

لیزر موهای زائد

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%DA%86%DB%8C-%D9%81/” target=”blank” ]لیزر موهای زائد پستان [/button]

داشتن موهای ریز و نرم در اطراف پستان ها امری کاملا طبیعی است. با توجه به رنگ پوست معمولا این موها در این نواحی تیره تر و یا ضخیم تر هستند. هورمون های موجود در بدن خانم ها در دوران های مختلف متفاوت عمل می کنند و گاهی سبب ایجاد موهایی ضخیم در نواحی مختلف بدن می شوند. دوره ی نوجوانی، بارداری و یا یائسگی برای خانم ها معمولا چنین شرایطی را رقم می زند. بوجود آمدن موهای زائد در ناحیه ی پستان ها برای خانم ها نگرانی های بسیاری را به همراه دارد. اگرچه نکته ی مهمی که همیشه باید به ذهن بسپارید، این است که ، لیزر موهای زائد پستان ها هیچگاه نباید سبب ایجاد زخم، تورم و یا تغییر رنگ در این ناحیه شود. حتما قبل از لیزر موهای زائد پستان با پزشکی متخصص به مشورت بپردازید، چرا که ملانین و رنگدانه ها در این محل بیشتر بوده و باید با تنظیمات و دقت بیشتری انجام شود. لیزر موهای زائد در این قسمت معمولا بین 6 تا 12 جلسه در 5 تا 10 دقیقه انجام می شود.

لیزر موهای زائد ژنیتال

لیزر ناحیه تناسلی
لیزر ناحیه ژنیتال

[button color=”red” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%86%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D9%87/” target=”blank” ]لیزر ناحیه ی ژنیتال[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%BA%D9%84-%D9%88-%D8%AE%D8%B7-%D8%A8%DB%8C%DA%A9%DB%8C/” target=”blank” ]لیزر ژنیتال و زیر بغل[/button]

لیزر موهای زائد اندام تناسلی نیز مانند سایر مناطق بدن به چندین فاکتور بستگی دارد.

  • رنگ پوست
  • رنگ مو
  • جنس مو
  • ضخامت مو
  • حجم مو

پزشک در جلسات مشاوره لیزر مناسب پوست شما را انتخاب می کند. لیزر برای ناحیه ی ژنیتال با تنظیمات درست باعث می شود که لیزر درمانی دائمی می شود. معمولا لیزر موهای زائد ژنیتال در حدود 5 ( 4 تا 6 ) جلسه ی درمانی است که خیلی سریع انجام می شود.

نکاتی که باید رعایت شود

حتما باید دقت داشته باشید که لیزر موهای زائد در این ناحیه بسیار حساس است چرا که در صورتی که فرد استعداد در داشتن زخم های سرد( تب خال ناحیه ی تناسلی) داشته باشد در معرض خطر ایجاد عفونت و زخم هایی در این ناحیه قرار می گیرد. حتما قبل از لیزر این ناحیه با پزشک خود مشورت نمایید.

لیزر موهای زائد پاها ( به طور کامل)

دایود
لیزر دایود

پاها قسمتی از بدن هستند که به بیشترین زمان برای لیزر موهای زائد نیاز دارند. اگر تصمیم به وکس پاها داشته باشید، زمان زیادی را باید صرف این کار نمایید.

برای داشتن پاهایی زیبا و ابریشمی بهتر است تا لیزر موهای زائد را برای حذف موهای زائد استفاده کنیم.

لیزر موها در این قسمت اینگونه عمل می کند که ، تمام موهای زیر سطح پوست را نابود ساخته و ریشه ها ی مو را از بین می برد و سپس سوراخ هایی که در اثر موهای زائد در گذشته بر سطح پوست وجود داشته، بسته می شوند. و پوست پاها صافتر و روشن تر می شود. لیزر به موهای ضخیم تر و تیره تر عکس العمل بهتری نشان می دهد. لیزر موهای زائد زمان کمتری نسبت به وکس کردن و شیو کردن میبرد و بهینه است.

لیزر موهای زائد پاها به 8 تا 12 جلسه به خاطر وسعت سطح بالا ی آن ها نیاز دارد . این جلسات بیش از یک ساعت طول می کشند.

[/tab][tab]

آیا لیزر ناحیه ی ژنیتال خطرناک است؟ آیا لیزر در این ناحیه برای خانم های باکره مشکلی ایجاد می کند؟

پاسخ دکتر مریم ابراهیم اژدری ( شعبه ی جردن تهران) به این سوال:?

پاسخ دکتر معصومه امامی سیگارودی (شعبه ی رشت) به این سوال:?

پاسخ دکتر شایسته حاجیان (شعبه ی شیراز) به این سوال 😕

1)بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد کدام است؟

2)قیمت لیزر های موهای زائد چقدر است؟

3) خطرات و عوارض لیزر موهای زائد چه چیزهایی هستند؟

4)پس از اولین جلسه ی لیزر چه اتفاقی برای پوست می افتد و فرد چه مراقبت هایی را از پوست باید به عمل بیاورد.؟

5)مدت زمان و فاصله ی بین جلسات لیزر چقدر است؟

6) آیا تراشیدن موها سبب پرپشت شدن و ضخیم شدن منطقه ی شیو شده می شود؟

7) آیا عوارض ناشی از لیزر دائمی هستند؟

8) لیزر بهتر است و یا الکترولیز چرا؟

9) چگونه موهای بینی و گوش به طور دائمی رفع می شوند؟

10) تا چه مدت از نور شدید خورشید قبل و بعد از لیزر دور بمانیم؟

11) لیزر موهای زائد برای چه افرادی و با چه رده های سنی مناسب است؟

12) آیا روشی برای رفع موهای بلوند و پوست روشن وجود دارد؟

پاسخ دکتر معصومه امامی سیگارودی (شعبه ی رشت) به این سوالات:?

پاسخ دکتر مریم ابراهیم اژدری ( شعبه ی جردن تهران) به این سوالات:?

[/tab][/tabs]

[toggle title=”فیلم نمونه کارهای لیزر موهای زائد در مراکز تخصصی زیبان ( آلومینا)” state=”close” ]لیزر موهای زائد ساق پا تحت نظر دکتر مریم ابراهیم اژدری:?

لیزر موهای زائد دست و بازوها تحت نظر دکتر معصومه امامی سیگارودی:?


[/toggle]

منابع 

  1. www.webmd.com
  2. www.idealimage.com
  3. www.healthcentre.org.uk
  4. www.medic8.com
  5. www.realself.com

محقق  : میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments