نکاتی در مورد لیزر موهای زائد

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد
نکاتی در مورد لیزر موهای زائد

لیزر بر روی موهای تیره و پوست روشن بهترین تاثیر را دارد. اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های جدیدتر این تکنولوژی اخیرا برای افراد تیره پوست نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر خوبی نیز دارد.

لیزر را می توان برای تمام قسمت های بدن استفاده کرد. تنها قسمت هایی که هرگز توصیه نمی شود، قسمت های اطراف چشم ها می باشد. نور لیزر باعث آسیب چشم می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یک یا دو روز قبل از لیزر درمانی لازم است بخش مورد نظر را اصلاح کنید. اگر تمایلی به استفاده از تیغ یا ژیلت ندارید، به خاطر داشته باشید که آخرین باریست که از این ابزار استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که حداقل تا 4 هفته قبل از لیزر درمانی نباید اپیلاسیون انجام دهید یا از وکس و نخ استفاده کنید.

درد ناشی از لیزر درمانی در 4 تا 5 جلسه اول قابل کنترل است. با این حال اگر فاصله بین هر جلسه خیلی طولانی شود، میزان درد کاهش نخواهد یافت. بنابراین جلسات را طبق برنامه و منظم انجام دهید. فاصله بین هر جلسه معمولا 6 هفته می باشد.

افرادی که از لیزر درمانی استفاده کرده اند احساس خود را در زمان انجام فرایند به این شکل توصیف می کنند: مانند برخورد یک بند پلاستیکی که پس از آن خنک کننده بخش مورد نظر را خنک می کند. به علاوه برای محافظت از چشم ها عینک هایی در اختیار شما قرار می گیرد. پس از چند جلسه میزان درد کاهش می یابد، اما اگر نتوانید درد لیزر را تحمل کنید، قبل از شروع فرایند از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود.

لیزر درمانی به طور عجیبی سریع انجام می شود و طول انجام فرایند بستگی به روش و سبک پزشک شما دارد. هر پالس لیزر طی چند ثانیه چندین فولیکول مو را از بین می برد.

نتایج لیزر درمانی متفاوت است. حتی نتیجه در بخش های مختلف بدن یک نفر یکسان نیست. لیزر معمولا بر روی موهای تیره خیلی موثر است. بنابراین بخش هایی از بدن که دارای موهای تیره تر هستند، نتیجه بهتری در پی خواهند داشت.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

لیزر درمانی فرایند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک خود نیز حساسیت بالایی به خرج دهید. این انتخاب حساس را می توانید به ما بسپارید. 

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده در استفاده می شود. به علاوه کلینیک معرفی شده مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments