نکاتی مهم در مورد لیزر موهای زائد !

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش موثر و ملایم برای کاهش دائمی موهای زائد است. زمانی که مو در مرحله رشد است، لیزر بیش از هر زمان دیگری تاثی گذار خواهد بود. مو در دوره های مختلف رشد می کند، به همین دلیل تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر درمانی معمولا بین 4 تا 6 جلسه خواهد بود که برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است فاصله بین جلسات یک ماه باشد.

در زمان انجام فرایند لیزر درمانی

همیشه قبل از انجام لیزر موهای زائد بهتر است موهای بخش مورد نظر را اصلاح کنید. در روز انجام درمان بهتر است از یک کرم موضعی بی حس کننده استفاده کنید، البته این مرحله ضروری نیست و در مورد کرم مورد نظر با پزشک خود مشورت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هم فرد تحت لیزر درمانی و هم تکنیسینی که در حال انجام فرایند است لازم است عینک مخصوص بپوشند که از رسیدن نورهای مضر لیزر به چشم جلوگیری می کند. براساس یک ارزیابی سریع و موثر تکنیسین لیزر درمانی نور و قدرت لیزر را با پوست فرد سازگار می کند و به این منظور از اشعه لیزر به عنوان تست بر روی بخش های مختلف بدن استفاده می کند.

هر دستگاه لیزر دارای یک دسته مخصوص است که با استفاده از این دسته اشعه لیزر بر روی فولیکول ها متمرکز می شود. اکثر متقاضیان در طول انجام لیزر درمانی هیچ ناراحتی گزارش نکرده اند و یا گاهی ناراحتی خیلی کمی را تجربه کرده اند و مدت لیزر موهای زائد بسته به اندازه منطقه تحت درمان متفاوت خواهد بود.

پس از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام شود؟

اگر از لیزر موهای زائد استفاده کرده اید، بلافاصله پس از اتمام فرایند درمان می توانید به فعالیت های معمول و روزمره خود بازگردید، با این حال ممکن است کمی دچار قرمزی و التهاب شوید. این عوارض معمولا تا 24 ساعت پس از اتمام درمان برطرف می شوند. استفاده از یخ، کرم های ضد التهاب یا ژل های آلوئه ورا یا لوسیون های مخصوص پس از اتمام درمان می توانند به کاهش این التهاب ها کمک کنند. اما به خاطر داشته باشید که نور آفتاب ممکن است به مناطقی که لیزر شده اند آسیب بزند، بنابراین تا چند روز پس از لیزر موهای زائد از قرار دادن منطقه تحت درمان در مقابل نور خورشید اجتناب کنید.

برای اکثر مراجعین 4 تا 6 جلسه درمانی برنامه ریزی می شود و جلسات درمان تا زمانی ادامه پیدا می کند که رشد موهای زائد متوقف شود.

چند جلسه پس از لیزر درمانی نتایج آن چشمگیر خواهد بود. اکثر مراجعین شاهد 80 تا 90 درصد کاهش موهای زائد خود خواهند بود. گرچه نتایج لیزر موهای زائد دائمی است، در برخی موارد لازم است جلسات به شکل یک بار در سال تکرار شود.

بخش هایی که مورد لیزر درمانی قرار می گیرند:

لیزر برای صورت و بدن از جمله پشت، قفسه سینه و ناحیه بیکینی، قابل استفاده خواهد بود. به طور کل هر جایی که موی زائد رشد می کند، می توان از لیزر برای رفع آنها استفاده کرد.

لیزر موهای زائد صورت

بسیاری از خانم ها با موهای زائد صورت خود مشکل دارند، به ویژه در اطراف ابروها، بالای لب ها و چانه. مردها نیز تمایل به رفع موهای زائد صورت خود دارند، از جمله موهای زائد بین ابروها و ناحیه ریش. رفع موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش جدید و پیشرفته است که بی خطر، سریع و موثر است. لیزر موهای زائد صورت دارای ماندگاری است و یک روش غیرتهاجمی محسوب می شود. لیزر برای هر بخشی از صورت قابل استفاده است، تنها بخشی که نمی توان برای آن از لیزر ااستفاده کرد، اطراف چشم هاست.

بالای لب ها

بالای لب ها بخش کوچکی است که رفع موهای زائد آن خیلی سریع انجام می شود. افرادی که دارای موهای تیره و پوست روشن هستند بهترین کاندیدا برای انجام لیزردرمانی هستند. در واقع قانون اصلی در فرایند لیزر موهای زائد این است که موها تیره تر از پوست باشند تا نتیجه بهتری حاصل شود.

لیزر موهای زائد چانه

چانه هم مانند بالای لب ها منطقه کوچکی است که به سرعت لیزر می شود. پس از اتمام فرایند درمان ممکن ست این ناحیه دچار تحریک و قرمزی شود، اما به طور کل لیزر این ناحیه بدون عارضه و مستقیم انجام می شود.

اطراف ابروها

بعضی از خانم ها تقریبا هر روز ابروهای خود را تمیز می کنند و استفاده از لیزر برای این ناحیه می تواند یک راه حل دائمی باشد. لیزر این بخش تنها 15 دقیقه طول می کشد و عوارض بسیار کمی نیز در پی خواهد داشت.

کلینیک لیزر موهای زائد در کرمان تحت نظر دکتر کریمیان می باشد. برای اطلاعات بیشتر در باره بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرمان اینجا کلیک کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.docshop.com/education/dermatology/laser-hair-removal” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید