نکاتی برای داشتن ناخن های زیبا و مقاوم

نکاتی برای داشتن ناخن های مقاوم و زیبا

از ناخن هایتان راضی نیستید و از پس هزینه های مانیکور بر نمی آیید؟  نگران نباشید شما تنها کسی نیستید که این شرایط را دارد.

خوب حالا که نمی توانید  و یا شاید نمی خواهید از روشهایی مثل مانیکور و پدیکور استفاده کنید، چه باید بکنید تا ناخن های زیبایی داشته باشید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوب نگران نباشید، ما به شما کمک خواهیم کرد، اینجا مراقبت هایی برای سالم و زیبا نگه داشتن ناخن ها به شما ارائه می دهیم:

نکته اول:

 آیا از مواد سفت کننده ناخن استفاده می کنید، همان موادی که در یالن های آرایشی از آنها استفاده می شود؟ باید بدانید که یک ناخن سالم باید انعطاف پذیر باشد. بنابراین برای جلوگیری از شکنندگی ناخن سعی کنید با روغن های طبیعی ( مثل ویتامین E) ناخن هایتان را ماساژ بدهید.

نکته دوم:

سعی کنید برای پاک کردن لاک از روی ناخن کمتر از استون استفاده کنید، زیرا شکنندگی ناخن را افزایش می دهد. بهتر است از پدهای پاک کننده ی ناخن استفاده کنید. بعلاوه شکنندگی ناخن در زنانی که در آرایشگاه به مانیکور حرفه ای می پردازند بیشتر از افرادی است که در خانه مراقبت های لازم را انجام می دهند.

نکته سوم:

 شامپویتان را عوض کنید، بله درست دیدید، شامپو. استفاده از بعضی شامپوها ناخن ها را ضعیف و خشک می کند، اگر موهای شما چرب است و از شامپوی متناسب با مو استفاده می کنید، باید بدانید که ناخن های شما چرب نیستند، وقتی موهایتان را با انگشتان ماساژ می دهید مواد پاک کننده شامپو روی ناخن های شما نیز اثر می کند، اگر شامپویتان را دوست دارید و برای موهای شما عالیست، راه حل این است که بعد از هر بار استحمام ناخن هایتان را با روغن کوتیکول(cuticle) ماساژ دهید.

نکته چهارم:

مکمل بیوتین را دریافت کنید. مطالعات متعدد نشان می دهند که مکمل های بیوتین (از گروه ویتامین B)  در افزایش ضخامت ناخن تأثیر دارد و مقاومت ناخن را تقویت می کند.

نکته پنجم:

هرگز قبل از خواب  ناخن های خود پولیش و لاک نزنید. این مورد را در مورد انگشتان پا نسبت به انگشتان دست بیشتر رعایت کنید. زیرا آنها به پرز های ملافه سبب خراب شدن پولیش شما خواهد شد. دو ساعت قبل از خواب پولیش بزنید تا ناخن شما خشک شود .

منبع:

healthdigzet

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments